attityd

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Yamaha_rider
Kinaraket
Inlägg: 902
Blev medlem: 21 augusti 2007, 14:36
Ort: Tranås
Kontakt:

Inlägg av Yamaha_rider »

Sparade själv ihop mesta av mina pengar o sen har man ju fått göra lite skitjobb som dela ut reklam för att underhålla den.
YAMAHA YZ Racing
Användarens profilbild
Mekanikern
F.D Moderator
Inlägg: 804
Blev medlem: 30 maj 2007, 16:37
Ort: Södertälyeah!
Kontakt:

Inlägg av Mekanikern »

Den här tråden har spårat ut helt. Återgå till topic nu - annars blir vi tvungna att låsa tråden.
derbi_senda00
Extra Varnad
Inlägg: 188
Blev medlem: 3 juni 2007, 10:34

Inlägg av derbi_senda00 »

stage6 skrev:
Henry skrev:stort problem som vi arbetar med.

Vi håller på att genomföra ett varningssystem som ska införskaffas så småningom.

OMG. Henry ,, Din atityd innan du blev moderator var inte den bästa du. Du klagade på alla och hade väldiga fördommar. Så får man sa något fel blev man kallaf Fucko, Idiot, Mytoman, Tönt osv.. Du vet själv att du sagt detta.
innan han blev moderator? ^o) , han är ju likadan nu (och ja henry^ jag vet att du kommer neka det , men de finns väldigt många som tycker som jag)

inte precis för att ja tar åt mig av de du säger.. bara för att du har typ 3 crossar o 5 moppar , blir inte direkt avundsjuk för att du är bortskämd och får allt du pekar på.
Simon Olsson
Elmoped
Inlägg: 90
Blev medlem: 20 februari 2008, 21:23
Ort: Hörby

Inlägg av Simon Olsson »

Kan man inte byta moderatorer??
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

Vi läsare måste ju kunna påvärka vilka moderatorer vi vill ha. Dom flästa vill bli av med henry. Han erkänner aldrig att han har varit kaccig osv. Tror alla vill bli av med honnom utom vissa som vill ligga bra till. VISA KRITIK.
Foppa
Svårstartad skrothög
Inlägg: 293
Blev medlem: 2 oktober 2007, 16:04

Inlägg av Foppa »

stage6 skrev:Vi läsare måste ju kunna påvärka vilka moderatorer vi vill ha. Dom flästa vill bli av med henry. Han erkänner aldrig att han har varit kaccig osv. Tror alla vill bli av med honnom utom vissa som vill ligga bra till. VISA KRITIK.
Jag tycker att han är väldigt duktig och kan mycket men man måste ju inte vara moderator för att kunna svara på trådar precis!
swedma
Svårstartad skrothög
Inlägg: 174
Blev medlem: 17 maj 2007, 21:44

Inlägg av swedma »

ärligt- ni är här av samma anledning- ni har ett gemensamt intresse- dom som kan jävligt mycket skall då hjälpa dom kan lite- så är det..

Det är som om den bra boxare skulle förnedra och slå sönder en mindre erfaren- vad är det för idé med det- egot blir nu knappast bättre- man framstår ju endast som en tönt.
'
Ni som spelar coola o försöker vara märkvärdiga har inget här att göra- respekt vinner man genom att vara schysst!

//Daniel
Senast redigerad av swedma den 19 mars 2008, 23:44, redigerad totalt 1 gånger.
swedma
Svårstartad skrothög
Inlägg: 174
Blev medlem: 17 maj 2007, 21:44

