attityd

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Foppa
Svårstartad skrothög
Inlägg: 293
Blev medlem: 2 oktober 2007, 16:04

attityd

Inlägg av Foppa »

Asså jag tycker att det är skit kasst här på twostroke nu.
Det har ingenting med sidan att göra utan dom som svarar på trådarna,
förstår inte varför man alltid måste håna den som frågar och kanske inte kan så mycket.
Det är en väl en sak om man gör det på skojj men i de flesta fall är det rena och skära hån.
Tycker det borde bli en skärpning det, har även förekommit att man verkligen har bråkat och kallat varandra könsord osv.
Det ger ingen bra bild av twostroke som enligt mig är sveriges bästa moppesida.

Är det någon mer som tycker som jag?
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

stort problem som vi arbetar med.

Vi håller på att genomföra ett varningssystem som ska införskaffas så småningom.
Foppa
Svårstartad skrothög
Inlägg: 293
Blev medlem: 2 oktober 2007, 16:04

Inlägg av Foppa »

Henry skrev:stort problem som vi arbetar med.

Vi håller på att genomföra ett varningssystem som ska införskaffas så småningom.
okey kommer bli trevligare med en gång!
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen
Inlägg: 1127
Blev medlem: 9 augusti 2007, 01:03
Ort: pargas (finland)

Inlägg av Gl3nn »

håller j*vligt mycke med dig :)
Foppa
Svårstartad skrothög
Inlägg: 293
Blev medlem: 2 oktober 2007, 16:04

Inlägg av Foppa »

Gl3nn skrev:håller j*vligt mycke med dig :)
Med det är ju sant! :x
mt5a_stunt
Kinaraket
Inlägg: 965
Blev medlem: 6 oktober 2007, 10:16

Inlägg av mt5a_stunt »

ja som henry å den andra tjatade om dom hålde på å kalla varan sånt :wink:
Foppa
Svårstartad skrothög
Inlägg: 293
Blev medlem: 2 oktober 2007, 16:04

Inlägg av Foppa »

mt5a_stunt skrev:ja som henry å den andra tjatade om dom hålde på å kalla varan sånt :wink:
Ja det är ju så onödigt !! :wink:
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

mt5a_stunt skrev:ja som henry å den andra tjatade om dom hålde på å kalla varan sånt :wink:

Menar du denna? http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=1719


Kan faktiskt inte se att jag sa något förolämpande till han, däremot vräkte han ut sig ett flertal dumma ord, både mot mig och andra.

Visst, man ska vara snäll men man behöver inte vara mesig och vika sig för minsta lilla bara för att undvika en diskussion heller.
Användarens profilbild
Mekanikern
F.D Moderator
Inlägg: 804
Blev medlem: 30 maj 2007, 16:37
Ort: Södertälyeah!
Kontakt:

Inlägg av Mekanikern »

Jag har också märkt av det och det drar ner stämningen totalt.

Försök i fortsättningen att vara lite schysstare med varandra och ge tusan i hånet och svordomar.
sp2-Micke
Elmoped
Inlägg: 11
Blev medlem: 5 mars 2008, 23:55
Ort: Eskilstuna

Inlägg av sp2-Micke »

Till och med jag som inte vart medlem så länge har börjat märka av detta, det är inte roligt att bli hånad bara för man ställer en fråga. Nu är det 93:ornas tur att lära sig om mopeder, det är ju roligt att hjälpa till och göra folk glada, alla kan inte mopeder det är bara acceptera det, så istället för att håna folk för vad dom tycker kan man hjälpa dom eller helt enkelt skita i att skriva något till personen...
Peugeot speedfight 2 :D
Användarens profilbild
Jonas
Legenden
Inlägg: 1973
Blev medlem: 21 maj 2007, 13:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Jonas »

Bra att ni tar upp det här. Kan ju inte vara så svårt att hålla en trevlig ton. Om man tycker att en kille är helt IG så kan istället för att ösa skit på han hjälpa till. Alla har vi vart nybörjare någon gång. :)
Användarens profilbild
Yamaha_rider
Kinaraket
Inlägg: 902
Blev medlem: 21 augusti 2007, 14:36
Ort: Tranås
Kontakt:

Inlägg av Yamaha_rider »

Ni får skynda på med varningssystemet!! Behövs verkligen.
YAMAHA YZ Racing
Sendarajder
Varnad
Inlägg: 1020
Blev medlem: 7 januari 2008, 03:56

Inlägg av Sendarajder »

Henry skrev:
mt5a_stunt skrev:ja som henry å den andra tjatade om dom hålde på å kalla varan sånt :wink:

Menar du denna? http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=1719


Kan faktiskt inte se att jag sa något förolämpande till han, däremot vräkte han ut sig ett flertal dumma ord, både mot mig och andra.

