aggressions-tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew
Inlägg: 3295
Blev medlem: 13 juni 2011, 18:25

Inlägg av Roxxen96 »

bensinskalle skrev:Jag hatar halebop så jävla hårt å deras lodisreklamer...

Hoppas de går i konkurs snart så man slipper se skiten på tv, för de lär ju gå i konkurs snart, dels eftersom de måste ha extremt lite pengar eftersom deras reklamer suger apröv så jävla hårt, och dels för att reklamerna suger så jävla hårt så ingen vill ha gaybop ;)

Fifan va ja hatar halebop...
Så sant, har lust att slå sönder varenda jävel i halebop reklamerna! Fula hela jävla högen! Satan va jag har lust att banka .. :evil: Förstår inte varför de äns lägger upp skiten i tv-rutan... Den där med tjocka tjejerna i som gungade på en gungbräda, alltså seriöst.. :roll:
Användarens profilbild
some guy
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 512
Blev medlem: 3 november 2010, 11:45

Inlägg av some guy »

Roxxen96 skrev:
bensinskalle skrev:Jag hatar halebop så jävla hårt å deras lodisreklamer...

Hoppas de går i konkurs snart så man slipper se skiten på tv, för de lär ju gå i konkurs snart, dels eftersom de måste ha extremt lite pengar eftersom deras reklamer suger apröv så jävla hårt, och dels för att reklamerna suger så jävla hårt så ingen vill ha gaybop ;)

Fifan va ja hatar halebop...
Så sant, har lust att slå sönder varenda jävel i halebop reklamerna! Fula hela jävla högen! Satan va jag har lust att banka .. :evil: Förstår inte varför de äns lägger upp skiten i tv-rutan... Den där med tjocka tjejerna i som gungade på en gungbräda, alltså seriöst.. :roll:


det e ju det som är själva iden med reklam.. man ska komma ihåg det, och senare när man typ är ute och ser deras produkt så köper man den. tkr själv att halebop reklamerna är sjukt jävla skumma men ändå roliga ^^
Victorh skrev:glykol + vatten intebra kan vara det som är problemet!
Användarens profilbild
GreckE
Kinaraket
Inlägg: 1057
Blev medlem: 5 februari 2012, 04:25
Ort: RÄMSEL

Inlägg av GreckE »

some guy skrev:
Roxxen96 skrev:
bensinskalle skrev:Jag hatar halebop så jävla hårt å deras lodisreklamer...

Hoppas de går i konkurs snart så man slipper se skiten på tv, för de lär ju gå i konkurs snart, dels eftersom de måste ha extremt lite pengar eftersom deras reklamer suger apröv så jävla hårt, och dels för att reklamerna suger så jävla hårt så ingen vill ha gaybop ;)

Fifan va ja hatar halebop...
Så sant, har lust att slå sönder varenda jävel i halebop reklamerna! Fula hela jävla högen! Satan va jag har lust att banka .. :evil: Förstår inte varför de äns lägger upp skiten i tv-rutan... Den där med tjocka tjejerna i som gungade på en gungbräda, alltså seriöst.. :roll:


jag hatar dom också! speciellt den där då stygg tjejen sjunger!
det e ju det som är själva iden med reklam.. man ska komma ihåg det, och senare när man typ är ute och ser deras produkt så köper man den. tkr själv att halebop reklamerna är sjukt jävla skumma men ändå roliga ^^
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

http://preview.images.memegenerator.net ... t2=&text3=

vicke xx smt på samp... jävla snusk.
bibapeolola
Helikopter
Elmoped
Inlägg: 84
Blev medlem: 14 november 2011, 12:22

Inlägg av Helikopter »

kan berätta om det som hände mig idag :) det började med att jag skulle byta en del av avgasröret på min syrrans bil efter som det hade rostat sönder vid ljuddämparen :p och när jag höll på att lossa skruvarna vid katolysatorn så ville dom inte lossa höll säkert på i 1 timme men med utan framgångar blev tillslut arg och började och började slå på avgasröret och kände för att köra bort och dumpa bilen i sjön men istället gick jag och hämtade vinkelslipen och kapade av muter huvudet och sedan lyckades få bort röret där efter kapa jag upp det i små bitar bara för att få ut min hämd men nu sitter det nya röret på och låter bättre :)
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Har ni kollat på "beavis & butthead"?

