Hur går det för våra konkurrenter?

Information om sajten, meddelanden från redaktionen m.m.
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Inlägg: 2749
Blev medlem: 10 november 2008, 21:35
Ort: laholm
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

Spray skrev:Jag tycker att TSR är bättre för enligt mig får man svar snabbare
sen är det ju det här med kvalité och kvantitet
Användarens profilbild
Spray
Svårstartad skrothög
Inlägg: 301
Blev medlem: 2 juli 2010, 13:36

Inlägg av Spray »

stunt_pojken^^ skrev:
Spray skrev:Jag tycker att TSR är bättre för enligt mig får man svar snabbare
sen är det ju det här med kvalité och kvantitet
Och mycket lättare att förstå
Bild
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street
Inlägg: 2135
Blev medlem: 10 juli 2009, 21:09
Ort: Lysekil

Inlägg av bluerider94 »

swedma skrev:Någon skrev vi hade en knepig "marknadsdel"- ved menar ni med det?
den som var på moppenet var 1000 gånger bättre...
där man kunde typ lägga ut massa delar i en annons och ha bilder under varje del man skrev..

det va ju en egen forumsdel typ och uppdelat i köp/sälj/bytes och mopeddelar/mopeder/övrigt.. den va riktigt bra och därför väldigt många som använde den aktivt och i princip allt fanns att köpa.. (jag köpte mitt tagentbord där^^) och jag har kommit över en väldans massa mopeddelar till bra priser..
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Inlägg: 2749
Blev medlem: 10 november 2008, 21:35
Ort: laholm
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

Spray skrev:
stunt_pojken^^ skrev:
Spray skrev:Jag tycker att TSR är bättre för enligt mig får man svar snabbare
sen är det ju det här med kvalité och kvantitet
Och mycket lättare att förstå
menade dock att på
mnf är det kvalité på svaren och på tsr är det kvantitet(mängd)
Användarens profilbild
KarlssoN^
F.D Moderator
Inlägg: 3462
Blev medlem: 4 oktober 2009, 16:41
Ort: Hällvadsholm

Inlägg av KarlssoN^ »

swedma skrev:
guth skrev:fördelar MNF:
-Otroligt aktivt och de blir sällan man får vänta länge på svar osv i trådar, finns många dåliga svar men de flesta är riktigt bra.

-Större, finns mer att göra. alltså ex. fler projekt som är i gång och updateras någon gång! Här känns projektdelen väldigt död. Även övrig media är MNF överlägsen i ;)

-Bra köpes/Säljes markanad, mycket enklare än TSRs också. Finns alltid vad man söker efter.

fördelar TSR:
-Söndagsaktionen är jävligt nice tycker jag :)! Bra saker som delas ut dessutom, dock tycker jag frakten är lite dyr:P

-Gemenskap, är ju rätt ny här men känns som att ni som varit här ett tag känner varandra rätt bra :D

-Aktiva mods,gillar även tanken med TSR-crew :D

-Rolig startsida

-Gudier osv är alltid kul!


nackdelar MNF:
-Osynliga och oaktiva modds, känns lite som spöken och gör knappt något. (utom att banna folk då..)

nackdelar TSR:
-Oaktivt.. Sällan man får svar i sina trådar, kanske beror på att de andra inte har kunskapen eller så är det bara att så få är inne här?

-Låses trådar hit och dit, har aldrig fattat vitsen. Ta bort tråden annars gör den ju ändå ingen nytta!

-Dåligt inom media, projekt, filmer, foto. Tråkigt :)

-Sämst marknadsdel, jag fattar då inget :D

-Saknar "nya inlägg" knapp.. :(

Vad menar du med "marknadsdel"?

hur orkade jag tycka så mycke :shock:
swedma skrev: Någon skrev vi hade en knepig "marknadsdel"- ved menar ni med det?