Inlägg av swedma »

stage6 skrev:Vi läsare måste ju kunna påvärka vilka moderatorer vi vill ha. Dom flästa vill bli av med henry. Han erkänner aldrig att han har varit kaccig osv. Tror alla vill bli av med honnom utom vissa som vill ligga bra till. VISA KRITIK.
STage6: du skall i huvudtaget inte uttala dig- du berkar ju ha som din livsuppgift att såga oss- vad mig behagar kan du starta en egen tidning med Mohlins - If you dont like us- dont be with us
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

stage6 skrev:Jag sågar inte sidan. JAG TYCKER BARA DET ÄR DÅLIG TAV ER ATT SKAFFA SKIT DÅLIGA MODERATORER SOM KLAGAR, hackar, cpar, E KAXXXXIIIGGG, och tror han e något, Och alla som säger något fel e dumma i huvudet. Jag syftar på en som börjar på H ... Hmmm vem kan det vara? TÅL NI INTE LITE KRITIK ELLER? sämst

Jag tål mycket väl kritik.

Men tyvärr blir det inte så lätt att ta åt sig när du beter dig som en 3 åring och skriver så inte ens en svenska lärare som anstränger sig förstår.

Skriv med bra meningsbyggnad och dela upp i stycken och använd punkt samt kom med konstruktiv kritik.
Att säga att jag är Bög bara för att jag har sagt att din moped inte gör 130 är ju inte det smartase man kan säga...

Du får även tänka dig på att jag är en utav de moderatorer som är mest aktiv här och syns, jag gör jävligt mycket "skitjobb", flyttar trådar, låser osv samtidigt som jag hjälper bra många och är ÄRLIG.
Oftast brukar det se ut såhär:

Jag säger åt en person att hans moped inte gör 120 med effektblås.
Personen blir arg och säger att han har rätt "det är min moppe inte din".
Jag fortsätter med att övertyga personen att han har fel, försöker få han att tänka vad som är logiskt.
Personen märker nu att han har fel och istället för att säga: "jaha, okej då vet jag tack så mycket!" säger personen något som: "hörru du din bög jag vet bäst själv din fitta!!!!!!11111111"
Hur lätt tror du det är att ta dig, stage6, seriöst när du uttrycker dig så?

Och tro mig, jag har rätt.
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

DU HAR SÅ FEL. jag kallade dig aldrig detta. DU KALLADE MIG DET. Men eftersom du e moderator så kommer ju alla tro dig.. ORÄTTVIS SIDA. Och jag får väl stava hur fan jag vill? Jag orkar ine sitta och kolla igenom hur man stavar.. OCH orka man är tönt och lägger märke till det. Är detta en skolan eller? Du kanske ska bli lärare?
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

stage6 skrev:DU HAR SÅ FEL. jag kallade dig aldrig detta. DU KALLADE MIG DET. Men eftersom du e moderator så kommer ju alla tro dig.. ORÄTTVIS SIDA. Och jag får väl stava hur fan jag vill? Jag orkar ine sitta och kolla igenom hur man stavar.. OCH orka man är tönt och lägger märke till det. Är detta en skolan eller? Du kanske ska bli lärare?
Jag kallade dig det - innan jag blev moderator.

Om du inte orkar stava seriöst så det går att läsa så orkar jag inte ta dig seriöst, det har med mognad att göra och det kommer med tiden grabben.


FÖR ER SOM SÄGER ATT JAG FÅR ALLT JAG PEKAR PÅ:

Mina crossar har jag fått av min mor, däremot alla delar till dom får jag finnansiera själv, renoverningen jag gjorde på min 125a slutade på 25 000, NÅGOT JAG JOBBAT IHOP SJÄLV.

Min första Derbi betalade jag hälften på när jag var 14 år, jag jobbade alltså när jag var 13 och 14 för att köpa en en moped för 14 000, jobbet varade i 13 månader och var allt från att måla till att lägga golv.

så kom för FAN inte och säg att jag får allt jag pekar på bara för ni tror eller har "hört" det, så nu vet ni det.
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

SLUTA KLAGA PÅ ALLAS MOPPAR HELA TIDEN DÅ. Du är nog den som klagar mest och är omognast på denna sidan. Sen ska du leka jättemogen när du pratar med oss och ska försvara sig.
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

stage6 skrev:SLUTA KLAGA PÅ ALLAS MOPPAR HELA TIDEN DÅ. Du är nog den som klagar mest och är omognast på denna sidan. Sen ska du leka jättemogen när du pratar med oss och ska försvara sig.

