tråden för -VARNINGSBORTTAGNING-

Information om sajten, meddelanden från redaktionen m.m.
Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 600
Blev medlem: 6 april 2012, 10:37

Inlägg av derbeyy »

skulle gärna vilja bli av med min varning.
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

derbeyy skrev:skulle gärna vilja bli av med min varning.
Okej kanske du skickar anledningen för varningen och när du fått den så det blir lättare för oss att avgöra+ ;)
Holmqvist
Elmoped
Inlägg: 128
Blev medlem: 3 februari 2011, 21:16
Ort: Huddinge

Inlägg av Holmqvist »

Lust att ta bort min varning? Haft den ett bra tag nu, så vette fan vilken tråd det var...
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

Jag fattar inte riktigt detta! Hur j***a svårt är det att bara sköta sig och inte få några varningar? Det är la bara att inte dubbelposta hela tiden och inte vara så otrevliga? är det så svårt?
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street
Inlägg: 3838
Blev medlem: 24 juli 2010, 12:45
Ort: Alingsås

Inlägg av CaToXXo »

DT50rMacko skrev:Jag fattar inte riktigt detta! Hur j***a svårt är det att bara sköta sig och inte få några varningar? Det är la bara att inte dubbelposta hela tiden och inte vara så otrevliga? är det så svårt?
Ja.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

CaToXXo skrev:
DT50rMacko skrev:Jag fattar inte riktigt detta! Hur j***a svårt är det att bara sköta sig och inte få några varningar? Det är la bara att inte dubbelposta hela tiden och inte vara så otrevliga? är det så svårt?
Ja.
Får man inte varning för posthuntinng längre?
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

DT50rMacko skrev:
CaToXXo skrev:
DT50rMacko skrev:Jag fattar inte riktigt detta! Hur j***a svårt är det att bara sköta sig och inte få några varningar? Det är la bara att inte dubbelposta hela tiden och inte vara så otrevliga? är det så svårt?
Ja.
Får man inte varning för posthuntinng längre?
svårt å se vad som e posthunting å inte..
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 600
Blev medlem: 6 april 2012, 10:37

Inlägg av derbeyy »

skulle gärna vilja ta bort min varning har haft den mer än en månad kan jag garantera! och jag har inte fått något pm eller likande snack av någon att jag blivit varnad så vet inte varför jag blivit varnad eller av vem..
Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 600
Blev medlem: 6 april 2012, 10:37

Inlägg av derbeyy »

VAD GÖR NI CREWS?? KAN NI TA BOR MIN VARNING? INTE KONSTIG MAN BLIR VARNAD NÄR MAN ÄR TVUNGEN ATT BRUSA UPP FÖR NI INTE GÖR ERT JOBB!
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

du kanske inte förstår men dem gör detta på sin egen fritid så visa dem respekt att dem orkar hålla sidan vid liv utan att få massa pengar ? (elr får ni de) för modar att itne alla får penagr iallafall ^^ dem tar hand om din varning när dem har tid, dem lär ha viktigare saker för sig än att ta bort en varningen från en persson som antagligen inte läst reglerna då de är 7 dagar innan bump :P men tror de är 3 i samlingstrådar ^^ vart ett tag sen man läste dem själv.
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 730
Blev medlem: 6 februari 2012, 18:32
Ort: Halmstad

Inlägg av Seenz »

derbeyy skrev:VAD GÖR NI CREWS?? KAN NI TA BOR MIN VARNING? INTE KONSTIG MAN BLIR VARNAD NÄR MAN ÄR TVUNGEN ATT BRUSA UPP FÖR NI INTE GÖR ERT JOBB!
PM;a en mod ist om de inte svarar^^
Live like today was you're last day.
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

derbeyy skrev:VAD GÖR NI CREWS?? KAN NI TA BOR MIN VARNING? INTE KONSTIG MAN BLIR VARNAD NÄR MAN ÄR TVUNGEN ATT BRUSA UPP FÖR NI INTE GÖR ERT JOBB!
Du är konstig som brusar upp, vi i crew kan varken ge eller ta bort varningar så skyll fan inte på oss..
Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 600
Blev medlem: 6 april 2012, 10:37

Inlägg av derbeyy »

vicke xX SMT skrev:
derbeyy skrev:VAD GÖR NI CREWS?? KAN NI TA BOR MIN VARNING? INTE KONSTIG MAN BLIR VARNAD NÄR MAN ÄR TVUNGEN ATT BRUSA UPP FÖR NI INTE GÖR ERT JOBB!
Du är konstig som brusar upp, vi i crew kan varken ge eller ta bort varningar så skyll fan inte på oss..
konstigt att ''Victorh'' skriv detta då? : Okej kanske du skickar anledningen för varningen och när du fått den så det blir lättare för oss att avgöra?
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

derbeyy skrev:
vicke xX SMT skrev:
derbeyy skrev:VAD GÖR NI CREWS?? KAN NI TA BOR MIN VARNING? INTE KONSTIG MAN BLIR VARNAD NÄR MAN ÄR TVUNGEN ATT BRUSA UPP FÖR NI INTE GÖR ERT JOBB!
Du är konstig som brusar upp, vi i crew kan varken ge eller ta bort varningar så skyll fan inte på oss..
konstigt att ''Victorh'' skriv detta då? : Okej kanske du skickar anledningen för varningen och när du fått den så det blir lättare för oss att avgöra?
Nej?

