jagad 2 gånger samma dag!

Berätta dina roligaste/galnaste mopedhistorier.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
aeroxr08
Varnad
Inlägg: 802
Blev medlem: 29 april 2009, 12:01
Ort: ängelholm
Kontakt:

jagad 2 gånger samma dag!

Inlägg av aeroxr08 »

tjena!
va så att jag körde lite i stan sedan mötte jag en polis saktade in lite men polisen vänder om och börjar jaga mig jag kör som en dåre för att bli av med polisen jag va säkert jagad i 5 min sen när jag skulle köra in på en cykelstig så trillar jag xd (klumpigt jag vet)
men jag skada mig inte iaf men fick då prata en del med polisen och dom frågade varför jag försökte fly och massa annat moppen var ganska trimmad och en massa andra olaglia delar satt på men jag fjeskade en del och sen sa polisen bara ja okej grabben ta det lugnt i trafiken i fortsättningen så sa jag bara ja det ska jag göra... sedan fick jag köra iväg...
jag körde ner till stan igen där jag gick ett tag på stan sen körde jag hem och på vägen hem så ligger jag o kör fullpatte inne i stan ca (80)
och då möter jag samma polis som stannade mig och den kör eftermig och jag tänker nog bäst att stanna så jag stannar och polisen blir skit arg och skriker sa jag inte åt dig att köra lugnt i trafiken?
jo svarade jag ganska nervöst...
han skakade på huvet och sa ta det lugnt nu! och sen körde han bara iväg lättad som fan kan jag lova att jag var :D
och jag klarade mig utan böter eller nogåt 2 gånger om :D
ganska schysst polis var det även om han blev ganska sur andra gången :D
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3

ta gärna en titt i mitt galleri :D
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker ;)
Användarens profilbild
wuedde
TSR SkåningeN
Inlägg: 651
Blev medlem: 30 september 2008, 17:14
Ort: svedala
Kontakt:

Inlägg av wuedde »

kör man i 80kmh i stan så förtjänar man böter tycker jag...
TobbaN skrev: "Visa din ilska genom internet, ANVÄND CAPS LOCK!!" :D
Användarens profilbild
aeroxr08
Varnad
Inlägg: 802
Blev medlem: 29 april 2009, 12:01
Ort: ängelholm
Kontakt:

Inlägg av aeroxr08 »

wuedde skrev:kör man i 80kmh i stan så förtjänar man böter tycker jag...
haha kan jag med tycka men hade brott hem, eller ville hem snabbt xd
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3

ta gärna en titt i mitt galleri :D
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker ;)
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street
Inlägg: 2631
Blev medlem: 21 juni 2009, 23:17
Ort: Lysekil-0523!

Inlägg av -TeddaN- »

Om du får en varning ska du vara glad för det, inte missbruka det. Hoppas du blir tagen nästa gång så kanske du lär dig!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Användarens profilbild
aeroxr08
Varnad
Inlägg: 802
Blev medlem: 29 april 2009, 12:01
Ort: ängelholm
Kontakt:

Inlägg av aeroxr08 »

-TeddaN- skrev:Om du får en varning ska du vara glad för det, inte missbruka det. Hoppas du blir tagen nästa gång så kanske du lär dig!
men nu fick jag inte det. och jag har lärt mig jag ska ta det lugnt...
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3

ta gärna en titt i mitt galleri :D
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker ;)
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street
Inlägg: 2135
Blev medlem: 10 juli 2009, 21:09
Ort: Lysekil

Inlägg av bluerider94 »

att du inte lärde dig första gången.. jag hade vart väldigt tacksam om de hade släppt mig första gången.. om jag till och med försökt smita och de bara varnat mig hade jag absolut inte kört illa igen
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

du kanske hade tur men hur jävla smart är du :S
sstenmark
Elmoped
Inlägg: 68
Blev medlem: 29 maj 2009, 20:45
Ort: Kiruna

Inlägg av sstenmark »