Jag leker itne jättemogen, jag är så pass mogen att jag kan skriva som folk.

Vet inte riktigt om jag klagat på någon moped direkt, bara sagt att den inte är lämplig att bygga hyper på.
Användarens profilbild
Tern
Svårstartad skrothög
Inlägg: 152
Blev medlem: 27 november 2007, 11:13
Ort: JKPG
Kontakt:

Inlägg av Tern »

Henry sköter sej att vara Admin!, inget snack om den saken..

Jag har sätt i många trådar som det står att "min moppe gör 120 me effekt", Henry har försökt tillrättavisa dessa personer genom att med logik försöka förklara, men icke sa nicke man börjar istället tjafsa om att den gör visst 120...

Stage6 vrf är du på detta forumet om allt är så illa?
derbi_senda00
Extra Varnad
Inlägg: 188
Blev medlem: 3 juni 2007, 10:34

Inlägg av derbi_senda00 »

jag tycker vi borde ha nån omröstning eller nå om vilka moderators vi ska ha. för det här verka inte hålla och den här sidan vill ju ha många läsare/användare och om inte användarna är nöjda så minskar ju användandet av sidan. och i det här fallet är det många som klagar på henry o han/ni admins o moderators säger att han inte gjort något fel. men om de är så många som klagar på honom så kan det ju inte vara tomma ord. tror jag iaf .
Användarens profilbild
Tern
Svårstartad skrothög
Inlägg: 152
Blev medlem: 27 november 2007, 11:13
Ort: JKPG
Kontakt:

Inlägg av Tern »

Men varför sparka han?, han är ju en av dom som har god erfarenhet av mopeder!!

Tycker inte de ska vara nån omröstning.. dom andra adminsen utser vilka som kan klara av att vara admin
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

Jag är för en omröstning. Jag tycker inte om Henry efter allt han gjort. Ut med han
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

får han inte vara inne :shock:
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

Att ha en omröstning för vilka som ska sköta om forumet går inte.

Detta är något som dom som äger och de andra moderatorerna sköter.

Dom tog in mig pga dom såg att jag hade kunnskap och erfarenhet inom arbetet samt ämnet. Idagsläget ser jag ingen på forumet som har samma "glöd".


Se det på andra sidan också, hur mycket har jag inte hjälpt?
Kolla bara clyinder och rör tråden, fär inte så länge var det en grabb som uttryckte sig "Vad vore TSR utan Henry."
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

aa jag kom i håg de jag i alla fall :P tyckte då där va mycket respekt givande åt henry 8)
Användarens profilbild
riejumannen
Gasres
Inlägg: 1454
Blev medlem: 9 december 2007, 17:46
Ort: Karlstad

Inlägg av riejumannen »

fattar inte varför så många klagar på henry för han hjälper ju bara till..
Fuck you i'm from sweden
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

jo, jag haqr inte sagt att han inte är kunnig. Han är säkert jätte bra. Men hans jävla attityd är helt fuckad. OM han ändrar på den e han bra. Och då bättrar jag mig med.
T-J
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 689
Blev medlem: 12 februari 2008, 20:45
Ort: Norrköping
Kontakt:

Inlägg av T-J »

Henry skrev:Att ha en omröstning för vilka som ska sköta om forumet går inte.

Detta är något som dom som äger och de andra moderatorerna sköter.

Dom tog in mig pga dom såg att jag hade kunnskap och erfarenhet inom arbetet samt ämnet. Idagsläget ser jag ingen på forumet som har samma "glöd".


