Hur går det för våra konkurrenter?

Information om sajten, meddelanden från redaktionen m.m.
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street
Inlägg: 2135
Blev medlem: 10 juli 2009, 21:09
Ort: Lysekil

Inlägg av bluerider94 »

dom kanske ligger före med kunskapen men kan ju inte påstå att dom är speciellt mogna
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

bluerider94 skrev:dom kanske ligger före med kunskapen men kan ju inte påstå att dom är speciellt mogna
Skiter fullständigt i vilket. Men omogna, det kan jag skriva under på.

har ju fått svart på vitt att vissa medlemmar definitivt inte står organiserad brottslighet långt efter i kunnandet att ta kritik typ. finns antydningar åt andra håll med men man skall nog var försiktiga med att skriva ut det i klartext, vartåt man menar, dessa hade också svårt att ta kritik, där brukade det betyda att man hamnade i vissa läger där chanserna till överlevnad var klart begränsade.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Michél
Elmoped
Inlägg: 22
Blev medlem: 19 augusti 2009, 23:47

Inlägg av Michél »

kallepalle skrev:sen att era medlemmar är omogna nog för spamm. okej, lite grann kanske inte gör så stor skada, MEN att börja posta bögporr och att dos:a och ddos:a sidan är att sjukta åt helvete för lågt...
Nu är du där igen!

"Era medlemmar..." Glöm inte att även du är medlem där, säger du en sådan sak är det som att du smutskastar dig själv.

Du som exempel har ju tidigare valt att tro på rykten mer än att ta kontakt med personen i fråga, däribland en massa rykten om mig som du hävdar att Skåningens Handelsbod / Choppertanten / Badass sprider ut om mig här.

Som sagt, jag är fullt medveten om att personer som är reggade hos oss (samt på flertalet andra motorforum) var här inne och spårade ur men jag har kollat igenom alla loggar och ingen utav våra moderatorer var här inne. Däremot skrevs det i tråden som låg inne i våran Övrigtdel och när sakerna inte lugnade sig utan eskalerade tog vi itu med det hela.

Samtliga inblandade fick 7 dagars avstängning och mer än så kan vi inte göra, tyvärr!

Men att säga att det är MNF Forums fel att det finns personer som spammar eran sida, då är man ute på djupt vatten. Ett forum kan aldrig ta ansvar över vad en person gör privat.

Det är som att skylla på Flashback om någon är inne i drogforumet och dör utav en överdos efter att ha läst ett inlägg där.

Tro inte att det är en dans på rosor att vara admin på MNF heller, de flesta verkar tro att allt man gör är för att man ÄLSKAR att jävlas med er andra.

Jag har fått hot via telefon, sms, mejl, via forum samt på andra sätt för avstängningar och varningar jag gett andra och det är då man börjar fundera lite på om det är värt det hela... Vilket jag tycker att det är, man finns ju till främst för att hjälpa andra med deras problem.

Har läst runt här på TSR och har sett att ni verkar ha bekymmer med mycket interna bråk - något som även MNF hade för ett år sedan. Bästa receptet för ett stabilt forum är moderatorer med gemensamt mål samt samma målsättning.

Det som saknas på TSR är egentligen personer med engagemang - som anordnar träffar och tar tag i saker och ting. Nu är ju ingen utav träffarna signerade utav ett specifikt forum (bara för att en träff finns på MNF betyder inte det att den bara är till för de medlemmarna).

Kan avsluta lite kort med att jag såg att ni har fler medlemmar än oss vilket bara är att gratulera! Fokusera nu på att hålla kvar dem samt hålla de aktiva, det om något är viktigare än enbart en siffra på hur många man är.

Rekord på antalet inloggade samtidigt här är 226 personer och i skrivande stund är vi 35 personer online (17 medlemmar,18 gäster).

MNF just nu har 162 medlemmar samt 172 gäster online.

Det är där skillnaden ligger, alltså mängden aktivitet och intresse från medlemmarna i fråga.

Lyckas ni med att hålla kvar era medlemmar och få dem att vara online hela tiden kommer även ni på sikt märka att forumet växer från det att alla känner alla till det att man undrar vem i h-e det är för ny person som skriver när det helt plötsligt är 2000 aktiva personer.