Det är bra stil på dig pojk, klart man ska maxa moppen om man har brottom hem :D Skit i polisen, bara att gasa iväg ;)
Användarens profilbild
aeroxr08
Varnad
Inlägg: 802
Blev medlem: 29 april 2009, 12:01
Ort: ängelholm
Kontakt:

Inlägg av aeroxr08 »

Mura skrev:du kanske hade tur men hur jävla smart är du :S
just då var jag inte så smart nej men nu efter det som hänt så tar jag det väldigt försiktigt..
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3

ta gärna en titt i mitt galleri :D
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker ;)
Användarens profilbild
beckvall
F.D Moderator
Inlägg: 1851
Blev medlem: 20 oktober 2008, 17:55
Ort: sundsvall

Inlägg av beckvall »

du är ej så smart som skyltar så med att du har trimmat som ligger i 80 i stan kan ju hålla dig i 45-50 allafal så tror jag inte dom bryr sig
Felpostarens värsta mardröm!
undrar du över något? släng iväg ett PM så svarar jag på de mästa!
Användarens profilbild
aeroxr08
Varnad
Inlägg: 802
Blev medlem: 29 april 2009, 12:01
Ort: ängelholm
Kontakt:

Inlägg av aeroxr08 »

sstenmark skrev:Det är bra stil på dig pojk, klart man ska maxa moppen om man har brottom hem :D Skit i polisen, bara att gasa iväg ;)
hahaha japp det är kul som fan att köra snabbt :D
fast haha kanske inte jätte kul om man blir stannad så man får tänka sig liye för;)
vilket jag kanske inte gjorde men.. xd
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3

ta gärna en titt i mitt galleri :D
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker ;)
Användarens profilbild
Ropen94
Varnad
Inlägg: 314
Blev medlem: 17 maj 2009, 17:38

Inlägg av Ropen94 »

Vrf kör du en moppe som är trimmad mitt i stan för klart att du blir tagen! :D
Användarens profilbild
aeroxr08
Varnad
Inlägg: 802
Blev medlem: 29 april 2009, 12:01
Ort: ängelholm
Kontakt:

Inlägg av aeroxr08 »

Ropen94 skrev:Vrf kör du en moppe som är trimmad mitt i stan för klart att du blir tagen! :D
haha jadu jag har kört en hel del i stan faktiskt och aldrig blivit stóppad innan ....
men haha vafan man vill ju komma in till stan och man pallar ju intte gå eller vad an nu ska göra ;)
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3

ta gärna en titt i mitt galleri :D
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker ;)
Robiin937
Avstängd
Inlägg: 997
Blev medlem: 2 november 2008, 18:55
Kontakt:

Inlägg av Robiin937 »

-TeddaN- skrev:Om du får en varning ska du vara glad för det, inte missbruka det. Hoppas du blir tagen nästa gång så kanske du lär dig!
e du polis nu också eller?
Användarens profilbild
Ropen94
Varnad
Inlägg: 314
Blev medlem: 17 maj 2009, 17:38

Inlägg av Ropen94 »

Jag parkerar min lite uttanför vid biblan (snuten är aldrig där det är bara töntar som är där) :D
Robiin937
Avstängd
Inlägg: 997
Blev medlem: 2 november 2008, 18:55
Kontakt:

Inlägg av Robiin937 »

Ropen94 skrev:Jag parkerar min lite uttanför vid biblan (snuten är aldrig där det är bara töntar som är där) :D
alla är töntar som är där utom du då :)
Användarens profilbild
Ropen94
Varnad
Inlägg: 314
Blev medlem: 17 maj 2009, 17:38

Inlägg av Ropen94 »

Robiin937 skrev:
Ropen94 skrev:Jag parkerar min lite uttanför vid biblan (snuten är aldrig där det är bara töntar som är där) :D
alla är töntar som är där utom du då :)
AA haha :D
antis76
Elmoped
Inlägg: 34
Blev medlem: 10 januari 2009, 15:18

Re: jagad 2 gånger samma dag!