Fifan vilket jävla skit, snacka om det värdelösaste som sänts på tv någonsin....
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
Boomer
Något annat
Inlägg: 344
Blev medlem: 18 juni 2010, 14:20
Ort: Uddevalla
Kontakt:

Inlägg av Boomer »

bensinskalle skrev:Har ni kollat på "beavis & butthead"?

Fifan vilket jävla skit, snacka om det värdelösaste som sänts på tv någonsin....
I AM THE ALMIGHTY CORNHOLIO!

BOW DOWN TO THE MIGHTY BUNGHOLE!!!!!
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Ah precis, skulle de vara kul?

EN sak till:

Har ni kollat på deadliest catch? Vill bara säga ett par saker om "kapten" keith colburn, de är en riktig jävla idiot som inte gör annat än skäller på sin besättning, drygar sig med allt och alla och tror att han är gud på jorden.

Hoppas hans båtjävel kantrar, då kan han få gråta lite ( vilket han gör stup i kvarten också ), alternativt följa med båten ner i djupet ( skulle vara skönt )...
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
ArvidsZon
Avstängd
Inlägg: 479
Blev medlem: 3 juli 2009, 16:17
Ort: Kilafors
Kontakt:

Inlägg av ArvidsZon »

Fyllde år igår, fick en kamera och den var mer eller mindre trasig från leverans..
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

härligt att man klipper gräset och åkgräsklipparen går sönder, så man får gå istället... Denna aggressionen tar man ut på gymmet!
Användarens profilbild
Anteee
Varnad
Inlägg: 215
Blev medlem: 31 januari 2012, 13:24

Inlägg av Anteee »

Min polare fick de värsta dampet jag någonsin beskådat...
Vi va och åkte moppe i Sunne en dag, så sa han att han skulle dra hem och äta och att ja kunde stanna i stan typ.
20 minuter senare ringer han mig och säger att han ställer moppen bakom ett garage och att jag skulle hämta honom på ett ställe, sen va de inget mer med de...
När vi skulle hem så sa han: F@n Anton, vart i h****te ställde jag moppen?:shock: sen skrek han, sparka, slog, spottade och gick loss på en cykel han baxxa fatt ta sig hem :twisted:
Jag tror aldrig jag garvat så mycket i heeeela mitt liv, han hade allvarligt tappat bort sin moppe och det absolut roligaste tkr jag va att han aldrig hittade den :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Sverige: mopeder får bara gå 45km/h för att en 15åring inte klarar av högre farter.
men sen POFF så fyller man 16, och DÅ JÄVLAR ska man kunna köra motorcykel i 170km/h på motorvägen utan några problem alls.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Gick loss på morsan precis.

ni vet att unga brukar ta vodka av päronen och spädda med vatten? MIN MORSA SPÄDDE UT MIN SJUA IDAG?!?!?!

hon ville inte att jag skulle dricka hela sjuan själv och spädde ut den med vatten. köpte igår för 200 spänn liksom.


VAD FAN ÄR DET FÖR JÄVLA STIL?!?!?
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Anteee skrev:Min polare fick de värsta dampet jag någonsin beskådat...
Vi va och åkte moppe i Sunne en dag, så sa han att han skulle dra hem och äta och att ja kunde stanna i stan typ.
20 minuter senare ringer han mig och säger att han ställer moppen bakom ett garage och att jag skulle hämta honom på ett ställe, sen va de inget mer med de...
När vi skulle hem så sa han: F@n Anton, vart i h****te ställde jag moppen?:shock: sen skrek han, sparka, slog, spottade och gick loss på en cykel han baxxa fatt ta sig hem :twisted:
Jag tror aldrig jag garvat så mycket i heeeela mitt liv, han hade allvarligt tappat bort sin moppe och det absolut roligaste tkr jag va att han aldrig hittade den :lol:
Han verkar ju vara helt sjuk i huvet..