Back in the days startade jag ett forum som hette JapanRacing, baserat på phpBB som även TSR är. På den tiden (2005) var vi Sveriges största märkesspecifika moppeforum inriktat på enbart japanska mopeder.

Forumet var precis som TSR med nyregistrering och kompiskänslan var rätt tajt då alla hade ett gemensamt intresse. Jag var väldigt mån om att kompiskänslan var det viktigaste på forumet och att verkligen ta hand om alla så bra som möjligt vilket var ett bra koncept för 4½ år sedan.

Vad hände sedan?

Bristande engagemang och nya mål (vilket blev MNF Forum) gjorde att jag inte kunde pusha på det forumet och allting dog väl mer eller mindre ut.

Idag finns allt kvar under annat namn men aktiviteten är stendöd.

Jag flyttade över till MNF som moderator och tog med mig min grundtanke dit om hur medlemmarna skulle behandlas och det tog nog mer än ett år samt mycket interna diskussioner innan saker och ting började förändras inne hos oss. Idag är forumet mer intimt och vänskapsrelaterat än vad det var då, men arbetet har kostat en hel del.

Utan en stabil grund kan det mesta rasa, utan tvekan att det kan ske med MNF och TSR om vi som styr upp det hela tröttnar och tackar för oss.

Jag hoppas iallafall för allas skull att det inte går så himla långt.


Så att ni pratar illa om mig som privatperson för saker som sker på MNF, det är upp till er själva.

Däremot är jag inte allsmäktig och kan inte påverka allt som sker där oavsett hur mycket jag vill, oavsett tiden jag lägger ner där.

Det jag istället hoppas på är mindre bråk forum imellan och ökat samarbete - delad kunskap är dubbel kunskap.
Administratör MNF Forum
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

7 dagar???????

Är det ett dagisstraff eller? permbann är sånt värt det där.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street
Inlägg: 2135
Blev medlem: 10 juli 2009, 21:09
Ort: Lysekil

Inlägg av bluerider94 »

det ni skulle kunna göra för att förhindra spammen var att ta bort tråden så inte massa såg att det skulle vara något.. att dra ihop ett stort gäng skulle aldrig gå ifall man vart tvungen att skick pm till alla..

hade ni tagit bort tråden men än gång någon såg den skulle det nog aldrig blivit någon spammning
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Inlägg: 7860
Blev medlem: 2 oktober 2008, 14:48
Ort: Piteå, Öjebyn
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

konstigt att moderatorer skriver i eran tråd att dom e på men du skriver att dopm inte har gjoprt något? och vad har era loggar med våra att göra om jag får fråga? och jag vet att jag själv är medlem på mnf. mestadels för att hålla utkik efter stökiga medlemmar, vilket lönat sig. och jag har alldrig anklagat själva forumet mnf för spamm och omogenhet? jag anklagar medlemmarna där, nämner inga namn för då glömms heller inga.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Michél,

Alla som medverkade i spammet, blev INTE bannade i 7 dagar...
Och hur vet du vad MNFs mods gjorde? Hur vet du om dom var inne på TSR och spammade eller inte? Du kan tyvärr inte se IP numrena...
Bild
Michél
Elmoped
Inlägg: 22
Blev medlem: 19 augusti 2009, 23:47

Inlägg av Michél »

Skåningens-handelsbod skrev:7 dagar???????

Är det ett dagisstraff eller? permbann är sånt värt det där.
Det gjorde de som privatpersoner, det var mer en markering om vad vi tyckte om det hela.

En permban är inte en förklaring på ett problem - bara en genväg för de som inte orkar att ta en diskussion.

I detta fallet valde vi att prata om det hela istället för att skicka ut alla.

Men att du - vuxna kvinna - tydligen pratar illa om flera stycken utan direkta skäl ser jag faktiskt som mer oacceptabelt då du trots allt är vuxen. Jag känner dig sedan 2005 när du var reggad på JR och redan där hade vi samma problem som vi står vid idag.

Världen är inte alltid som man vill att den ska vara, dess brister kan man inte ta ut mot sina medmänniskor. Ingen kan hjälpa en person som enbart drivs utav sitt hat mot andra.