Inlägg av antis76 »

jag bor på åland här sitter vi o kör om snuten o massa med trimmade moppar roligt som fan o köra ifrån dom:D
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street
Inlägg: 2631
Blev medlem: 21 juni 2009, 23:17
Ort: Lysekil-0523!

Re: jagad 2 gånger samma dag!

Inlägg av -TeddaN- »

antis76 skrev:jag bor på åland här sitter vi o kör om snuten o massa med trimmade moppar roligt som fan o köra ifrån dom:D
Smart, du kanske tycker det är tufft, jag tycker det inte! Visar bara hur omogen man är!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
antis76
Elmoped
Inlägg: 34
Blev medlem: 10 januari 2009, 15:18

Re: jagad 2 gånger samma dag!

Inlägg av antis76 »

sa inte att de va coolt bara att de va roligt
Robiin937
Avstängd
Inlägg: 997
Blev medlem: 2 november 2008, 18:55
Kontakt:

Inlägg av Robiin937 »

Faktiskt ganska kul ibalnd :P:D

Men teddy nu tkr jag du slutar va sån liten polis här :P
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street
Inlägg: 2631
Blev medlem: 21 juni 2009, 23:17
Ort: Lysekil-0523!

Inlägg av -TeddaN- »

Robiin937 skrev:Faktiskt ganska kul ibalnd :P:D

Men teddy nu tkr jag du slutar va sån liten polis här :P
Säger vem? Jag säger vad jag tycker, alltså ganska dumt :wink:
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Robiin937
Avstängd
Inlägg: 997
Blev medlem: 2 november 2008, 18:55
Kontakt:

Inlägg av Robiin937 »

-TeddaN- skrev:
Robiin937 skrev:Faktiskt ganska kul ibalnd :P:D

Men teddy nu tkr jag du slutar va sån liten polis här :P
Säger vem? Jag säger vad jag tycker, alltså ganska dumt :wink:
Tkr inte det är fel att säga va man tkr :)

Men du vet polis beteende :P:D
Användarens profilbild
aeroxr08
Varnad
Inlägg: 802
Blev medlem: 29 april 2009, 12:01
Ort: ängelholm
Kontakt:

Re: jagad 2 gånger samma dag!

Inlägg av aeroxr08 »

antis76 skrev:sa inte att de va coolt bara att de va roligt
haha håller med det e fan kul :D
fast en risk man tar.. ;)
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3

ta gärna en titt i mitt galleri :D
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker ;)
Användarens profilbild
Mustang
Elmoped
Inlägg: 33
Blev medlem: 27 april 2008, 18:41
Ort: Överum

Inlägg av Mustang »

Robiin937 skrev:
-TeddaN- skrev:Om du får en varning ska du vara glad för det, inte missbruka det. Hoppas du blir tagen nästa gång så kanske du lär dig!
e du polis nu också eller?
Nej det är han inte! Men jag håller med han till 100%! Sköter man sig inte i trafiken så SKA man bli tagen av polisen. Bara du som verkar vara omogen och inte fattar det
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Aerox08: jag har bara tre ord i beredskap för såna som dig:
JÄVLA FÖRBANNADE MOPPEFUCKON!

Det är såna som ni som driver upp försäkringspremier, mm, och gör det ännu dyrare att äga moppar. Allt skit och djävelskap ni gör, får vi som sköter oss betala för, genom ökad övervakning, högre böter, om än ännu mer svindyr försäkring, mm.

Så det jag egentligen vill säga är Fuck yourself med nåt jävligt taggigt! Gör det är du snäll. Och låt bli att fucka ner dig ännu mer med dylika idiotier, och framför allt, låt oss andra slippa höra dig ens prata om det.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street
Inlägg: 2631
Blev medlem: 21 juni 2009, 23:17
Ort: Lysekil-0523!

Inlägg av -TeddaN- »

Skåningens-handelsbod skrev:Aerox08: jag har bara tre ord i beredskap för såna som dig:
JÄVLA FÖRBANNADE MOPPEFUCKON!

