Svar nej isåfall
lägg ringen där den hör hemma bäst, I papperskorgen!
nej släng inte iväg den, spar alla org delar till den som du ska sälja moppen till sen, men nej du behöver inte byta munstycke
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
Svar nej isåfall
lägg ringen där den hör hemma bäst, I papperskorgen!
nej släng inte iväg den, spar alla org delar till den som du ska sälja moppen till sen, men nej du behöver inte byta munstycke
Vart dock bara ett uttryck men men,
nej självklart skall man spara alla org delare!
jag har istället en komplett orginal motor som ligger här hemma som sen kan säljas till moppen (:
dexter123 skrev:har ni några bra tips på bra lågvarviga rör för högst 1700kr?
dom lågvarviga rör som finns är skit, köp ett högvarvigt eller behåll original röret och ta bort strypningen som du kan få bättre acceleration med än med ett lågvarvigt effektrör.
Stöldskydd, enbart din nyckel passar. Ger en elektrisk signal till ditt elsystem att du har rätt nyckel..
Lyser eller blinkar det en röd lampa till höger om instrumenten så har du startspärr..
finns det något effektrör så man slipper riva kopplinen och byta fjädrar? vad händer om jag sätter på typ zx eller yasuni z om jag inte byter kopplingsfjädrar?
TheMidnightRider skrev:finns det något effektrör så man slipper riva kopplinen och byta fjädrar? vad händer om jag sätter på typ zx eller yasuni z om jag inte byter kopplingsfjädrar?
byta vikter och kopplings fjädrar är ju inte så jobbigt.
Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår.
ställ hellre en dum fråga än förbli dum
ktm sx 125 2003
Yamaha aerox 03 med 70cc sport setup
(OBS)(OBS) har du två stycken svarta z kåpor till aerox i luleå trakten till salu pm:a mig!!!
TheMidnightRider skrev:finns det något effektrör så man slipper riva kopplinen och byta fjädrar? vad händer om jag sätter på typ zx eller yasuni z om jag inte byter kopplingsfjädrar?
ingenting har kört med originalfjädrar hela tiden.
TheMidnightRider skrev:finns det något effektrör så man slipper riva kopplinen och byta fjädrar? vad händer om jag sätter på typ zx eller yasuni z om jag inte byter kopplingsfjädrar?
ingenting har kört med originalfjädrar hela tiden.
byter man fjädrar och vikter så kan man få ut mer effekt, alltid viktigt att ställa in en variator efter rör byte men inget måste.
Rekommenderar att du sätter dit vikterna för mopeden får en jämnare acceleration. Istället för att all effekt kommer mot slutet t.ex
Fjädrarna klarar du dig utan men om du orkar är det inte fel att byta dessa heller.
TheMidnightRider skrev:finns det något effektrör så man slipper riva kopplinen och byta fjädrar? vad händer om jag sätter på typ zx eller yasuni z om jag inte byter kopplingsfjädrar?
ja, dom du nämde är inget måste att byta vikter osv med. men du känar verkligen på det. och det är ingen stor sak att byta det. skruva bara bort kåpan och ta dig en titt på hur det ser ut. så kommer du förstå hur du ska göra. busenkelt sen.
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.