jagad 2 gånger samma dag!

Berätta dina roligaste/galnaste mopedhistorier.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Moe-Szyzlak skrev:Smart kille,, Stannad av polisen och han sa bara kör lugnt, Då kör man ju lugnt i en vecka iaf.. Hna har kunnit gätt dej fina böter på 3sek.
Tagen samma dag igen. kräma 80 genom stan, då är man smart.
Du har inte lärt dej attt kör lugnt vid stad, byar, personer, byggnarder?
Stolpskott, träskalle och dylika ord är nog mer på sin plats om såna här tja, mindre smarta individer.

Hur många av er har ens sett hur polisbilens panel ser ut? Den är fullsmockad med elektronik, bl.a. en riktigt vass GPS. Samt en förbannat effektiv radiokommunikation. dem kan kan typ förbestämma var de vill sätta stopp för din framfart. Och bara styra dig rätt in i snutfållan.

Dessutom polisens befogenheter att ta till om de vill stopp en, Du vill inte veta hur vittomfattande dem är. Har du bil eller tralla får dem skrota den i stort sett för att få stopp på dig, snurra dig, sätta dig i en stolpe, you name it, med moppe får dem tränga in dig mot väggar, murar, skicka dig av vägen, mm.
Gemensamt för detta är att detta kommer att synas i domsagan med rejält tilltagna straff+saftiga böter. That's it. You'll gonna pay for it. Polisen smäller gärna sin tjänstebil om dem tvingas till det, dem vet att det belastas dig på domsagan. Dem får en ny dan efter, så dem skiter i vilket. Blir kanske lite utredning, men som sagt. Det är NI själva som avgör om dem gör detta. Kör som fuckon och ta konsekvenserna.

så ärligt, ni som mytar här: 99% av de tillfällen ni kommit undan, beror enbart på att dem släppt jakten av säkerhetsskäl. Vill dem ta er, så gör dem det. Ni tror att ni har en lokalkännedom, då är det ändå bara en kattskit av den lokala polisen har, dem vet om vartenda kostig som är av minsta intresse. Så please..., gör er inte dummare än ni redan är.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

TeddaN chilla, det är bra du är mogen i trafiken men du behöver inte överdriva.


<3
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 709
Blev medlem: 14 oktober 2008, 16:39
Ort: torshälla

Inlägg av erik_94 »

jaja...jag tror att det räcker med idiotförklaringar!!!!!!!
han kommer nog att köra lungt nu...iaf ett tag
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Inlägg: 2749
Blev medlem: 10 november 2008, 21:35
Ort: laholm
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

visst det är inte smart o inte bra och idiotiskt men vafan är ni andra helt J**** dumma i huvudet ni behöver inte säga att han ska Kn*lla sig själv mm idioter

tror han har lärt sig nu och hade jag varit han o fått all den skiten så hade jag inte gått in på den här sidan
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Hade du fått böta andra gången, så hade du klart fått skylla dig själv :P
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

äh, alla har väll varit fuckon nån gång :P

Tycker det va dåligt av polisen att låta han åka andra gången däremot :/
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Zibb
Red Bull
Inlägg: 644
Blev medlem: 10 juni 2009, 13:21

Inlägg av Zibb »

sheet vilken tur du har.
Den som aldrig gjort ett misstag, har aldrig prövat något nytt.

Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar.
fax110
Gasres
Inlägg: 1634
Blev medlem: 10 maj 2008, 20:14

Inlägg av fax110 »

Skåningens-handelsbod skrev:Aerox08: jag har bara tre ord i beredskap för såna som dig:
JÄVLA FÖRBANNADE MOPPEFUCKON!

Det är såna som ni som driver upp försäkringspremier, mm, och gör det ännu dyrare att äga moppar. Allt skit och djävelskap ni gör, får vi som sköter oss betala för, genom ökad övervakning, högre böter, om än ännu mer svindyr försäkring, mm.

Så det jag egentligen vill säga är Fuck yourself med nåt jävligt taggigt! Gör det är du snäll. Och låt bli att fucka ner dig ännu mer med dylika idiotier, och framför allt, låt oss andra slippa höra dig ens prata om det.
kör man trimmat så gäller inte försäkring så jag undrar hur i helvete ''moppefuckon'' som kör trimmat kan höja försäkringen ?

snarare dom som verkligen inte kan köra eller kan några trafikregler alls som blir påkörda eller kör på något som höjer försäkringen
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

fax110 skrev:
Skåningens-handelsbod skrev:Aerox08: jag har bara tre ord i beredskap för såna som dig:
JÄVLA FÖRBANNADE MOPPEFUCKON!

Det är såna som ni som driver upp försäkringspremier, mm, och gör det ännu dyrare att äga moppar. Allt skit och djävelskap ni gör, får vi som sköter oss betala för, genom ökad övervakning, högre böter, om än ännu mer svindyr försäkring, mm.