Det är såna som ni som driver upp försäkringspremier, mm, och gör det ännu dyrare att äga moppar. Allt skit och djävelskap ni gör, får vi som sköter oss betala för, genom ökad övervakning, högre böter, om än ännu mer svindyr försäkring, mm.

Så det jag egentligen vill säga är Fuck yourself med nåt jävligt taggigt! Gör det är du snäll. Och låt bli att fucka ner dig ännu mer med dylika idiotier, och framför allt, låt oss andra slippa höra dig ens prata om det.
Okej att du blir förbannad, men tänk på vad du säger!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

-TeddaN- skrev:
Skåningens-handelsbod skrev:Aerox08: jag har bara tre ord i beredskap för såna som dig:
JÄVLA FÖRBANNADE MOPPEFUCKON!

Det är såna som ni som driver upp försäkringspremier, mm, och gör det ännu dyrare att äga moppar. Allt skit och djävelskap ni gör, får vi som sköter oss betala för, genom ökad övervakning, högre böter, om än ännu mer svindyr försäkring, mm.

Så det jag egentligen vill säga är Fuck yourself med nåt jävligt taggigt! Gör det är du snäll. Och låt bli att fucka ner dig ännu mer med dylika idiotier, och framför allt, låt oss andra slippa höra dig ens prata om det.
Okej att du blir förbannad, men tänk på vad du säger!
Jag kanske vågar säga det alla bara tänker om dessa jädra fuckon.

Vill man styla och åka bakhjul o sånt, gör man det där det inte drabbar nån annan part om det går åt skogen.
Kör vi som racar mopperace på tungt trafikerade vägar? Ne, för att det inte är att betrakta som säkert. Så att banka in lite trafikvett i huvena på dessa förbaskade moppefuckona hade nog inte skadat alls!

Ett visdomsord en gammal MC-vän sa: "kör med skallens insida, inte med gashandtaget." det sistnämnda är bara ett redskap för att skiten skall gå framåt och "det finns fler lägen än tomgång o bonnagas...."

Att köra moped är frihet under ansvar, och det dessa %%¤# fuckon gör, det får vi andra som sköter oss betala för genom taskigt bemötande, förbud, dryga försäkringar, och ja, alla de sätt de vill kringränna vår frihet.

Tycker ni skall läsa detta.... Det säger massor av var jag står i frågan. ta dem som fuckar sig, ge dem böter så dem badar i det, men vi som sköter oss, skall slippa ta deras skit.

http://www.aimag.com/forums/off-topic/7 ... eedom.html Det är inget vi tvingar på dem att vara trafikfuckon, dem väljer de själva, och skall därför själva ta priset för det med.
Senast redigerad av nippertippan den 2 december 2009, 17:41, redigerad totalt 1 gånger.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street
Inlägg: 2631
Blev medlem: 21 juni 2009, 23:17
Ort: Lysekil-0523!

Inlägg av -TeddaN- »

Skåningens-handelsbod skrev:
-TeddaN- skrev:
Skåningens-handelsbod skrev:Aerox08: jag har bara tre ord i beredskap för såna som dig:
JÄVLA FÖRBANNADE MOPPEFUCKON!

Det är såna som ni som driver upp försäkringspremier, mm, och gör det ännu dyrare att äga moppar. Allt skit och djävelskap ni gör, får vi som sköter oss betala för, genom ökad övervakning, högre böter, om än ännu mer svindyr försäkring, mm.

Så det jag egentligen vill säga är Fuck yourself med nåt jävligt taggigt! Gör det är du snäll. Och låt bli att fucka ner dig ännu mer med dylika idiotier, och framför allt, låt oss andra slippa höra dig ens prata om det.
Okej att du blir förbannad, men tänk på vad du säger!
Jag kanske vågar säga det alla bara tänker om dessa jädra fuckon.