Du har min mejl, jag tror nämligen inte att Jonas med crew vill att dina privata åsikter mot mig (samt övriga medlemmar på MNF) ska ligga i en tråd som handlar om TSR samt dess konkurrenter.
Administratör MNF Forum
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Hur var det med t.ex. FETRÖVENS deltagande i detta spammande typ? Det är tydligen bevistas i loggar, mm.

Historien stinker Mich, och den stinker ruttet........ Och hade jag vart Modd här hade jag satt vattentäta skott mellan MNF o TSR. Det kommer inte att funka annars.
Michél skrev:
Skåningens-handelsbod skrev:7 dagar???????

Är det ett dagisstraff eller? permbann är sånt värt det där.
Det gjorde de som privatpersoner, det var mer en markering om vad vi tyckte om det hela.

En permban är inte en förklaring på ett problem - bara en genväg för de som inte orkar att ta en diskussion.

I detta fallet valde vi att prata om det hela istället för att skicka ut alla.

Men att du - vuxna kvinna - tydligen pratar illa om flera stycken utan direkta skäl ser jag faktiskt som mer oacceptabelt då du trots allt är vuxen. Jag känner dig sedan 2005 när du var reggad på JR och redan där hade vi samma problem som vi står vid idag.

Världen är inte alltid som man vill att den ska vara, dess brister kan man inte ta ut mot sina medmänniskor. Ingen kan hjälpa en person som enbart drivs utav sitt hat mot andra.

Du har min mejl, jag tror nämligen inte att Jonas med crew vill att dina privata åsikter mot mig (samt övriga medlemmar på MNF) ska ligga i en tråd som handlar om TSR samt dess konkurrenter.
markais fega attack, som om det vart nån kriminell handling man hade röjt, följt av hot, mm från Markai, är under absolut kritik.

till skillnad mot mänga så är jag född o uppfostrad till att våga fräsa ifrån, då diplomatin definitivt inte är min starka sida.

I fortsättningen, är det nåt så har du min mail. MNF är historia, och troligen även en viss vagn om inget under sker.

BTW:
Det som sker på MNF är inte du som privatperson som berörs, det är i din roll som admin. Kort sagt, Man diskuterar inte med spammare och såna som dos-attackerar, dem permbannar man utan någon som helst diskussion. hade det skett t.ex. i en MC-klubb så hade berörda personer fått lämna västen, nycklar till klubbhuset, och ev. medlemskort på bordet och fått gå ut för att aldrig mer vara välkomna.
Senast redigerad av nippertippan den 21 augusti 2009, 21:47, redigerad totalt 1 gånger.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Michél
Elmoped
Inlägg: 22
Blev medlem: 19 augusti 2009, 23:47

Inlägg av Michél »

Till er andra som fortfarande bråkar om den dagen det spammades här så vet jag att ingen moderator var aktiv i det hela mer än att skriva i tråden på forumet.

Dessutom gick det inte via forumet utan via Msn (en större guppkonversation på cirka 20 personer) ås även fast tråden skulle försvunnit så skulle det hela ha hänt - som jag skrev innan så är det ingenting forumet eller dess ansvariga kan hjälpa.

Sedan blev faktiskt de som hade spammat bannade, du kan ju inte direkt se vilka vi har och inte har bannat Rabban (samt varnat).

Se dock det relevanta i det jag skrev i mitt tidigare inlägg.

Jag sitter ju inte på TSR för att lista ut vilka jag tycker är idioter eller ej och sedan hålla koll på dem i MNF-forumet KallePalle, ser inte direkt ett skäl till det hela.
Administratör MNF Forum
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Inlägg: 7860
Blev medlem: 2 oktober 2008, 14:48
Ort: Piteå, Öjebyn
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

jag ser iallafall skäl för att göra det. tex under spammet, jag upptäckte det tidigt pga medlemskap på mnf. kunde varna mods osv så det underlättade massor. och efter det som hände så kan jag inte undvika att kolla inn när jag sitter vid datorn eftersom jag inte längre känner någon tillit till medlemmarna. och ja mods från mnf var med. konstigt annars om dom skulle ljuga och säga "jag e på, lätt" , "ip bannad där nu" osv? de har dom ju ingen anledning att skriva annars eller?
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Men hur kan du vara så säker på de?