Så det jag egentligen vill säga är Fuck yourself med nåt jävligt taggigt! Gör det är du snäll. Och låt bli att fucka ner dig ännu mer med dylika idiotier, och framför allt, låt oss andra slippa höra dig ens prata om det.
kör man trimmat så gäller inte försäkring så jag undrar hur i helvete ''moppefuckon'' som kör trimmat kan höja försäkringen ?

snarare dom som verkligen inte kan köra eller kan några trafikregler alls som blir påkörda eller kör på något som höjer försäkringen
ALLA mopedolyckor, försäkrat som oförsäkrat, drabbar din premie, i och med att MOTPARTENS skador alltid ersätts, och att dem kräver i vissa fall av den som trimmat som skadesstånd. Även om det är sällan detta sker.
Likaså ersätts alltid direkt personskada oavsett trafik, halv, eller helförsäkring.
Så därav, svar på din fråga, läs mitt svar ovan.

Det att försäkringen inte gäller är från bolag till bolag och varierar friskt.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Zibb
Red Bull
Inlägg: 644
Blev medlem: 10 juni 2009, 13:21

Inlägg av Zibb »

skåningen har det hänt något?

Du har varit väldigt aggresiv mot många av medlemmarna på på TSR.

Sluta upp med det inte kul för någon.
Den som aldrig gjort ett misstag, har aldrig prövat något nytt.

Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar.
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Zibb skrev:skåningen har det hänt något?

Du har varit väldigt aggresiv mot många av medlemmarna på på TSR.

Sluta upp med det inte kul för någon.
Det har hänt en del ja, stressad så in i helvete och på köpet fått nån jävla flunsa eller nåt sånt.
Strul med Telia om det nya numret och fan och hans moster.

och det var det en totalt onödig publicering av en lastgammal bild jag nogsamt gallrat bort som orsakade saker. Utlagd av en annan medlem på forumet.

Men men, snart blir det lugnare.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
Busungen1221
Svårstartad skrothög
Inlägg: 163
Blev medlem: 17 juni 2008, 23:55
Ort: Karlshamn

Inlägg av Busungen1221 »

Skåningens-handelsbod skrev:
-TeddaN- skrev:
Skåningens-handelsbod skrev: Jag kanske vågar säga det alla bara tänker om dessa jädra fuckon.

Vill man styla och åka bakhjul o sånt, gör man det där det inte drabbar nån annan part om det går åt skogen.
Kör vi som racar mopperace på tungt trafikerade vägar? Ne, för att det inte är att betrakta som säkert. Så att banka in lite trafikvett i huvena på dessa förbaskade moppefuckona hade nog inte skadat alls!
Förstår precis vad du menar, men en vuxen person säger väll inte sånna grejer till en 15åring? Du är över 40 du ska kanske tänka på att vårda ditt språk! Så banta ner svordommarna lite!
Det finns ingen orsak att banta ner mer på dem, det har redan gjorts, hade du hört mig ta dem ute så hade dem badat i pimpsten o svavel.
Jag hatar dem lika blint som pundare och sånt pack.
Ge en jävla anledningen till varför du hatar en pundare?

Det var ett otroligt dåligt exempel, för en pundare förstör bara sig själv och det kan man väll inte hata någon för? Är det inte var och ens eget ansvar vad man gör med sitt liv? Förstår inte mig på folk som hatar de som brukar knark, då det är ens eget val helt och hållet.

Att sedan Aeroxkillen är moppefucko, inget snack om saken men han lär sig någon gång han också.
Wir leben Autos.
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Busungen1221 skrev:
Skåningens-handelsbod skrev:
-TeddaN- skrev:Förstår precis vad du menar, men en vuxen person säger väll inte sånna grejer till en 15åring? Du är över 40 du ska kanske tänka på att vårda ditt språk! Så banta ner svordommarna lite!
Det finns ingen orsak att banta ner mer på dem, det har redan gjorts, hade du hört mig ta dem ute så hade dem badat i pimpsten o svavel.
Jag hatar dem lika blint som pundare och sånt pack.
Ge en jävla anledningen till varför du hatar en pundare?

Det var ett otroligt dåligt exempel, för en pundare förstör bara sig själv och det kan man väll inte hata någon för? Är det inte var och ens eget ansvar vad man gör med sitt liv? Förstår inte mig på folk som hatar de som brukar knark, då det är ens eget val helt och hållet.

Att sedan Aeroxkillen är moppefucko, inget snack om saken men han lär sig någon gång han också.
Dem drar med sig tredje man genom sina inbrott och bryt i bilar och allt fanstyg dem håller på med.
Och vars skit vi alla får betala via en ännu högre försäkringspremie
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
Busungen1221
Svårstartad skrothög
Inlägg: 163
Blev medlem: 17 juni 2008, 23:55
Ort: Karlshamn

Inlägg av Busungen1221 »

Skåningens-handelsbod skrev:
Busungen1221 skrev:
Skåningens-handelsbod skrev: Det finns ingen orsak att banta ner mer på dem, det har redan gjorts, hade du hört mig ta dem ute så hade dem badat i pimpsten o svavel.
Jag hatar dem lika blint som pundare och sånt pack.
Ge en jävla anledningen till varför du hatar en pundare?