Vill man styla och åka bakhjul o sånt, gör man det där det inte drabbar nån annan part om det går åt skogen.
Kör vi som racar mopperace på tungt trafikerade vägar? Ne, för att det inte är att betrakta som säkert. Så att banka in lite trafikvett i huvena på dessa förbaskade moppefuckona hade nog inte skadat alls!
Förstår precis vad du menar, men en vuxen person säger väll inte sånna grejer till en 15åring? Du är över 40 du ska kanske tänka på att vårda ditt språk! Så banta ner svordommarna lite!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

-TeddaN- skrev:
Skåningens-handelsbod skrev:
-TeddaN- skrev:Okej att du blir förbannad, men tänk på vad du säger!
Jag kanske vågar säga det alla bara tänker om dessa jädra fuckon.

Vill man styla och åka bakhjul o sånt, gör man det där det inte drabbar nån annan part om det går åt skogen.
Kör vi som racar mopperace på tungt trafikerade vägar? Ne, för att det inte är att betrakta som säkert. Så att banka in lite trafikvett i huvena på dessa förbaskade moppefuckona hade nog inte skadat alls!
Förstår precis vad du menar, men en vuxen person säger väll inte sånna grejer till en 15åring? Du är över 40 du ska kanske tänka på att vårda ditt språk! Så banta ner svordommarna lite!
Det finns ingen orsak att banta ner mer på dem, det har redan gjorts, hade du hört mig ta dem ute så hade dem badat i pimpsten o svavel.
Jag hatar dem lika blint som pundare och sånt pack.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street
Inlägg: 2631
Blev medlem: 21 juni 2009, 23:17
Ort: Lysekil-0523!

Inlägg av -TeddaN- »

Skåningens-handelsbod skrev:
-TeddaN- skrev:
Skåningens-handelsbod skrev: Jag kanske vågar säga det alla bara tänker om dessa jädra fuckon.

Vill man styla och åka bakhjul o sånt, gör man det där det inte drabbar nån annan part om det går åt skogen.
Kör vi som racar mopperace på tungt trafikerade vägar? Ne, för att det inte är att betrakta som säkert. Så att banka in lite trafikvett i huvena på dessa förbaskade moppefuckona hade nog inte skadat alls!
Förstår precis vad du menar, men en vuxen person säger väll inte sånna grejer till en 15åring? Du är över 40 du ska kanske tänka på att vårda ditt språk! Så banta ner svordommarna lite!
Det finns ingen orsak att banta ner mer på dem, det har redan gjorts, hade du hört mig ta dem ute så hade dem badat i pimpsten o svavel.
Jag hatar dem lika blint som pundare och sånt pack.
Okej okej, men du kan behålla det för dig själv!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator
Inlägg: 3773
Blev medlem: 12 augusti 2007, 13:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av chifen »

-TeddaN- skrev:
Skåningens-handelsbod skrev:
-TeddaN- skrev:Okej att du blir förbannad, men tänk på vad du säger!
Jag kanske vågar säga det alla bara tänker om dessa jädra fuckon.

Vill man styla och åka bakhjul o sånt, gör man det där det inte drabbar nån annan part om det går åt skogen.
Kör vi som racar mopperace på tungt trafikerade vägar? Ne, för att det inte är att betrakta som säkert. Så att banka in lite trafikvett i huvena på dessa förbaskade moppefuckona hade nog inte skadat alls!
Förstår precis vad du menar, men en vuxen person säger väll inte sånna grejer till en 15åring? Du är över 40 du ska kanske tänka på att vårda ditt språk! Så banta ner svordommarna lite!
Han förtjänar att kallas fucko faktiskt. Bara bra att visa att man blir förbannad och inte gillar sådant uppträdande, det är förjävligt irriterande med alla moppefuckos som kör full fart genom tätbebyggt område. Man har dessutom inte så bra trafikvana som 15åring och då bör man tänka ännu mer på att itne bränna så fort genom städer och bostadsområden, det är ju livsfarligt!