För vad jag kan komma ihåg bannade jag en "Rexxy12" eller liknande, och då hade Rexxy eller vad han heter (som är mod på mnf) Skrivit i tråden att han skulle spamma med just det nicket, och spammade gjorde han!

Så hur kan du vada säker?
Sen vet jag att du som person kan inte göra något direkt åt de, då har en grupp (20per ex) bestämt att göra de så gör dom de. Med eller utan tråd i ett forum.

Jag skyller inget på dig, men man ska hålla sig till sanningen!
För vad jag vet så står det även "Avstängd" på MNF när man är bannad va?

Sen frågade jag precis en som var med i spammet om h*n blev bannad, Inte då!
Bild
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Aja vi lämnar diskussionen om spammet. Personerna som gjorde de är aprövar men de är somsagt inte Michél som ska ta skiten för de!

De var jävligt dåligt gjort men som tur är hade vi då aktiva moderatorer som snabbt kunde rensa bort skiten ;)

Skåningen: Släpp dehär nu, ta de med Michél personligen och försök bli sams ;)
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

bensinskalle skrev:Aja vi lämnar diskussionen om spammet. Personerna som gjorde de är aprövar men de är somsagt inte Michél som ska ta skiten för de!

De var jävligt dåligt gjort men som tur är hade vi då aktiva moderatorer som snabbt kunde rensa bort skiten ;)

Skåningen: Släpp dehär nu, ta de med Michél personligen och försök bli sams ;)
I det fallet är nog positionerna låsta, bensin. Tyvärr.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Michél
Elmoped
Inlägg: 22
Blev medlem: 19 augusti 2009, 23:47

Inlägg av Michél »

Tycker att ni som moderatorer kan diskutera på en lite mer vettig nivå. Jag är här som nykomling och klarar av det.

Jag reggade inte mig här för att vända upp och ner på forumet (kolla mitt regdatum som exempel), utan för att ge svar på frågor och rykten som jag såg hade kommit upp här.

Som jag skrev tidigare (förstår inte hur ett inlägg på 2 stycken A4 bara kan glida förbi och två rader om spam fastnar i allas huvuden) så tycker jag att detta bråk är onödigt och att smutskasta TSR samt MNF är ju fel oavsett åt vilket håll det riktas.

Som sagt, jag har sagt vad jag tycker att vi/ni borde göra i framtiden.

Ta tillvara på de orden, har jag lyckats driva upp 3 forum så bör det även ligga viss kunskap i det som jag vill dela med mig av till er för att utveckla detta forum till det bättre.

Skulle jag vara den elaka jäveln som ni glatt hävdar är en jubelidiot så hade jag dels aldrig reggat mig här, men verkligen inte kommit med tips och idéer på utvecklingsmöjligheter.

Jag har sagt det förr, men säger det igen:

Delad kunskap är dubbel kunskap
Administratör MNF Forum
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Skåningens-handelsbod skrev:
bensinskalle skrev:Aja vi lämnar diskussionen om spammet. Personerna som gjorde de är aprövar men de är somsagt inte Michél som ska ta skiten för de!

De var jävligt dåligt gjort men som tur är hade vi då aktiva moderatorer som snabbt kunde rensa bort skiten ;)

Skåningen: Släpp dehär nu, ta de med Michél personligen och försök bli sams ;)
I det fallet är nog positionerna låsta, bensin. Tyvärr.
Mjo men gör åtminstone de bästa av situationen? Har du blivit orättvist behandlad, ta då en mogen diskussion om problemet för just nu är de mest aggretioner verkar de som.

Men nu får de vara slut med offtopic ;)
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Michél
Elmoped
Inlägg: 22
Blev medlem: 19 augusti 2009, 23:47

Inlägg av Michél »

Hur har ni tänkt att utveckla TSR framåt som exempel?

Finns det saker som ni känner att ni behöver hjälp med?
Administratör MNF Forum
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Michél skrev:Hur har ni tänkt att utveckla TSR framåt som exempel?