Nämen, är det dubbelpost av självaste Site-admin :O kollat reglerna på sistone ? :o
Användarens profilbild
Spray
Svårstartad skrothög
Inlägg: 301
Blev medlem: 2 juli 2010, 13:36

Inlägg av Spray »

stunt_pojken^^ skrev:
Spray skrev:
stunt_pojken^^ skrev:sen är det ju det här med kvalité och kvantitet
Och mycket lättare att förstå
menade dock att på
mnf är det kvalité på svaren och på tsr är det kvantitet(mängd)
Ok
Bild
Användarens profilbild
2stroke4ever
King of the street
Inlägg: 1903
Blev medlem: 16 september 2009, 21:33
Ort: Ludvika
Kontakt:

Inlägg av 2stroke4ever »

hahahahha karlsson :lol: xD
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=18429
Yamaha dt50r projekt!

NYTT projekt, Suzuki rm125 07.
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=23594

Check it out god damn it och kommentera! <3
Användarens profilbild
KarlssoN^
F.D Moderator
Inlägg: 3462
Blev medlem: 4 oktober 2009, 16:41
Ort: Hällvadsholm

Inlägg av KarlssoN^ »

2stroke4ever skrev:hahahahha karlsson :lol: xD
hahha, var bara tvungen ;)

on topic: värkar inte går så bra för "garagego" ingen har inte gjort en ända post sen den 11maj :lol:
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Inlägg: 2749
Blev medlem: 10 november 2008, 21:35
Ort: laholm
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

KarlssoN^ skrev:
2stroke4ever skrev:hahahahha karlsson :lol: xD
hahha, var bara tvungen ;)

on topic: värkar inte går så bra för "garagego" ingen har inte gjort en ända post sen den 11maj :lol:
det går ju inte att göra inlägg går inte ens att logga in det håller på att uppdateras fortfarande
Användarens profilbild
KarlssoN^
F.D Moderator
Inlägg: 3462
Blev medlem: 4 oktober 2009, 16:41
Ort: Hällvadsholm

Inlägg av KarlssoN^ »

stunt_pojken^^ skrev:
KarlssoN^ skrev:
2stroke4ever skrev:hahahahha karlsson :lol: xD
hahha, var bara tvungen ;)

on topic: värkar inte går så bra för "garagego" ingen har inte gjort en ända post sen den 11maj :lol:
det går ju inte att göra inlägg går inte ens att logga in det håller på att uppdateras fortfarande
haha, kanske df ingen skrivit ngt ;)
RoxxoR
Avstängd
Inlägg: 206
Blev medlem: 4 oktober 2010, 09:33
Ort: Nissafors/Värnamo

Inlägg av RoxxoR »

KarlssoN^ skrev:
stunt_pojken^^ skrev:
KarlssoN^ skrev: hahha, var bara tvungen ;)

on topic: värkar inte går så bra för "garagego" ingen har inte gjort en ända post sen den 11maj :lol:
det går ju inte att göra inlägg går inte ens att logga in det håller på att uppdateras fortfarande
haha, kanske df ingen skrivit ngt ;)
dom fixar fan aldrig garagego :(
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

RoxxoR skrev:
KarlssoN^ skrev:
stunt_pojken^^ skrev:det går ju inte att göra inlägg går inte ens att logga in det håller på att uppdateras fortfarande
haha, kanske df ingen skrivit ngt ;)
dom fixar fan aldrig garagego :(
den som tror att dem goofyna fixar det, måste tro på jultomten med, rena rama blajen att ens tro på det med andra ord. glöm garagego, det kommer aldrig upp.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
aerox_killen95
Avstängd
Inlägg: 355
Blev medlem: 19 juni 2010, 19:25
Ort: uddevalla

Inlägg av aerox_killen95 »

Som medlem på det nya MNF måste jag säga att alla har en väldigt bra attityd mot varann och en bra kamratskap. Man får nästan alltid svar på direkten och ingen är dryg om man inte är en idiot själv.

Moppenet växer för varje dag som går medans typ 1/4 av TSR´s medlemmar är aktiva?