Se det på andra sidan också, hur mycket har jag inte hjälpt?
Kolla bara clyinder och rör tråden, fär inte så länge var det en grabb som uttryckte sig "Vad vore TSR utan Henry."
Kan worda det inlägget och skriva vad vore Moppenet och TSR utan henry?
fatta att killen kan mer än vissa?
och just därför ska sårade moppefuckos som just fyllt 15 försöka trycka ned han genom deras omogna och oerfarna sätt
Visst Henry har en speciell attityd det har han men vad i helvete har det och göra med hur tiden innan han blev moderator var
visst han kanske var omogen då, men det är han inte nu?
vad kallas det????
Det kallas ATT TA ANSVAR

tycker att Henry ska fortsätta vara moderator för att Twostrokerider är ett ungt forum som behöver utvecklas (jo utvecklas)
Henry kan ta sina MNF erfarenheter och förbättra TSR eftersom MNF är det största mopedforumet just nu och det mognaste.

Därför hannade Henry i MnF Dev group om jag inte minns det fel
MnF moderater tog olika killar tex de som följde alla regler och de som hade brutit mest regler och var kaxxigast därför att alla de var olika och hade mest/olika/varierande idéer och tillsammas kunde de hjälpa att förbättra MnF

och därför platsar Henry som moderator för att han kan göra samma sak här + han har varit med mer än de flesta
detta är inget fjäsk detta är fakta
Powerered by BRL
Användarens profilbild
Tern
Svårstartad skrothög
Inlägg: 152
Blev medlem: 27 november 2007, 11:13
Ort: JKPG
Kontakt:

Inlägg av Tern »

T-J skrev: Kan worda det inlägget och skriva vad vore Moppenet och TSR utan henry?
fatta att killen kan mer än vissa?
och just därför ska sårade moppefuckos som just fyllt 15 försöka trycka ned han genom deras omogna och oerfarna sätt
Visst Henry har en speciell attityd det har han men vad i helvete har det och göra med hur tiden innan han blev moderator var
visst han kanske var omogen då, men det är han inte nu?
vad kallas det????
Det kallas ATT TA ANSVAR

tycker att Henry ska fortsätta vara moderator för att Twostrokerider är ett ungt forum som behöver utvecklas (jo utvecklas)
Henry kan ta sina MNF erfarenheter och förbättra TSR eftersom MNF är det största mopedforumet just nu och det mognaste.

Därför hannade Henry i MnF Dev group om jag inte minns det fel
MnF moderater tog olika killar tex de som följde alla regler och de som hade brutit mest regler och var kaxxigast därför att alla de var olika och hade mest/olika/varierande idéer och tillsammas kunde de hjälpa att förbättra MnF

och därför platsar Henry som moderator för att han kan göra samma sak här + han har varit med mer än de flesta
detta är inget fjäsk detta är fakta
håller med dej helt där! varför blev henry Dev Group på MNF jo för han sköter sej, kan tillrätavisa folk osv osv. Han har helt enkelt varit med i "branshen" ett bra tag så varför skulle han inte va moderator här?
Användarens profilbild
ProTeam
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 361
Blev medlem: 20 augusti 2007, 10:53
Ort: Östersund
Kontakt:

Inlägg av ProTeam »

Lugna ner er nu i denna tråden, Henry gör ett mycket bra jobb som moderator här, har ni problem med hans eller någon annans attityd så ta upp det med någon annan moderator eller administratör.

// ProTeam
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

Men lilla söta rara proteam.. tror du inte jag har pratat med 100000000000000 olika moderatorer om detta?
Användarens profilbild
Yamaha_rider
Kinaraket
Inlägg: 902
Blev medlem: 21 augusti 2007, 14:36
Ort: Tranås
Kontakt:

Inlägg av Yamaha_rider »

Kan hålla med Henry om att det skulle se ut mycket bättre om man kollade hur man stavade och använde stor bokstav och punkt.. Grymt irriterande att läsa.