Finns det saker som ni känner att ni behöver hjälp med?
Just för tillfället gör jag så gott de går för att rensa upp och få det allmänt rent bland trådarna. De är slut med felpostandet nu...

Vidare vet jag inte. Jag är iaf helt öppen för förslag ;)
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Låt mig svara på vad som behövs:

TSR måste synas i media, vara aktiva i promotionhänseende och framför allt, vara seriösa långt utanför fingernaglarna, gör flyers o lägg på träffar, se till att TSR sitter i var mans mun.

Det är det som är målet, att vara aktiv i sin promotion.

Och det jobbet gör TSR bäst själva utan inblandning av utomstående. En träffcrew kan göra mycket nytta.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Michél
Elmoped
Inlägg: 22
Blev medlem: 19 augusti 2009, 23:47

Inlägg av Michél »

Skitbra start iallafall!

Man måste alltid börja i en ände för att jobba sig framåt, första perioden är alltid värst.

En sak som jag verkligen vill att man ska tänka på är reportagen. Jag som läsare vill ju dels ha en bra överblick över det som skrivs men även ha ett relativt seriöst (lite skämt är ju kul, men inom vissa ramar) upplägg utav det hela.

Gramatiken som exempel finns det massor kvar att utveckla, att finskriva allting innan det läggs upp publikt vore någonting att tänka på.

Bara en sådan grej skulle öka den seriösa biten såpass mycket mer - sakerna känns mer genomtänkta.


Men som sagt till er medlemmar på TSR - jag ber er att lägga ner stridsyxan och försöka fokusera på det som är viktigt... Nämligen att göra ett bra forum.

Ett bra forum gör man inte utav ilska mot andra, man gör inte det av att hävda att man är bäst.

Ett bra forum skapas av att man lägger ner sin själv i arbetet man gör och inläggen man skriver och verkligen engagerar sig för att alla ska försöka att hålla samma uppfattning.

Jag hoppas iallafall att vi kan avsluta diskussionen om spamningen här och nu - jag ber om ursäkt personligen för problemen ni fick men kan tyvärr inte ta ansvaret för det.


Ska kika igenom lite mer på forumet och ge lite mer råd framöver.
Administratör MNF Forum
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Jag har jobbat med företag o sales promotion, jag vet vad som krävs. Sluta tänk småskaligt, satsa stort. satsa mot månen, landar landar man sedan på Empire state building så är bra lyckat ändå.

Se till att det finns kontaktpersoner på träffar, mm.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Michél
Elmoped
Inlägg: 22
Blev medlem: 19 augusti 2009, 23:47

Inlägg av Michél »

Skåningens-handelsbod skrev:Jag har jobbat med företag o sales promotion, jag vet vad som krävs. Sluta tänk småskaligt, satsa stort. satsa mot månen, landar landar man sedan på Empire state building så är bra lyckat ändå.

Se till att det finns kontaktpersoner på träffar, mm.
Nöjda medlemmar är bästa reklamen då detta är ett forum.

MNF som exempel har aldrig behövt göra reklam för sig utan forumet har marknadsfört sig själv genom alla år.

Visserligen har vi fortfarande samarbete med Lays för tröjtryck med forumloggan samt Dekaltrim där de gör vårat forumnamn men vi är aldrig på träffar och trycker på andra att de ska bli medlemmar på forumet.

Det ska alltid vara ett eget val och ingenting man säljs på.
Administratör MNF Forum
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Tycker väl att de flesta är nöjda här, det är omöjligt att få alla nöjda o glada dock.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
3nNiL^
Svårstartad skrothög
Inlägg: 154
Blev medlem: 13 augusti 2008, 11:27

Inlägg av 3nNiL^ »

@ MNF
är det mesta bättre, okej det ända som är bättre här är väl söndagsauktionerna.
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

3nNiL^ skrev:@ MNF
är det mesta bättre, okej det ända som är bättre här är väl söndagsauktionerna.
Säger du det? att MoppeNördarnasFabuleringsklubb är bättre?