//mvh
random mannen strikes again! ''nitrometan'' [HER]
Användarens profilbild
aerox_killen95
Avstängd
Inlägg: 355
Blev medlem: 19 juni 2010, 19:25
Ort: uddevalla

Inlägg av aerox_killen95 »

struntar i om ja dubbelpostar nu. Men det är ju egentligen så att alla fuckos söker sig till TSR. Visst det finns kunniga personer här med, men dom som verkligen är kunniga finns på MNF@
random mannen strikes again! ''nitrometan'' [HER]
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Inlägg: 2749
Blev medlem: 10 november 2008, 21:35
Ort: laholm
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

aerox_killen95 skrev:struntar i om ja dubbelpostar nu. Men det är ju egentligen så att alla fuckos söker sig till TSR. Visst det finns kunniga personer här med, men dom som verkligen är kunniga finns på MNF@
+1 kan verkligen inget annat än att hålla med :D
Användarens profilbild
aerox_killen95
Avstängd
Inlägg: 355
Blev medlem: 19 juni 2010, 19:25
Ort: uddevalla

Inlägg av aerox_killen95 »

stunt_pojken^^ skrev:
aerox_killen95 skrev:struntar i om ja dubbelpostar nu. Men det är ju egentligen så att alla fuckos söker sig till TSR. Visst det finns kunniga personer här med, men dom som verkligen är kunniga finns på MNF@
+1 kan verkligen inget annat än att hålla med :D
:)
random mannen strikes again! ''nitrometan'' [HER]
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Inlägg: 2327
Blev medlem: 22 november 2010, 07:54
Ort: Torslanda
Kontakt:

Inlägg av Danne »

aerox_killen95 skrev:
stunt_pojken^^ skrev:
aerox_killen95 skrev:struntar i om ja dubbelpostar nu. Men det är ju egentligen så att alla fuckos söker sig till TSR. Visst det finns kunniga personer här med, men dom som verkligen är kunniga finns på MNF@
+1 kan verkligen inget annat än att hålla med :D
:)

kan inte riktigt hålla med, aldrig gillat mnf tyvärr.
jag vet att det finns många kunniga här, men det är inte direkt att man får svar direkt, dom flesta smyg tittar säkert i tråden men slänger inte upp en kommentar.
tycker också att det är trevligare folk här och bättre kvalité.
men jag tycker att kunniga ska resa på arslet och hjälpa folk, och till sist men inte minst alla nya som skiter fullständigt i och läsa reglerna!
Användarens profilbild
aerox_killen95
Avstängd
Inlägg: 355
Blev medlem: 19 juni 2010, 19:25
Ort: uddevalla

Inlägg av aerox_killen95 »

Born2Ride skrev:
aerox_killen95 skrev:
stunt_pojken^^ skrev:+1 kan verkligen inget annat än att hålla med :D
:)

kan inte riktigt hålla med, aldrig gillat mnf tyvärr.
jag vet att det finns många kunniga här, men det är inte direkt att man får svar direkt, dom flesta smyg tittar säkert i tråden men slänger inte upp en kommentar.
tycker också att det är trevligare folk här och bättre kvalité.
men jag tycker att kunniga ska resa på arslet och hjälpa folk, och till sist men inte minst alla nya som skiter fullständigt i och läsa reglerna!
Har du ens varit inne på nya MNF sista tiden? eller MNF över huvud taget? Alla hjälper alla, alla projekt osv får mycket kommentarer och råd, dom kunniga hjälper till så gott dom kan.
random mannen strikes again! ''nitrometan'' [HER]
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Inlägg: 2327
Blev medlem: 22 november 2010, 07:54
Ort: Torslanda
Kontakt:

Inlägg av Danne »

aerox_killen95 skrev:
Born2Ride skrev:
aerox_killen95 skrev: :)

kan inte riktigt hålla med, aldrig gillat mnf tyvärr.
jag vet att det finns många kunniga här, men det är inte direkt att man får svar direkt, dom flesta smyg tittar säkert i tråden men slänger inte upp en kommentar.
tycker också att det är trevligare folk här och bättre kvalité.
men jag tycker att kunniga ska resa på arslet och hjälpa folk, och till sist men inte minst alla nya som skiter fullständigt i och läsa reglerna!
Har du ens varit inne på nya MNF sista tiden? eller MNF över huvud taget? Alla hjälper alla, alla projekt osv får mycket kommentarer och råd, dom kunniga hjälper till så gott dom kan.
ja, jag har varit inne på mnf ofta tidigare, men inget slår TSR!
Användarens profilbild
aerox_killen95
Avstängd
Inlägg: 355
Blev medlem: 19 juni 2010, 19:25
Ort: uddevalla

Inlägg av aerox_killen95 »

Born2Ride skrev:
aerox_killen95 skrev:
Born2Ride skrev:
kan inte riktigt hålla med, aldrig gillat mnf tyvärr.
jag vet att det finns många kunniga här, men det är inte direkt att man får svar direkt, dom flesta smyg tittar säkert i tråden men slänger inte upp en kommentar.
tycker också att det är trevligare folk här och bättre kvalité.
men jag tycker att kunniga ska resa på arslet och hjälpa folk, och till sist men inte minst alla nya som skiter fullständigt i och läsa reglerna!
Har du ens varit inne på nya MNF sista tiden? eller MNF över huvud taget? Alla hjälper alla, alla projekt osv får mycket kommentarer och råd, dom kunniga hjälper till så gott dom kan.
ja, jag har varit inne på mnf ofta tidigare, men inget slår TSR!
hehe aja, alla har vi olika åsikter och jag respekterar din :)
random mannen strikes again! ''nitrometan'' [HER]
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Inlägg: 2327
Blev medlem: 22 november 2010, 07:54
Ort: Torslanda
Kontakt:

Inlägg av Danne »

aerox_killen95 skrev:
Born2Ride skrev:
aerox_killen95 skrev: Har du ens varit inne på nya MNF sista tiden? eller MNF över huvud taget? Alla hjälper alla, alla projekt osv får mycket kommentarer och råd, dom kunniga hjälper till så gott dom kan.
ja, jag har varit inne på mnf ofta tidigare, men inget slår TSR!
hehe aja, alla har vi olika åsikter och jag respekterar din :)
Jajjamen, och jag respekterar din ;)
Karlssoonn
Elmoped
Inlägg: 121
Blev medlem: 13 juni 2011, 16:44

Inlägg av Karlssoonn »

Dem på moppenet är inte speciellt mogna. Inte speciellt nybörjarvänligt heller....
Användarens profilbild
zhindraz
Svårstartad skrothög
Inlägg: 296
Blev medlem: 14 juni 2010, 21:02

Inlägg av zhindraz »

Karlssoonn skrev:Dem på moppenet är inte speciellt mogna. Inte speciellt nybörjarvänligt heller....

Buump?
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Hoppsan, en ganska snygg bumpning, haha. bara ett år gammal tråd
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
xytoo
Xytoo The One And Only
Inlägg: 1106
Blev medlem: 21 september 2010, 16:33
Ort: skåne
Kontakt:

Inlägg av xytoo »

Men vet att de e en gammal tråd, men vill bara lägga in detta ^^, jag gjorde en video, som alla hade changs till att vara med, jag gjorde om den för många klaga och sånnt en kul sak bara, värkade inte som folk uppskattade de, var e alla dom (trevliga) här ? http://www.moppenet.nu/showthread.php/6 ... ight=xytoo
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

xytoo skrev:Men vet att de e en gammal tråd, men vill bara lägga in detta ^^, jag gjorde en video, som alla hade changs till att vara med, jag gjorde om den för många klaga och sånnt en kul sak bara, värkade inte som folk uppskattade de, var e alla dom (trevliga) här ? http://www.moppenet.nu/showthread.php/6 ... ight=xytoo
varför blir jag inte överraskad?