Vem fan går och ställer moppen bakom ett random garage och glömmer sedan bort var man lagt den? Mer random kan det ju nästan inte bli..

Överdriv inte med smileysarna heller.. Tog bort några.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

PK skrev:Gick loss på morsan precis.

ni vet att unga brukar ta vodka av päronen och spädda med vatten? MIN MORSA SPÄDDE UT MIN SJUA IDAG?!?!?!

hon ville inte att jag skulle dricka hela sjuan själv och spädde ut den med vatten. köpte igår för 200 spänn liksom.


VAD FAN ÄR DET FÖR JÄVLA STIL?!?!?
småbarn ska inte dricka pk ;)
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
tompa221
Avstängd
Inlägg: 423
Blev medlem: 13 april 2012, 20:28
Ort: Partille

Inlägg av tompa221 »

PK skrev:Gick loss på morsan precis.

ni vet att unga brukar ta vodka av päronen och spädda med vatten? MIN MORSA SPÄDDE UT MIN SJUA IDAG?!?!?!

hon ville inte att jag skulle dricka hela sjuan själv och spädde ut den med vatten. köpte igår för 200 spänn liksom.


VAD FAN ÄR DET FÖR JÄVLA STIL?!?!?
min morsa hade spädt ut mitt blod med olja om hon såg mig dricka cider....
Perra.S skrev:
potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.


Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt :P
Seriöst, är du ens på riktigt?
Användarens profilbild
p4ck
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 761
Blev medlem: 3 mars 2012, 21:42
Ort: Pisshåla

Inlägg av p4ck »

Jag blev inte godkänd på mattenationella, så livet suger just nu! :D
Om jag kör i full fart och växlar ner en växel, så motorbromsar moppen, är det strypt membran då tro?

Kolla gärna in mitt projekt på min Beta RR, ser tomt ut nu men kommer upp mer skit allt eftersom!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49461
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

moppen ej kör klar å kba meet imorgon...
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
kr002
Elmoped
Inlägg: 139
Blev medlem: 6 juni 2011, 18:27
Ort: Typ Uddevalla

Inlägg av kr002 »

Har världens jääävla solbränna! ont som fan och så får man höra ord som "kräftan" "rudolf med röda mulen" .... osv osv :lol:
Användarens profilbild
moppepojk
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 590
Blev medlem: 29 oktober 2010, 19:55
Ort: Eddie Meduza

Inlägg av moppepojk »

jag köpte ett 50 liter flak med öl på ebay för 1000kr när det kom hem på gården va det tomt! HUr jävla arg blev man inte då >.<
FYFAN ! hade kunnat döda någon i den stunden nästa -.-
Användarens profilbild
p4ck
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 761
Blev medlem: 3 mars 2012, 21:42
Ort: Pisshåla

Inlägg av p4ck »

moppepojk skrev:jag köpte ett 50 liter flak med öl på ebay för 1000kr när det kom hem på gården va det tomt! HUr jävla arg blev man inte då >.<
FYFAN ! hade kunnat döda någon i den stunden nästa -.-
HHAHAHAHA ÅÅH ORKAR INTE <3333333
Om jag kör i full fart och växlar ner en växel, så motorbromsar moppen, är det strypt membran då tro?

Kolla gärna in mitt projekt på min Beta RR, ser tomt ut nu men kommer upp mer skit allt eftersom!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49461
stuuntar´n
Svårstartad skrothög
Inlägg: 166
Blev medlem: 26 februari 2012, 18:02

Inlägg av stuuntar´n »

blir så grymt fucking iriterad på pollen så jävla jobbigt
kan du gasa fullt har du trimmat för lite...

don´t drink and drive because you can spill...
Användarens profilbild
YamahaMarcus
Traktor pöjken
Inlägg: 1287
Blev medlem: 29 februari 2012, 21:20
Ort: Ljungskile

Inlägg av YamahaMarcus »

Höjningstillsats fan va för trång på slidern så fila så gick den o få på sen gick gängorna i skruvfan sönder, onödigt o lägga massa tid på den jäveln borra ut fan
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

jag har så jävla tråkigt!!! fan , rastlös som ett jävla as men ändå trött.... vill kunna sommna men fan heller ..
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

Är extremt jävla rastlös, vill bara ut och åka men just nu orkar jag inte, istället sitter jag här och har riktigt jävla tråkigt.
Att Svampbob och Beavis & Butthead går så jävla ofta på MTV.
Fått IG på två prov den här veckan ._.