Gör världen en tjänst och stanna för polisen nästa gång :) Kan ju tala om så pass mycket att vill dom ta dig, då gör dom det. De anser bara att det inte är värt att riskera att du skadar dig när de följer efter oftast.

Skåningen, lite kan du tona ner faktiskt :) Alla här har redan hört dina anekdoter om svavel och att du är hård, det räcker ;) Jag hatar dem också men vill inte att de ska knulla sig själva med något taggigt för det, bara att de lär sig av sina misstag och blir bättre förare så är jag nöjd.
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

chifen skrev:
-TeddaN- skrev:
Skåningens-handelsbod skrev: Jag kanske vågar säga det alla bara tänker om dessa jädra fuckon.

Vill man styla och åka bakhjul o sånt, gör man det där det inte drabbar nån annan part om det går åt skogen.
Kör vi som racar mopperace på tungt trafikerade vägar? Ne, för att det inte är att betrakta som säkert. Så att banka in lite trafikvett i huvena på dessa förbaskade moppefuckona hade nog inte skadat alls!
Förstår precis vad du menar, men en vuxen person säger väll inte sånna grejer till en 15åring? Du är över 40 du ska kanske tänka på att vårda ditt språk! Så banta ner svordommarna lite!
Han förtjänar att kallas fucko faktiskt. Bara bra att visa att man blir förbannad och inte gillar sådant uppträdande, det är förjävligt irriterande med alla moppefuckos som kör full fart genom tätbebyggt område. Man har dessutom inte så bra trafikvana som 15åring och då bör man tänka ännu mer på att itne bränna så fort genom städer och bostadsområden, det är ju livsfarligt!

Gör världen en tjänst och stanna för polisen nästa gång :) Kan ju tala om så pass mycket att vill dom ta dig, då gör dom det. De anser bara att det inte är värt att riskera att du skadar dig när de följer efter oftast.

Skåningen, lite kan du tona ner faktiskt :) Alla här har redan hört dina anekdoter om svavel och att du är hård, det räcker ;) Jag hatar dem också men vill inte att de ska knulla sig själva med något taggigt för det, bara att de lär sig av sina misstag och blir bättre förare så är jag nöjd.
Det är tyvärr självsanering på såna fuckon alltför ofta dock. Men det ger väl begravningsbyråerna lite jobb. Jag saknar dem då inte.

Mig gör det inget om dem självsanerar sig, bara dem inte tar nån med sig. Lika lite som jag bryr mig om pundarna självsanerar sig typ.... och dem saknar jag då definitivt inte......
Forumets nippertippa! Puss på er!
RacingTobbe
Gasres
Inlägg: 1405
Blev medlem: 16 juli 2009, 22:39
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av RacingTobbe »

Håller helt med Skåningen! Men jag säger lite som dom andra att säg inte så mycket fula or och sånt! Bara om man kör lite för fort så kan det gå illa, och till och med med andra om dom kör in i dom :( Men kolla på den här filmen så kanske ni förstår varför ni ska vara försiktiga, men det är med bilar men det gör inget tycker inte jag!

http://www.garaget.org/video/666w9fbpg5ah
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Moe-Szyzlak
Elmoped
Inlägg: 17
Blev medlem: 2 december 2009, 16:50
Ort: Moe-Szyzlak@hotmail.com
Kontakt:

Inlägg av Moe-Szyzlak »

Smart kille,, Stannad av polisen och han sa bara kör lugnt, Då kör man ju lugnt i en vecka iaf.. Hna har kunnit gätt dej fina böter på 3sek.
Tagen samma dag igen. kräma 80 genom stan, då är man smart.
Du har inte lärt dej attt kör lugnt vid stad, byar, personer, byggnarder?
Derbi Drd.
Malossi 75cc Portad av mej self. för varv.
28 Keihin D-Slide.
Homebuild insug fitted for 28.
Mhr pipe highvarvigt.
Hebo Reeds.
115+ 5.5 sec 80kmh.
Skriv svar