Humortråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Humortråden

Inlägg av skogen_swe »

Roliga bilder, filmer med folk som ramlar och vitsar platsar i denna tråden.

Jag säger nu 4 stycken vitsar.

1: Mannen var ute och provkörde sin nya sportiga Porsche.
Han fällde ned taket och tryckte på gasen. När han körde över 120 såg han blåljus bakom sig.

Han hade blivit något fartblind och tänkte att polisen kan aldrig köra ikapp honom. Han tryckte gasen i botten, men när han närmade sig 170 började han att tänka, "Vad i helvete håller jag på med?" och då stannade han vid väggrenen.
Polisen kom fram till bilen med bötesmappen i handen.

"Det har varit en låååång dag, mitt pass är snart slut och det är dessutom fredag den trettonde. Jag har ingen lust att börja trassla med papper. Jag släpper dig om du kan lämna en förklaring för fortkörningen, som jag inte har hört tidigare".

Mannen tänkte 2 sekunder och svarade,
"Min fru lämnade mig förra veckan, hon stack iväg med en polis. Jag trodde att han ville lämna tillbaka henne".

Polisen önskade mannen trevlig helg.
-------------------------------------------------------------------------------------
2: Två gråsparvar möttes på en telegraftråd.
- Det var värst vad du ser ut. Har du varit i slagsmål?
- Värre än så. Jag råkade komma in i en badmintonmatch.
-------------------------------------------------------------------------------------
3: Det var en norrman, en dansk och en ryss som var strandsatta på en öde ö. Då fick de en flaskpost där det stod: "Ni får en önskning var" Lappen var undertecknad "Anden i flaskan". Dansken önskade att han skulle få komma hem, och vips, så var han borta. Ryssen önskade samma sak och försvann han också. Men då tyckte norrmannen att det blev trist, så han önskade de andra två tillbaka igen!
-------------------------------------------------------------------------------------
4:En man va ute och cykla när han plötsligt fick punktering.Det va en bra bit(60km)hem och han klarade inta av att bära cykeln hem så han liftade med en Ferrari.Men nu visade det sig att Ferrariägaren hade storhandlat på ikea så dom spände fast cykeln bakom bilen och så fick han sitta på cykeln och hanskulle plinga om det gick för fort. Sagt och gjort, men efter en stund blev Ferrarin omkörd av en Jaguar så dom två börja köra ikapp. Mannen på cykeln plinga för kung och fosterland men chauffören hörde det inte. De båda bilarna körde rakt förbi en bensinmack där en man med sin motorcykel stod och fick bevittna vad som hände. Han tappade hakan och ringde genast sin kompis.
- du kan aldrig gissa vag jag har sett! skrek mannen.
- va såg du?
- först kom en jaguar i full fart, efter honom kom en Ferrari och ville köra om, och efter Ferrarin kom en cykel och plingade om att få köra om!
Senast redigerad av skogen_swe den 10 april 2008, 21:42, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem
Inlägg: 5739
Blev medlem: 23 mars 2008, 17:11

Inlägg av Riejumrx »

Hahah 1 va ju lite skön :lol:
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

aa visst vill höra lite från er nu, ha ni nå roliga vitsar :D
Användarens profilbild
keeway:P
Svårstartad skrothög
Inlägg: 150
Blev medlem: 12 december 2007, 22:36
Ort: asarum

Inlägg av keeway:P »

den första var ju så jävla bra :D :D haha
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

jag siger några fler :4- Pappa, måste man tänka när man kör bil?
- Javisst, min lille vän, det måste man.
- Är det därför du kör så långsamt.

-------------------------------------------------------------------------------------
:5 Fyraårige Kalle kommer gråtande springande till storasyster Eva och berättar:
- Niklas slog sönder min spargris!
- Var inte ledsen, trösta Eva, du kan få stoppa dina pengar i min spargris istället


kul att ni gillar dom :lol:
velino92
Kinaraket
Inlägg: 834
Blev medlem: 13 september 2007, 11:50
Ort: Karlskrona
Kontakt:

Inlägg av velino92 »

roliga ^^ kan slängaupp lite bilder och filmer nån dag.
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

1an <3<3<3<3<3<3<3
Bild
mustalainenteletabis
Elmoped
Inlägg: 135
Blev medlem: 26 december 2007, 00:29
Ort: hapanranda