Way to go!
Användarens profilbild
D4NI3L
Äppelpaj Racing
Inlägg: 435
Blev medlem: 24 februari 2011, 13:46

Inlägg av D4NI3L »

Tja Tja bloggen.
ska bara berätta hur mycket jag h8ar pensionärer igen.

Nog med att man ska behöva hanskas med slöa cyklister, gubbar och kärringer på cykelbanan. Men gammla pansionerade kärringer som slås med handväskan när man smyger förbi dem i 10 km/h för att dem går mitt i vägen.

Och den blev man anmäld för att ha åkt för fort vid skolan, när en gubbj*vel tyckte att jag körde för fort, men att den bara lät mycket för att man hadde tappat ljud-dämparen.

ÅLDERDOMSHEM
indraget kör kort
utegångsförbud efter 20.00 om dem inte är proppade med reflexer
det borde vara dem nya bestämmelserna 2k12 för folk över 68.
Användarens profilbild
D4NI3L
Äppelpaj Racing
Inlägg: 435
Blev medlem: 24 februari 2011, 13:46

Inlägg av D4NI3L »

Hej Hej bloggen
idag har min moppe blivit stulen IGEN i SAMMA område av några tattare som säkert lever på sosialen och att sno moppar. denna gång kommer jag INTE att vara lika förlåtande. DET KAN JAG LOVA DIG jag vet till 92% vem det var.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

bensinskalle skrev:
PK skrev:Gick loss på morsan precis.

ni vet att unga brukar ta vodka av päronen och spädda med vatten? MIN MORSA SPÄDDE UT MIN SJUA IDAG?!?!?!

hon ville inte att jag skulle dricka hela sjuan själv och spädde ut den med vatten. köpte igår för 200 spänn liksom.


VAD FAN ÄR DET FÖR JÄVLA STIL?!?!?
småbarn ska inte dricka pk ;)
äh ;)



sjuk natt.

började vid 9-tiden. fick i mig en sjua och 2 cider under nattens gång och vaknade i en busskur där jag bor utan mobil, plånka och andra värdesaker. lånade en telefon och ringde och väckte min kompis och han hade tagit mina grejjer i väskan så jag gick och hämtade honom på en skolgård.

vi gick och letade efter en kompis vi kallar Olis. han bor inte i stan och har aldrig varit här och gick iväg själv utan mobil och det.

efter 1 timmes letande gav vi upp och gick till ica. där va han! han hade letat som fan han med.

klockan var precis 9 så ica öppnade. in och köpa 2 kycklingklubbor, 2 color, en redbull och lite godis och åt.


en kompis som vi aldrig hitta hade förvunnit iväg på moppe med 2 tjejer ca 3 mil bort och sov där.



en kompis vaknade upp på gränsen till tyckland den jävlen! :D




sjuk natt. nästa gång sover jag hemma..
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street
Inlägg: 3838
Blev medlem: 24 juli 2010, 12:45
Ort: Alingsås

Inlägg av CaToXXo »

PK skrev:
bensinskalle skrev:
PK skrev:Gick loss på morsan precis.

ni vet att unga brukar ta vodka av päronen och spädda med vatten? MIN MORSA SPÄDDE UT MIN SJUA IDAG?!?!?!

hon ville inte att jag skulle dricka hela sjuan själv och spädde ut den med vatten. köpte igår för 200 spänn liksom.