När han skrev "oss" syftade han nog på moddsen och crew medlemmarna.
Vi kan vara med och avgöra om din varning ska bort eller inte, men vi kan inte ge eller ta bort så det får någon modd ta och göra..
Användarens profilbild
ArvidsZon
Avstängd
Inlägg: 479
Blev medlem: 3 juli 2009, 16:17
Ort: Kilafors
Kontakt:

Inlägg av ArvidsZon »

derbeyy skrev:
vicke xX SMT skrev:
derbeyy skrev:VAD GÖR NI CREWS?? KAN NI TA BOR MIN VARNING? INTE KONSTIG MAN BLIR VARNAD NÄR MAN ÄR TVUNGEN ATT BRUSA UPP FÖR NI INTE GÖR ERT JOBB!
Du är konstig som brusar upp, vi i crew kan varken ge eller ta bort varningar så skyll fan inte på oss..
konstigt att ''Victorh'' skriv detta då? : Okej kanske du skickar anledningen för varningen och när du fått den så det blir lättare för oss att avgöra?
Lättare för Mods och Admins vill säga.
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

vicke xX SMT skrev:
derbeyy skrev:
vicke xX SMT skrev:Du är konstig som brusar upp, vi i crew kan varken ge eller ta bort varningar så skyll fan inte på oss..
konstigt att ''Victorh'' skriv detta då? : Okej kanske du skickar anledningen för varningen och när du fått den så det blir lättare för oss att avgöra?
Nej?

När han skrev "oss" syftade han nog på moddsen och crew medlemmarna.
Vi kan vara med och avgöra om din varning ska bort eller inte, men vi kan inte ge eller ta bort så det får någon modd ta och göra..
vi kan ge er varningar (eller ge och ge skicka till mods och de ger men vi kan inte ta bort eller ja vi kan skicka till mods att de tar bort)

Sedan så du får nog kanske klara dig med din varning ett tag till..
Du gjorde precis en dubbelpost som bevisar du ännu inte kan reglerna och ditt betende är inte bästa..
david96 skrev:du kanske inte förstår men dem gör detta på sin egen fritid så visa dem respekt att dem orkar hålla sidan vid liv utan att få massa pengar ? (elr får ni de) för modar att itne alla får penagr iallafall ^^ dem tar hand om din varning när dem har tid, dem lär ha viktigare saker för sig än att ta bort en varningen från en persson som antagligen inte läst reglerna då de är 7 dagar innan bump :P men tror de är 3 i samlingstrådar ^^ vart ett tag sen man läste dem själv.
Ingen får betalt för att vi hjälper till vi gör detta helt frivilligt! :)
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street
Inlägg: 3838
Blev medlem: 24 juli 2010, 12:45
Ort: Alingsås

Inlägg av CaToXXo »

derbeyy skrev:VAD GÖR NI CREWS?? KAN NI TA BOR MIN VARNING? INTE KONSTIG MAN BLIR VARNAD NÄR MAN ÄR TVUNGEN ATT BRUSA UPP FÖR NI INTE GÖR ERT JOBB!
chilla, annars kan du gott ha varningen kvar.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Jag tycker personligen att alla som inte rör en varning kan låta bli att skriva.
Det är inte meningen att alla ska ha detta som någon vanlig "skitsnacks-tråd".
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Benjaa14
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 418
Blev medlem: 30 september 2011, 13:55
Ort: Däär

Inlägg av Benjaa14 »

Tjaa ! Jag har haft min varning i sen i april tror jag,. Så den får ni gärna ta bort nu...
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Ta och läs på förstasidan hur man ska göra
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
Benjaa14
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 418
Blev medlem: 30 september 2011, 13:55
Ort: Däär

Inlägg av Benjaa14 »

den tråden är nóg borta där jag blev varnad tror jag. Men jag har haft den sen i april. Och jag vill bli av med den nu. Anledningen till att jag blev varnad om jag minns rätt va det dubbelpost.
Men jag har inte gjort något fel dom senaste månaderna så ni får jätte gärna ta bort den nu................................................
Fattar inte anledningen till att jag har kvar den. Och borde inte ni som är mods skriva upp anledningarna och spara trådarna som ni varnar folk i som bevis ?
Användarens profilbild
DerbiMoppe
Svårstartad skrothög
Inlägg: 225
Blev medlem: 13 juli 2011, 20:57

Inlägg av DerbiMoppe »

Skulle vilja få bort min varning som jag fick för ca lite mer än en månad sen.