Inlägg av mustalainenteletabis »

de va anden (skogen_swe) bra vitsar haha men jag kommer ochså me några .
1.det var en pojke å hans pappa dom var å körde bil så kommer dom till ett rött lysse å pappan sejer käring pojken frågar va käring betyder pappan sejer det är tantta. ja så sen fortsäter dom å kommer igen till ett rött lysse han sejer *fult ord* pojken frågar igen vad betyder *fult ord* pappan sejer det är bil.så sen fortseter dom å kommer till en grind pappan sejer fitta pojken frågar vad betyder fitta pappan sejer det är grind.och så ser han en käring han vevar ner ruttan å ropar. höru käring öppna fittan så farsan kan köra in kukken.
----------------------------------------------------------------------------------
2.Ja nå det var en gång belman å ryssk å tysk dom skulle slåvad om vem som hade längst flaggsång så ryssen sa min är 20m. lång sen sa tyssken min är så lång så att jag kan röra på målnen sen sa belman min är så lång att jag kan peta gud i röven.
------------------------------------------------------------------------------------
3.Det var en svensk man som skulle fa å pimpla så när han har varit en stund där då hörs det ljud å sejer de kommer ingen fisk!! svenske manen sejer hur vet du det å fårtseter så efter en stund så hörs det ljud igen å sejer fattar du inte att det kommer inte fisk svenske manen sejer hur vet du de efter en stund tänds lyssen å svenskemanen ser att han har varot å pimppla på en ishockey hall.
-------------------------------------------------------------------------------------
4.Det var en gång. en bill med negrar så kommer det efter en stund en man å frågar har det brunit i bilen?. å svaret är ju att der är negrar å inte att det har brunit i bilen (jag skrev svaret för att om ni inte skulle fatta vitsen).
-------------------------------------------------------------------------------------
5.Det var en gån en man som blev stopad av snuten. snuten frågar får jag gå igenom bilen så svarar manen i bilen är det inte lätare att gå runt bilen.
------------------------------------------------------------------------------------
heh om det är nå stav fel eller nåt så rätta till det är inte nåån bra på att stava.
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

nä de märks musta..... men 1:an var roligast av dina och 2:an :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
eriksson2k
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 468
Blev medlem: 14 december 2007, 17:34
Ort: kallinge
Kontakt:

Inlägg av eriksson2k »

hahaha :D
Användarens profilbild
lule
Kinaraket
Inlägg: 824
Blev medlem: 9 april 2008, 16:21
Ort: veberöd

Inlägg av lule »

det märkte vi men . men 1 helklart :D :D :D :D :D :D 8) :lol: 8) 8) :lol: :oops: :lol: :oops: :lol: :oops: :lol: :oops: :lol: :oops: :lol: :oops: :lol: :oops: :lol: :oops: :lol: :oops: :lol: :oops: :lol: :oops: :lol: :oops: :lol: :oops: :lol: :cry: :roll: :cry: :roll: :cry: :roll: :cry: :roll: :cry: :roll: :cry: :roll: :cry: :roll: :cry: :roll: :cry: :roll: :cry:
duke
Elmoped
Inlägg: 86
Blev medlem: 28 november 2007, 18:07

Inlägg av duke »

Vet ni vad det är för skillnad på en påkörd älg och en påkörd norrman?
Det är bromsspår framför älgen :wink:
Damn! I'm looking good!
Användarens profilbild
keeway:P
Svårstartad skrothög
Inlägg: 150
Blev medlem: 12 december 2007, 22:36
Ort: asarum

Inlägg av keeway:P »

duke skrev:Vet ni vad det är för skillnad på en påkörd älg och en påkörd norrman?
Det är bromsspår framför älgen :wink:
haha en klassiker :D
Användarens profilbild
keeway:P
Svårstartad skrothög
Inlägg: 150
Blev medlem: 12 december 2007, 22:36
Ort: asarum

Inlägg av keeway:P »

har ni hört om skandalen att snövit har blivit sprakad från diseney world?
nej?
jo dem upptäckte henne när hon red på pinochios huvud o skrek ljug din jävel ljug.
hahaha :D ganska gammal men den är för jävla skön :P
Skriv svar