Tillåt nya trådar om drevning/munstycken m.m.

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

nelco
Elmoped
Inlägg: 87
Blev medlem: 30 maj 2010, 10:53
Ort: Bengtsfors

Tillåt nya trådar om drevning/munstycken m.m.

Inlägg av nelco »

Hej!

Tycker att man borde få posta nya trådar istället för att skriva i samlingstrådarna.

Främst för att det inte är någon inne på samlingstrådarna som har tillräckligt med kunskap för att kunna svara på alla frågor.

Jag har postat i Drevningstråden och Hur snabbt kommer den gå med denna setup - tråden utan att ha fått svar på en vecka.

Jag skulle även postat i de andra samlingstrådarna om jag visste att man får svar.

http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=22173

Det är min tråd där jag undrar vad för drev jag ska ha till min setup och fick två svar direkt men efter det låste backvall tråden och visade mig till drevningstråden.
Så jag postade där på fredag morgon och har inte fått ett svar än.


Mina två lösningar är antingen att man får posta nya trådar inom drevning/avgasrör etc.
Eller att man gör så det går att söka i en speciell tråd. För ingen har tid eller ork att läsa igenom 70 sidor för att hitta ett svar en person kan svara på inom en timme.

Tl;Dr: Tillåt nya trådar eller gör om sökfuntionen.

MvH
nelco
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

Det är fan sant att samlingstrådarna borde vara mer aktiva. Men om man tänker sig att man skulle ta bort munstycketråden skulle det komma upp nya trådar hela tiden om vilket munstycke dom ska ha till sin moppe...
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
nelco
Elmoped
Inlägg: 87
Blev medlem: 30 maj 2010, 10:53
Ort: Bengtsfors

Inlägg av nelco »

Tuta skrev:Det är fan sant att samlingstrådarna borde vara mer aktiva. Men om man tänker sig att man skulle ta bort munstycketråden skulle det komma upp nya trådar hela tiden om vilket munstycke dom ska ha till sin moppe...
Inte ta bort, utan låta folk att posta nya trådar :) De gamla kan vara kvar för det står ju mycket bra i dem bara att de flesta inte orkar läsa igenom allt ;)

Btw: Såg din tråd och håller med dig :) Glömde länka till den ifall någon moderator hänvisar till den, men detta är en nästan helt annan idé :)
nelco
Elmoped
Inlägg: 87
Blev medlem: 30 maj 2010, 10:53
Ort: Bengtsfors

Inlägg av nelco »

Ingen som tycker bu lr bä? Ingen moderator som säger ngt? Eftersom det snart var en vecka sedan jag posta min tråd och inte fick tillräckligt med svar och inga svar i drevningstråden kommer jag nu skapa en ny tråd om samma ämne eftersom jag behöver ett snabbt svar -.-'
Användarens profilbild
Ztraand
Kinaraket
Inlägg: 893
Blev medlem: 5 juli 2010, 00:49

Inlägg av Ztraand »

Håller med, samlingstrådarna är nästna utdöda:O
Gilera SMT 07 säljes!: http://www.twostrokerider.se/kop-och-sa ... ra-smt-07/

Vila i frid Derbimann1 (F)

Qui rogat, non errat -- "Den som frågar har inte fel"
Skriv svar