Twostroke shop Tråden!

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator
Inlägg: 3416
Blev medlem: 24 september 2007, 14:43
Ort: Skara

Twostroke shop Tråden!

Inlägg av KoNG »

Här kan ni ställa frågot angående Twostroke shopen.

// KoNG
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
Användarens profilbild
Marwoh
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 354
Blev medlem: 9 november 2007, 15:31

Inlägg av Marwoh »

varför finns det så några cylindrar till slider efter 04? plus det finns inga lågvarviga ;/
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator
Inlägg: 3416
Blev medlem: 24 september 2007, 14:43
Ort: Skara

Inlägg av KoNG »

Marwoh skrev:varför finns det så några cylindrar till slider efter 04? plus det finns inga lågvarviga ;/
Finns det någon speciell cylinder du vill ha? Annars kan jag fråga om dom kan beställa hem det.

// KoNG
Senast redigerad av KoNG den 21 februari 2008, 20:26, redigerad totalt 1 gånger.
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
Sendarajder
Varnad
Inlägg: 1020
Blev medlem: 7 januari 2008, 03:56

Inlägg av Sendarajder »

kan man inte få in flera cylindrar och förgasare som passar till hyosung? jag tror att många skulle tycka om det(dom som har hyosung) eftersom det finns så lite delar till dom och att dom är så dyra typ mop-shop har ju 70cc cylindrar men det ligger ändå i tyskland
Användarens profilbild
Marwoh
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 354
Blev medlem: 9 november 2007, 15:31

Inlägg av Marwoh »

KoNG skrev:
Marwoh skrev:varför finns det så några cylindrar till slider efter 04? plus det finns inga lågvarviga ;/
Finns det någon speciell cylinder du vill ha? Annars kan jag säga till att dom beställer hem det du vill ha.

// KoNG
okej :D , tänkte har nyss fått hem en slider 08 så får vänta tills ja har körtin saten innan jag börjar fråga om ni kan beställa hem :P , men tror fler skulle beställa om det fan lite lågvarvigare te x polini :)
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator
Inlägg: 3416
Blev medlem: 24 september 2007, 14:43
Ort: Skara

Inlägg av KoNG »

Skriv in saker här som ni tycker fattas i shoppen eller något som ni vill ha, "så kan jag kolla om dom kan fixa hem det, jag lovar inget men jag kan kolla"
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
Användarens profilbild
kinamoppe-mannen
Svårstartad skrothög
Inlägg: 348
Blev medlem: 27 augusti 2007, 16:57

Inlägg av kinamoppe-mannen »

Inte för att jag bryr mig så mycket om min mt. men för de andra som har kan det ju vara bra att göra en Fet uppdatering av trimmet: cylindrar,krökar förgasare etc. Finns inget till Mt5 där.
mig kvittar det men tänkte på de andra :wink:
Användarens profilbild
Marwoh
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 354
Blev medlem: 9 november 2007, 15:31

Inlägg av Marwoh »

undrar passar Pinasco Fartbegränsare till slider 08?
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

Marwoh skrev:undrar passar Pinasco Fartbegränsare till slider 08?

Ska vara universal.
Skriv svar