De trevliga finns överallt här i alla fall bara man är trevlig själv.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
xytoo
Xytoo The One And Only
Inlägg: 1106
Blev medlem: 21 september 2010, 16:33
Ort: skåne
Kontakt:

Inlägg av xytoo »

Skåningens-handelsbod skrev:
xytoo skrev:Men vet att de e en gammal tråd, men vill bara lägga in detta ^^, jag gjorde en video, som alla hade changs till att vara med, jag gjorde om den för många klaga och sånnt en kul sak bara, värkade inte som folk uppskattade de, var e alla dom (trevliga) här ? http://www.moppenet.nu/showthread.php/6 ... ight=xytoo
varför blir jag inte överraskad?

De trevliga finns överallt här i alla fall bara man är trevlig själv.
aa, jag försökte va trevlig och göra något kul men de verkade som dom bara ville klaga :/
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

xytoo skrev:
Skåningens-handelsbod skrev:
xytoo skrev:Men vet att de e en gammal tråd, men vill bara lägga in detta ^^, jag gjorde en video, som alla hade changs till att vara med, jag gjorde om den för många klaga och sånnt en kul sak bara, värkade inte som folk uppskattade de, var e alla dom (trevliga) här ? http://www.moppenet.nu/showthread.php/6 ... ight=xytoo
varför blir jag inte överraskad?

De trevliga finns överallt här i alla fall bara man är trevlig själv.
aa, jag försökte va trevlig och göra något kul men de verkade som dom bara ville klaga :/
själv permbannad på MNF för att jag skärpte tonen mot fuckona där.
Men ärligt sagt så var det ingen förlust för mig, är troligen MNF:s mest hatade person, men det bjuder jag på, å andra sidan finns det några personer där jag gärna sätter ett vasst horn i sidan på så det svider.
Senast redigerad av nippertippan den 4 augusti 2011, 21:57, redigerad totalt 1 gånger.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
xytoo
Xytoo The One And Only
Inlägg: 1106
Blev medlem: 21 september 2010, 16:33
Ort: skåne
Kontakt:

Inlägg av xytoo »

Skåningens-handelsbod skrev:
xytoo skrev:
Skåningens-handelsbod skrev: varför blir jag inte överraskad?

De trevliga finns överallt här i alla fall bara man är trevlig själv.
aa, jag försökte va trevlig och göra något kul men de verkade som dom bara ville klaga :/
själv permbannad på MNF för att jag skärpte tonen mot fuckona där.
Haha samma här ^^, blev arg på dom när dom bara klaga och så blev jag bannad, men dom har tydligen tagit bort min bann :S

Edit: till alla som kan lite om datorer, så borde ni veta att de e cp lätt att döda deras server (a) har testat på lite sidor, moppeforum, och moppenet e sjukt lätta att döda ^^
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

xytoo skrev:
Skåningens-handelsbod skrev:
xytoo skrev: aa, jag försökte va trevlig och göra något kul men de verkade som dom bara ville klaga :/
själv permbannad på MNF för att jag skärpte tonen mot fuckona där.
Haha samma här ^^, blev arg på dom när dom bara klaga och så blev jag bannad, men dom har tydligen tagit bort min bann :S
vad de gör med min bann är väl inget jag bryr mig så värst mycket om.
tänker inte hänga på MNF.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
xytoo
Xytoo The One And Only
Inlägg: 1106
Blev medlem: 21 september 2010, 16:33
Ort: skåne
Kontakt:

Inlägg av xytoo »

inte jag i heller, gillar inte folket där, alla e så negativa (min åsikt).
Tobbe94
Elmoped
Inlägg: 2
Blev medlem: 20 mars 2010, 20:10

