Har ni någonstin mött ett riktigt surt kärringpar?

Berätta dina roligaste/galnaste mopedhistorier.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

peugeotxps
Avstängd
Inlägg: 50
Blev medlem: 12 juni 2010, 12:24

Har ni någonstin mött ett riktigt surt kärringpar?

Inlägg av peugeotxps »

Idag var jag och körde på ett ställe som kallas för ''grusgropen'' det finns massa endurospår osv där, påväg tillbaka mötte jag en riktigt ful& äcklig kärringjävel och en Fet leende, slämmande Jultomte, & deras äckliga hund, .. de gick mitt i vägen så jag stannade för att jag ville veta vad dom ville. Då sa han '' har du registreringsskylt?'', ''Jo det har jag'', ''vart då?''
''Eeh, därbak?'' Kärringjäveln: ''Man får inte köra där det är bönderrna som äger stället, då polisanmäler jag dig'' ''ok, äger ni marken eller?'' ''nej men bönderna gör det och man får inte köra där'' ( man får köra där min farbror bor fan där och säger att man får, nästa gång ska jag fanimej säga åt dom jävlarna att dom ska snacka med honom fan vad jag kmr att skratta dom i Ansiktet!... De var ialafall skitotrevliga och då de skulle gå då mummade dom på mina regskyltssiffror och kärringen sneglade på dom ett tag så jag skulle bli rädd.. deras fula hund sprang rakt framför moppen, jag borde ha kört över den eller jultomtegubben när han försökte stoppa mig och gick rätt ute i vägen, hatar sånna gammlingar som inte har ett eget jävla liv och måste försöka göra andra olyckliga, då dom inte ens påverkas av att jag kör där och man FÅR köra där, det finns t.om vuxna som kör crossdär, snackade med en annan kille innan som var skittrevlig, tror t.om att han ägde marken, han tyckte det var kul att jag körde där.. Nästa gång jag ser dom dära äckliga jävlarna så ska jag ta ett jävla snack med dom och be dom snacka med min farbror, dessutom hade dom sin hundjävel springandes på vägen så jag nästan körde över den! har ni också varit med om nått sånt här att någon idiot har lagt säg i hur/vart du kör när de inte ska lägga sig i? haha är jävligt sur nu fan vad jag ska äga dom nästa gång jag ser dom Very Happy /jonte
not-gay
Elmoped
Inlägg: 120
Blev medlem: 15 juni 2009, 13:20
Ort: sandviken

Inlägg av not-gay »

haha härlig historia jag har bara varit med om att en sur gubbe har blängt på mig när jag kört förbi :P
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

Hehe jag kommer i håg när jag gick i 7:an eller 8:an så skulle jag och ett par till cykla in till skolgården och för att slippa köra ut i gatan så cyklade vi på trotoaren skulle typ 300m. Men då kom polisen och sa åt oss att vi inte fick cykla där så vi skulle cykla runt en bil och ut i gatan men en gubbe och ställde sig i vägen med armarna ute och tröck in mig i bilen som stog parkerad så att jag inte kom nånstans och sa att vi inte fick cykla där. Visst vi gjorde fel men hade redan pratat med polisen tillochmed vafan gjorde han liksom...
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
NitR0z
Elmoped
Inlägg: 2
Blev medlem: 11 augusti 2010, 00:23

Inlägg av NitR0z »

För någon månad sen var jag och en kompis ute med mopparna och körde. Påväg hem så genade vi över en gångväg och in på en annan gata. På gatan höll en taxibil på att parkera på uppfarten, vi fortsätter åka men plötsligt så backar han ut och blockerar vägen. Han slänger sig ur bilen och springer ut på vägen och börjar ropa. Jag slinker förbi precis vid trottoarkanten och han slår till mig på armen men jag håller balansen. Kör full fart till polarens hus 100 meter bort, kör in moppen i garaget fort som fan och hör en bil på vägen, vi gömmer oss bakom ett skjul och ser taxibilen åka förbi långsamt och spana. När han åkt vidare på gatan så skyndade vi oss in och skrattade :wink:
Användarens profilbild
Osten R
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 406
Blev medlem: 15 maj 2009, 22:52
Ort: skärhamn

Inlägg av Osten R »

gillar tråden :D mycket underhållande att läsa sånt här :D
Skriv svar