Det var ett otroligt dåligt exempel, för en pundare förstör bara sig själv och det kan man väll inte hata någon för? Är det inte var och ens eget ansvar vad man gör med sitt liv? Förstår inte mig på folk som hatar de som brukar knark, då det är ens eget val helt och hållet.

Att sedan Aeroxkillen är moppefucko, inget snack om saken men han lär sig någon gång han också.
Dem drar med sig tredje man genom sina inbrott och bryt i bilar och allt fanstyg dem håller på med.
Och vars skit vi alla får betala via en ännu högre försäkringspremie
Nu snackar vi grova förutfattade meningar och fördomar.

Känner oerhört många "pundare" som är otroligt trevliga människor som sköter sig ur ett socialt perspektiv, men inombords är tagna av droger av olika sorter.

Döm fan inte folk utan vetskap.
Wir leben Autos.
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

jag dömer ingen, men dem som pundar kan sälja sin egen morsa till rätt pris för att få tag på tjack.
Och det tycker jag är tämligen otrevligt.

Släpper inte in en så att säga känd pundare i mitt hem. Det brukar sluta med att man får inventera att allt finns kvar när dem går igen.
En av orsakerna att jag lät TZR:en försvinna, då den nu skrivna ägaren är en av denna stads mest notoriska och ökända pundare. Den TZR:en är idag både "borta och försvunnen" för all framtid. Fick den gratis så jag förlorade inget.
Sparade dock på en hel del godis ifrån den till senare byggen.

Sorry, men haft en hel del med pundare att göra, och litar inte ett ögolock på dem.

Bild
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna
Inlägg: 2152
Blev medlem: 18 augusti 2009, 00:44
Ort: lyckeby

Re: jagad 2 gånger samma dag!

Inlägg av yamaha2pwn »

aeroxr08 skrev:tjena!
va så att jag körde lite i stan sedan mötte jag en polis saktade in lite men polisen vänder om och börjar jaga mig jag kör som en dåre för att bli av med polisen jag va säkert jagad i 5 min sen när jag skulle köra in på en cykelstig så trillar jag xd (klumpigt jag vet)
men jag skada mig inte iaf men fick då prata en del med polisen och dom frågade varför jag försökte fly och massa annat moppen var ganska trimmad och en massa andra olaglia delar satt på men jag fjeskade en del och sen sa polisen bara ja okej grabben ta det lugnt i trafiken i fortsättningen så sa jag bara ja det ska jag göra... sedan fick jag köra iväg...
jag körde ner till stan igen där jag gick ett tag på stan sen körde jag hem och på vägen hem så ligger jag o kör fullpatte inne i stan ca (80)
och då möter jag samma polis som stannade mig och den kör eftermig och jag tänker nog bäst att stanna så jag stannar och polisen blir skit arg och skriker sa jag inte åt dig att köra lugnt i trafiken?
jo svarade jag ganska nervöst...
han skakade på huvet och sa ta det lugnt nu! och sen körde han bara iväg lättad som fan kan jag lova att jag var :D
och jag klarade mig utan böter eller nogåt 2 gånger om :D
ganska schysst polis var det även om han blev ganska sur andra gången :D
hade jag varit som dej hade jag trimmat av moppen o kört orginal o laglit ett tag...
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

Skåningens-handelsbod om du nu inte gilla mopedister VARFÖR är du då medlem på ett moppe forum? :mrgreen:
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
Användarens profilbild
tlllm
Elmoped
Inlägg: 126
Blev medlem: 12 maj 2010, 21:53

Inlägg av tlllm »

1+
Daaanne
Svårstartad skrothög
Inlägg: 264
Blev medlem: 16 maj 2010, 20:04
Kontakt:

Inlägg av Daaanne »

Så jävla fail att ni bumpar trådar som är flera månader gammal. Denna är gjord förra året också..
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Hatar inte mopedister, hatar moppefuckon. Sådana som förstör för alla seriösa.
hade inte ni dragit på er snutjakter och skit stup i ett så hade livet vart fan så mycket enklare för alla parter, och de facto, betydligt bättre relation med lagen!
Forumets nippertippa! Puss på er!
zebban111
Svårstartad skrothög
Inlägg: 203
Blev medlem: 27 augusti 2010, 17:49
Ort: Linköping

Inlägg av zebban111 »

håller nog med skåningen :D man behöver ju faktiskt inte blåsa förbi snuten i 80 varje gång för att hoppas att dom jagar en :roll:
Skriv svar