Visst, man ska vara snäll men man behöver inte vara mesig och vika sig för minsta lilla bara för att undvika en diskussion heller.
För dom är betydligt bättre än Hyosung SF50 hmm förolämpande???
Sendarajder
Varnad
Inlägg: 1020
Blev medlem: 7 januari 2008, 03:56

Inlägg av Sendarajder »

(det var inget hån utan att visa att han förolämpade just den moppen som jag hade köpt) fast jag ber ändå om ursäkt till alla här på tsr och henry.
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

hyosungsf50 skrev:
Henry skrev:
mt5a_stunt skrev:ja som henry å den andra tjatade om dom hålde på å kalla varan sånt :wink:

Menar du denna? http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=1719


Kan faktiskt inte se att jag sa något förolämpande till han, däremot vräkte han ut sig ett flertal dumma ord, både mot mig och andra.

Visst, man ska vara snäll men man behöver inte vara mesig och vika sig för minsta lilla bara för att undvika en diskussion heller.
För dom är betydligt bättre än Hyosung SF50 hmm förolämpande???
Är det de dom inte är då?

Du visade ju självklart att du ville att han skulle bygga på en hyo...
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

Henry skrev:stort problem som vi arbetar med.

Vi håller på att genomföra ett varningssystem som ska införskaffas så småningom.

OMG. Henry ,, Din atityd innan du blev moderator var inte den bästa du. Du klagade på alla och hade väldiga fördommar. Så får man sa något fel blev man kallaf Fucko, Idiot, Mytoman, Tönt osv.. Du vet själv att du sagt detta.
Användarens profilbild
ProTeam
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 361
Blev medlem: 20 augusti 2007, 10:53
Ort: Östersund
Kontakt:

Inlägg av ProTeam »

Alla gör sina misstag, Det man hoppas dom flesta gör är att lära sig av dessa.

Om alla försöker hålla trevlig ton mot varandra så ska det nog bli bra detta. Varningssystemet hoppas jag sätts igång snart det kommer underlätta stort.

// ProTeam
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

stage6 skrev:
Henry skrev:stort problem som vi arbetar med.

Vi håller på att genomföra ett varningssystem som ska införskaffas så småningom.

OMG. Henry ,, Din atityd innan du blev moderator var inte den bästa du. Du klagade på alla och hade väldiga fördommar. Så får man sa något fel blev man kallaf Fucko, Idiot, Mytoman, Tönt osv.. Du vet själv att du sagt detta.


Jag hade mina skäl....

Jag klagar även nu på många och detta står jag för. Dock ger jag nu kanske lite mer konstruktiv kritik än innan.

Om du vill kan vi ta upp din attityd med?
Sendarajder
Varnad
Inlägg: 1020
Blev medlem: 7 januari 2008, 03:56

Inlägg av Sendarajder »

Henry skrev:
hyosungsf50 skrev:
Henry skrev:
Menar du denna? http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=1719


Kan faktiskt inte se att jag sa något förolämpande till han, däremot vräkte han ut sig ett flertal dumma ord, både mot mig och andra.

Visst, man ska vara snäll men man behöver inte vara mesig och vika sig för minsta lilla bara för att undvika en diskussion heller.
För dom är betydligt bättre än Hyosung SF50 hmm förolämpande???
Är det de dom inte är då?

Du visade ju självklart att du ville att han skulle bygga på en hyo...
jo men henry tänk så här du har sparat pengar till en moppe i ca 2år du köper den du tycker den jätte fin fast kanske inte andra hur skulle du då reagera om jag skulle sakt till dig att du har en jävla skit moppe? dess utom så fick jag fan jobba för nåt jävla reklam bolag i 2år tänk dig då 104helger delade jag ut reklam det är fan inte lätt och på dom 104helgerna har jag säkert delat ut över 6ton reklam det har ju också sina fördelar du kan fråga den som blev nedsalgen:P
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

Henry skrev:
stage6 skrev:
Henry skrev:stort problem som vi arbetar med.

Vi håller på att genomföra ett varningssystem som ska införskaffas så småningom.

OMG. Henry ,, Din atityd innan du blev moderator var inte den bästa du. Du klagade på alla och hade väldiga fördommar. Så får man sa något fel blev man kallaf Fucko, Idiot, Mytoman, Tönt osv.. Du vet själv att du sagt detta.


Jag hade mina skäl....

Jag klagar även nu på många och detta står jag för. Dock ger jag nu kanske lite mer konstruktiv kritik än innan.

Om du vill kan vi ta upp din attityd med?
Vist, vi kan ta upp min attidtyd? vad har jag sagt imot dig? bara att du är en som som tror du kan allt medans du säker fucko, *fult ord* tönt osv ill mig.. Du tror du är bäst bara för att du är admin. Fattar inte hur dom kunnat välja dig? Du vet att det är många som tycker illa om dig?
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

:roll: aa tycker jag också :o henry borde bätra sig :P eller hur henry få börja visa lite respekt åt andra :wink:
Användarens profilbild
Yamaha_rider
Kinaraket
Inlägg: 902
Blev medlem: 21 augusti 2007, 14:36
Ort: Tranås
Kontakt:

Inlägg av Yamaha_rider »

Ja hur j#vla kul är det att höra att man har en skit moppe som man slitit så mycket för... Det är inte alla som får dyra moppar o crossar av pappa så alla sluta klaga på andras moppar! Tycker det är dålig stil o väldigt oschysst... Har sett många som betett sig så...
YAMAHA YZ Racing
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