Inlägg av Tobbe94 »

xytoo skrev:inte jag i heller, gillar inte folket där, alla e så negativa (min åsikt).
ALLA är inte negativa på mnf! Det finns några testosteron fyllda ungtuppar som skall brösta upp mot varandra för enstaka småsaker. Sen skulle jag aldrig ställa mopedrelaterade frågor här; visst svar skulle jag få men kvalitén på dem hade inte gått att jämföra med dem som man kan få av medlemmar på mnf.
Användarens profilbild
Hilmersson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 205
Blev medlem: 2 juli 2010, 12:22
Ort: Örebro

Inlägg av Hilmersson »

xytoo skrev:


Haha samma här ^^, blev arg på dom när dom bara klaga och så blev jag bannad, men dom har tydligen tagit bort min bann :S

Edit: till alla som kan lite om datorer, så borde ni veta att de e cp lätt att döda deras server (a) har testat på lite sidor, moppeforum, och moppenet e sjukt lätta att döda ^^
Går man till person angrepp mot någon får man skylla sig själv, inte för att jag tog åt mig ett dugg skrattade däremot eftersom att inlägget var sjukt omoget.
Sebbelebbe
Avstängd
Inlägg: 49
Blev medlem: 6 juli 2011, 17:25
Ort: malmö

Inlägg av Sebbelebbe »

bensinskalle skrev:Ledsen Michél om ja kanske överdrev eller så, visst gäller de inte alla osv.

Men de är tyvärr den uppfattningen jag fått från vissa medlemmar och vad ja hört från andra. Ett perfekt exempel var ju parden_gökbo som i princip trakaserade mig bara för att han trodde ja ljög ( och han är/ var iaf en medlem från just mnf ). De är somsagt den uppfattningen ja fått av vissa personer och de har väl smittat ner min åsikt om själva forumet.

Men sen har alltid tendensen funnits att mnf har hackat på tsr, spammet är ju som ett litet exempel. Många som försöker få mnf att verka så överlägset...

Ni ligger ju helt klart före med kunskapen och de är något ja önskar att vi hade mer av här. Ja jobbar personligen för att försöka snygga till här nu och förhoppningsvis blir de bättre...
Det första jag tycker att ni borde göra här är att ändra designen , det känns lite barnsligt med alla konstiga bokstäver hit o dit , det känns plastigt på nåt vis , därför gillar [size=24]JAG[/size] moppenet , och dessutom för kunskapen.

Här på tsr säger ni att man får mycket mer respons ? Det ligger också i kunskapen och mognaden , man får svar av fler som tycker att nästan alla moppar är coola.

Tack o hej lever pastej !(Sebbe på moppeneeet)
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Sebbelebbe skrev:
bensinskalle skrev:Ledsen Michél om ja kanske överdrev eller så, visst gäller de inte alla osv.

Men de är tyvärr den uppfattningen jag fått från vissa medlemmar och vad ja hört från andra. Ett perfekt exempel var ju parden_gökbo som i princip trakaserade mig bara för att han trodde ja ljög ( och han är/ var iaf en medlem från just mnf ). De är somsagt den uppfattningen ja fått av vissa personer och de har väl smittat ner min åsikt om själva forumet.

Men sen har alltid tendensen funnits att mnf har hackat på tsr, spammet är ju som ett litet exempel. Många som försöker få mnf att verka så överlägset...

Ni ligger ju helt klart före med kunskapen och de är något ja önskar att vi hade mer av här. Ja jobbar personligen för att försöka snygga till här nu och förhoppningsvis blir de bättre...
Det första jag tycker att ni borde göra här är att ändra designen , det känns lite barnsligt med alla konstiga bokstäver hit o dit , det känns plastigt på nåt vis , därför gillar [size=24]JAG[/size] moppenet , och dessutom för kunskapen.

Här på tsr säger ni att man får mycket mer respons ? Det ligger också i kunskapen och mognaden , man får svar av fler som tycker att nästan alla moppar är coola.

Tack o hej lever pastej !(Sebbe på moppeneeet)
jaa-a, ändå lyckas du missa första saken du ser när du kommer in på tsr, att tsr 3.0 är på gång = ny design :roll:
Skriv svar