Men när kommer varningsystemet egentligen?? Ser ut att behövas!!!
YAMAHA YZ Racing
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen
Inlägg: 1127
Blev medlem: 9 augusti 2007, 01:03
Ort: pargas (finland)

Inlägg av Gl3nn »

stage 6 Här kommer några saker att tänka på:
Lär dig stava (jag är från finland o stavar bättre en dig? )
Sluta klaga på Henry du beter dig ju värre själv i denhär tråden.
Och nej de behövs ingen omröstning av moderatorer dom är alla bra.
nu tycker jag ni skall gå tillbaks till det tråden handlar om!
MVH//Gl3nn
Användarens profilbild
Yamaha_rider
Kinaraket
Inlägg: 902
Blev medlem: 21 augusti 2007, 14:36
Ort: Tranås
Kontakt:

Inlägg av Yamaha_rider »

Ja stavningen kan många jobba på...
YAMAHA YZ Racing
swedma
Svårstartad skrothög
Inlägg: 174
Blev medlem: 17 maj 2007, 21:44

Slutsnackat!

Inlägg av swedma »

Våra moderatorer kvarstår - vi ä en familj acceptera läget eller utgå.

Stage6; du är varmt välkommen att lämna vårt forum för något annat kanske mer passande som: www.hippson.se kanske skulle din stil passa bättre där, eller varför inte starta ett eget forum med Mohlïns- ni har ju en hel del i bagaget sen innan. Kör så det ryker

Att ha en omröstning om vilkas moderatorer vi skall ha är som att rösta om vilken diktatur som skall styra sverige

//Danne
mt5a_stunt
Kinaraket
Inlägg: 965
Blev medlem: 6 oktober 2007, 10:16

Inlägg av mt5a_stunt »

va fan sluta klaga på stage6 hela tin han säger ju bara saningen henry hotade hyosung eller va han heter att stänga av han ä de en bra moderator :wink: som hotar me det
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

mt5a_stunt skrev:va fan sluta klaga på stage6 hela tin han säger ju bara saningen henry hotade hyosung eller va han heter att stänga av han ä de en bra moderator :wink: som hotar me det

Det står till och med i reglerna, om man inte sköter sig så åker man ut.

Att kalla någon för bög för att man har fel är inte vad jag kallar att sköta sig.
Dracen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 520
Blev medlem: 30 oktober 2007, 11:33

Inlägg av Dracen »

Yamaha_rider skrev:Ja hur j#vla kul är det att höra att man har en skit moppe som man slitit så mycket för... Det är inte alla som får dyra moppar o crossar av pappa så alla sluta klaga på andras moppar! Tycker det är dålig stil o väldigt oschysst... Har sett många som betett sig så...
ska man ljuga eller? tänk alla som söker idol och tror dom är grymma för att mamma sagt det.

sen när henry sa att sf50 sög va i samband med hypersetup och han med hyon tyckte de va dåligt med aerox.
swedma
Svårstartad skrothög
Inlägg: 174
Blev medlem: 17 maj 2007, 21:44

Inlägg av swedma »

Henry är med i crewet- den änsa som kan utesluta eller göra några förändringar i moderator setupen är alla moderatorer i samråd.

Sluyta snacka skit nu och puttsa moppen istället för säsongen kommer snart!"

Ps.jag (idioten) sålde bilden och köpte mig en duke 07:a- fan is på gatan idag!

Ingen runt solna som skulle kunnna låna ut en garage plats åt mig under två veckors tid?
Foppa
Svårstartad skrothög
Inlägg: 293
Blev medlem: 2 oktober 2007, 16:04

Inlägg av Foppa »

Tern skrev:Men varför sparka han?, han är ju en av dom som har god erfarenhet av mopeder!!

Tycker inte de ska vara nån omröstning.. dom andra adminsen utser vilka som kan klara av att vara admin

Ja men som sagt man måste inte vara admin för att kunna svara på trådar eller hur?
Men han kanske borde bevisa att han är värd att vara admin, tycker absolut att man inte ska kunna göra hur som hellst bara för att man har goda kunskaper!
Låst