mk thrower

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
snower
Varnad

mk thrower

Inlägg av snower »

mk trhower till dt AM6 passar det Rieju AM6 eftersom det är samma motor?
Användarens profilbild
YamahaPojken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av YamahaPojken »

ja det passar till motorn men det kan hända att du får modda lite vid fästerna men jag har för mej att båda har boxer ram och då ska de andra fästerna passa oxå.
Derbi_senda93 skrev: Bara så du vet så åker kolven upp och ner även om du har växel i och frikopplar. Spelar ingen roll om motorn är igång eller inte heller.
Användarens profilbild
jimmie93
TSR Tjockisen
Kontakt:

Inlägg av jimmie93 »

ja de gör det men det är inte säkert att fästerna passar så du kanske får modda lite
Till compact Projektet

säljer ram/motor delar till ciao/Bravo/Baghee/compact/sachs
snower
Varnad

Inlägg av snower »

okej men den går bra iaf med det väl :D
fax110
Gasres

Inlägg av fax110 »

YamahaPojken skrev:ja det passar till motorn men det kan hända att du får modda lite vid fästerna men jag har för mej att båda har boxer ram och då ska de andra fästerna passa oxå.
drac har ingen boxer ram, men jag har fått ett gianelli från en Derbi att passa på en drac och det gick så bra inget kapande och svetsande
Pizza knådare
Elmoped

Inlägg av Pizza knådare »

okej jag lånar tråden en stund passar ett rör från en Derbi Senda 05 till en gilera smt 06? Det är väl samma motor på båda? Det är ett gianelli 2T om ni undrar. :?
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

Pizza knådare skrev:okej jag lånar tråden en stund passar ett rör från en Derbi Senda 05 till en gilera smt 06? Det är väl samma motor på båda? Det är ett gianelli 2T om ni undrar. :?
Japp de passar rakt på, är förvisso en modell nyare motor på smt:n men det är samma fäste på cylindern

Dock ska såna här frågor tas i avgasrörs-tråden

Låser
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Låst