Henry tror vi är små efterblivna 15 och 16 åringar som inte kan något. Så ska han alltid veta allt. Och dom som säger något annat kallar han idioter. Eller om dom säger något rätt så säger han att vi borde vinna nobelpriset. Han borde BÄTTRA sig, inte klaga på oss. han är ju den enda alla klagar på, Därför blir det bråk
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

Henry har sagt att min moppe är skit ful . Kolla mitt galleri och se vad ni själva tycker?
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator
Inlägg: 3773
Blev medlem: 12 augusti 2007, 13:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av chifen »

men aja, alla ändrar sig och kan vi inte glömma det som hänt och börja på nytt? skit i alla fördommar, ord och sånnt som kommit fram. alla är nybörjare någon gång och de är väl här inne på forumet för att lära sig något eller hur?

edit för et nya, sök i guider och trådar om er fråga redan finns besvarad där ;) underlättar mycket och skriv i rätt tråd!

MVH
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

jo men henry har ju fortfarande din kaxxiga stil. jag stör mig på den.
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

jasså :o den störr mig inte så mycket men nog är de allti något :?
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator
Inlägg: 3773
Blev medlem: 12 augusti 2007, 13:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av chifen »

hyosungsf50 skrev:
Henry skrev:
hyosungsf50 skrev: För dom är betydligt bättre än Hyosung SF50 hmm förolämpande???
Är det de dom inte är då?

Du visade ju självklart att du ville att han skulle bygga på en hyo...
jo men henry tänk så här du har sparat pengar till en moppe i ca 2år du köper den du tycker den jätte fin fast kanske inte andra hur skulle du då reagera om jag skulle sakt till dig att du har en jävla skit moppe? dess utom så fick jag fan jobba för nåt jävla reklam bolag i 2år tänk dig då 104helger delade jag ut reklam det är fan inte lätt och på dom 104helgerna har jag säkert delat ut över 6ton reklam det har ju också sina fördelar du kan fråga den som blev nedsalgen:P
håller med om att det är fel att klaga pga att någon har en billigare moppe, men du ska se att du är inte den enda som jobbat för att ha råd med moppe ;) och ser du att slå ner någon liten unge som en fördel när du är ute och delar ut reklam kanske du inte borde gå fritt på gatorna hårding ;)

roxxen är en mycket bättre grund att bygga hyper på än hyo, men det vore rätt kul att se ett hyo projekt här om någon gör det snyggt och bra :) roligt med ovanligare moppar. personlig favorit för scoot hyper är gilera (piaggo) för min del iaf :) men inget att rekomendera är att bygga på en hyo då de har mycket sämre grund att gå ifrån. tycker ni borde tagga ner lite grann pojkar :) glöm det som hänt, skaka hand och bli vänner
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

aa som sagt bråk löser inte problemet :o
Användarens profilbild
Yamaha_rider
Kinaraket
Inlägg: 902
Blev medlem: 21 augusti 2007, 14:36
Ort: Tranås
Kontakt:

Inlägg av Yamaha_rider »

Tycker det är jävligt konstigt att klaga på att nån har billigare moppe... Och som dessutom slitit hårt för att få den:S Som sagt alla har inte råd med flera dyra moppar o crossar... Och de som tjänar ihopå allt själv är av mycket hårdare virke!
YAMAHA YZ Racing
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

precis :o
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator
Inlägg: 3773
Blev medlem: 12 augusti 2007, 13:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av chifen »

japp. har själv jobbat bra hårt för min moppe och allt till den, levt på lite och ingenting och jobbat under lov och endel helger, men resultatet får vi se till sommaren :) känns bättre när man slitit för det och verkligen känner att det är sin egen moppe och sina egna saker! acceptera alla oberoende på ekonomi
Användarens profilbild
yamaharidermana
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 572
Blev medlem: 9 oktober 2007, 14:56
Kontakt:

Inlägg av yamaharidermana »

mm jobba 4 veckor för min fick bra betalt på sommarjobbet.
Audi Quattro RS4
Användarens profilbild
Yamaha_rider
Kinaraket
Inlägg: 902
Blev medlem: 21 augusti 2007, 14:36
Ort: Tranås
Kontakt:

Inlägg av Yamaha_rider »

MM är inte så imponerad av de som får allt på fat. Vips så får de en moppe 25 000 o sen får man trimma hur man vill bara man gör de själv... tjata öite på pappa sen kommer en MHR setup på posten som man sedan antingen lämnar in eller sätter på själv... Den verkliga utmaningen är ju egentligen att tjäna in pengarna o inte bara sätta dit grejerna... Och om man sen är katig för att pappa betalat allt o vips har man en skitgrym moppe.... oj vilken challenge. Har man jobbat o tjänat in alla pengarna själv, DÅ blir jag imponerad iallafall!
YAMAHA YZ Racing
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

gjorde ingenting för min baotian och Rieju drac, fast aeroxen fick man jobba som fan för :o
Låst