Jag trivs fint på TSR jag.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
mowgli12345
Varnad
Inlägg: 104
Blev medlem: 26 juli 2009, 22:07
Ort: vittsjö
Kontakt:

Inlägg av mowgli12345 »

Frillanmcdillan skrev:idk, men jag förstår mig inte på den sidan, helt fucked up! här finns det ordentliga menyer och godsaker:P
Håller med till 110% ! :D
GrodaeN3
Avstängd
Inlägg: 161
Blev medlem: 20 juni 2009, 21:08

Inlägg av GrodaeN3 »

MNF e där så härliga folk där man både får svar i trådarna men man kan ven ta lite OT med lite skämt alla har nt sån damp som dom har här på tsr ( säger nt att alla har damp här men många
Tycker också att dom är mer kunniga på mnf och mycket roligare projekt har dom osså på mnf .

HAiijjj

O ni som säger att ni nt förstår deras sida .... man måste va jäävligt trög om man nt fattar ..
Jag är galen .. vad mer kan man säga ..*
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

hur kunde grodan skriva trots bannet?
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street
Inlägg: 2631
Blev medlem: 21 juni 2009, 23:17
Ort: Lysekil-0523!

Inlägg av -TeddaN- »

Skåningens-handelsbod skrev:hur kunde grodan skriva trots bannet?
Klurar jag med på? kanske inte hade blivit avstäng när han skrev:P?
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

xxxxxx
Senast redigerad av nippertippan den 21 oktober 2009, 00:45, redigerad totalt 1 gånger.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street
Inlägg: 2135
Blev medlem: 10 juli 2009, 21:09
Ort: Lysekil

Inlägg av bluerider94 »

han hann nog skriva innan han blev bannad.. men jag håller med honom.. deras sida är inte svår att läsa eller förstå direkt, och dom har fräckare projekt.. men denna sidan är roligare att hänga på :D
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Daanne
Avstängd
Inlägg: 612
Blev medlem: 21 september 2008, 09:47
Ort: Uppsala

Inlägg av Daanne »

Hängde runt här förut innan jag upptäckte MNF :o Tycker att det är mycket härligare stämning på mnf , trevligt folk som hänger runt där och endel är mycket kunniga inom sina områden. :lol:

Ända man gillar på den här sidan är nog söndags auktionerna. Brist på kunniga personer och tråkig stämning är det också.

mvh
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street
Inlägg: 2631
Blev medlem: 21 juni 2009, 23:17
Ort: Lysekil-0523!

Inlägg av -TeddaN- »

Daanne skrev:Hängde runt här förut innan jag upptäckte MNF :o Tycker att det är mycket härligare stämning på mnf , trevligt folk som hänger runt där och endel är mycket kunniga inom sina områden. :lol:

Ända man gillar på den här sidan är nog söndags auktionerna. Brist på kunniga personer och tråkig stämning är det också.

mvh
Brist på kunniga personer? bensinskalle chifen kong kallepalle dom duger för att folk ska få svar på de dom vill ha svar på cred till dom. Men smaken är som baken. Själv tycker jag att det är mkt bättre trevligare här har alltid tyckt kommer alltid tycka. Och aktionerna är fan guld värda!:)


TSR FTW!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

bluerider94 skrev:han hann nog skriva innan han blev bannad.. men jag håller med honom.. deras sida är inte svår att läsa eller förstå direkt, och dom har fräckare projekt.. men denna sidan är roligare att hänga på :D
Tog bort mina projekt där då dem bara levde jävel över dem.

Nu finns det inget som får mig att återknyta den kontakten mer, inte ens det minsta.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
3nNiL^
Svårstartad skrothög
Inlägg: 154
Blev medlem: 13 augusti 2008, 11:27

Inlägg av 3nNiL^ »

Skåningens-handelsbod skrev:
3nNiL^ skrev:@ MNF
är det mesta bättre, okej det ända som är bättre här är väl söndagsauktionerna.
Säger du det? att MoppeNördarnasFabuleringsklubb är bättre?

Jag trivs fint på TSR jag.
Jag gillar den det forumet mer än TuppSmekarRoande-sidan iaf :)

Mindre fuckon, mer hjälp, och framförallt, mycket mer aktivt. :)
Skriv svar