Blev varnad pga av att jag bytte mitt bud i söndags aktionen den 24 juni ( vecka 25 )

Länk: http://www.twostrokerider.se/sondagsauk ... gas-e-nox/

Jag erkänner mitt misstag och kommer inte göra det igen, i bland händer det att man gör fel och då är det bra att det höjs upp så att man inte gör ett igen.
Användarens profilbild
Turbomannen
Svårstartad skrothög
Inlägg: 159
Blev medlem: 7 augusti 2012, 08:13
Ort: Sollentuna

Inlägg av Turbomannen »

Tja blev varnad för att jag hade en för stor profilbild. Sedan tog jag tillbaka den för att jag trodde bara att det hade laggat. Men förstod sen att ni hade tagit bort den så skulle vara snällt om ni tog bort varningen!
Vill helst inte bli bannad då jag har ett mopedprojekt som jag helst inte vill bli av med!
Bild
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist
Inlägg: 1672
Blev medlem: 3 juni 2012, 10:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av FreZz »

tjena blev varnad för en troll komentar då jag sa att han skulle använda 5-56 som växellåds olja :lol: :lol:

jag tror det har gått en månad :P kommer inte riktigt ihåg då jag la utt den kommentaren

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=41689
Quattro lyfe
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

blev varnad för jag och pod1 var i en liten dispyt och varit de rätt länge nu och undrar fall ni kan ta bort den ? :)
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

bör ha haft min varning nu i mer än en månad (ladda gymkortet en månad samma dag och det gick ut igår) men problemet är att jag inte vet värför eller var jag blev varnad :cry: så hur går jag tillväga?
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

david96 skrev:blev varnad för jag och pod1 var i en liten dispyt och varit de rätt länge nu och undrar fall ni kan ta bort den ? :)
Fixat!
saile96 skrev:bör ha haft min varning nu i mer än en månad (ladda gymkortet en månad samma dag och det gick ut igår) men problemet är att jag inte vet värför eller var jag blev varnad :cry: så hur går jag tillväga?
Hittade inte heller någon orsak, har säkert glömt att skriva upp den så jag tar bort din varning.
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

vicke xX SMT skrev:
david96 skrev:blev varnad för jag och pod1 var i en liten dispyt och varit de rätt länge nu och undrar fall ni kan ta bort den ? :)
Fixat!
saile96 skrev:bör ha haft min varning nu i mer än en månad (ladda gymkortet en månad samma dag och det gick ut igår) men problemet är att jag inte vet värför eller var jag blev varnad :cry: så hur går jag tillväga?
Hittade inte heller någon orsak, har säkert glömt att skriva upp den så jag tar bort din varning.
tack :D
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Såg tråden, kom på att jag hade en varning... Nu är det dax för er å ta bort den :P

Vet inte varför jag har fått den dock, men haft den i några veckor nu :)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Anteee
Varnad
Inlägg: 215
Blev medlem: 31 januari 2012, 13:24

Inlägg av Anteee »

Hur ska man göra om man inte vet vart man blev varnad? :o
Sverige: mopeder får bara gå 45km/h för att en 15åring inte klarar av högre farter.
men sen POFF så fyller man 16, och DÅ JÄVLAR ska man kunna köra motorcykel i 170km/h på motorvägen utan några problem alls.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

potog skrev:Såg tråden, kom på att jag hade en varning... Nu är det dax för er å ta bort den :P

Vet inte varför jag har fått den dock, men haft den i några veckor nu :)
gått yttligare 1 och en halv vecka sen detta inlägget. hur länge har ni tänkt att jag ska ha varningen?
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
tååbe_97
Svårstartad skrothög
Inlägg: 161
Blev medlem: 25 juni 2012, 20:21
Ort: korsholm, Finland

Inlägg av tååbe_97 »

det var i denna länken: http://www.twostrokerider.se/forum/view ... highlight=

Den 13 augusti! och jag skulle gärna få nåt annat än elmoped..
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist
Inlägg: 1672
Blev medlem: 3 juni 2012, 10:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av FreZz »

tååbe_97 du måste ha minst 400 post för din egen titel eller medlem i över ett år
Quattro lyfe
solnapojk
Elmoped
Inlägg: 45
Blev medlem: 27 september 2012, 17:39

Inlägg av solnapojk »

FreZz skrev:tååbe_97 du måste ha minst 400 post för din egen titel eller medlem i över ett år
lite fel där xD
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist
Inlägg: 1672
Blev medlem: 3 juni 2012, 10:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av FreZz »

vadårå? solnapojk? jag tog bara med dom enkla grejerna
Quattro lyfe
Skriv svar