VAD FAN ÄR DET FÖR JÄVLA STIL?!?!?
småbarn ska inte dricka pk ;)
äh ;)



sjuk natt.

började vid 9-tiden. fick i mig en sjua och 2 cider under nattens gång och vaknade i en busskur där jag bor utan mobil, plånka och andra värdesaker. lånade en telefon och ringde och väckte min kompis och han hade tagit mina grejjer i väskan så jag gick och hämtade honom på en skolgård.

vi gick och letade efter en kompis vi kallar Olis. han bor inte i stan och har aldrig varit här och gick iväg själv utan mobil och det.

efter 1 timmes letande gav vi upp och gick till ica. där va han! han hade letat som fan han med.

klockan var precis 9 så ica öppnade. in och köpa 2 kycklingklubbor, 2 color, en redbull och lite godis och åt.


en kompis som vi aldrig hitta hade förvunnit iväg på moppe med 2 tjejer ca 3 mil bort och sov där.



en kompis vaknade upp på gränsen till tyckland den jävlen! :D




sjuk natt. nästa gång sover jag hemma..
Hahahahah fan va skön :D
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Fick moppen kör klar inför kba..... Moppen gick sönder där :c
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
stunt 4 life
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 740
Blev medlem: 22 januari 2012, 21:15
Ort: järvsö

Inlägg av stunt 4 life »

D4NI3L skrev:Hej Hej bloggen
idag har min moppe blivit stulen IGEN i SAMMA område av några tattare som säkert lever på sosialen och att sno moppar. denna gång kommer jag INTE att vara lika förlåtande. DET KAN JAG LOVA DIG jag vet till 92% vem det var.
slå sönder horungen! har varit med om samma sak! och jag ongrarmej att jag förlät han som gjorde det!
stunt 4 life skrev:
MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén :)

Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning :)
är det så man stryper oljemängden nu för tin? :lol:
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket
Inlägg: 973
Blev medlem: 23 april 2012, 19:50
Ort: Finland

Inlägg av NOName? »

spelade just mw3. hade 42 kills och 17 deaths, men fan så klart att datorn ska lagga och sen sätnga av sig. det resulterade i att jag kastade mitt headsett i golvet så högra öronkåpan flög av. känns lite surt efteråt, men som tur var det ett gammalt headsett, har inte fått mina nya ennu
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator
Inlägg: 3773
Blev medlem: 12 augusti 2007, 13:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av chifen »

PK skrev:Gick loss på morsan precis.

ni vet att unga brukar ta vodka av päronen och spädda med vatten? MIN MORSA SPÄDDE UT MIN SJUA IDAG?!?!?!

hon ville inte att jag skulle dricka hela sjuan själv och spädde ut den med vatten. köpte igår för 200 spänn liksom.


VAD FAN ÄR DET FÖR JÄVLA STIL?!?!?
Exakt samma stil som du tydligen gör mot dina föräldrar. Man ska behandla andra så som man själv vill bli behandlad ;)
NOName? skrev:spelade just mw3. hade 42 kills och 17 deaths, men fan så klart att datorn ska lagga och sen sätnga av sig. det resulterade i att jag kastade mitt headsett i golvet så högra öronkåpan flög av. känns lite surt efteråt, men som tur var det ett gammalt headsett, har inte fått mina nya ennu
Jobba på ditt humör

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xzpndHtdl9A[/youtube]
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Användarens profilbild
robinkarlssson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 310
Blev medlem: 10 maj 2011, 14:05

Inlägg av robinkarlssson »

När jag var som en mest seriös gamer på css, spelade r60 i division 1!
Dvs ligor osv, och jag skulle köra min viktigaste pcw (match) och då dör musen precis när jag ska skjuta så det sluta med att jag förstörde datormusen och slog sönder en datorskärm, hehe...
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

robinkarlssson skrev:När jag var som en mest seriös gamer på css, spelade r60 i division 1!
Dvs ligor osv, och jag skulle köra min viktigaste pcw (match) och då dör musen precis när jag ska skjuta så det sluta med att jag förstörde datormusen och slog sönder en datorskärm, hehe...
Förstår ärligt talat inte hur man kan slå sönder en skärm, visst jag har någon skärm från 2005 eller så, typ tunn skärm eller fan det är ingen gammal lada till skärm.
Går i MMA, relativt bra styrka i mina slag jämfört med andra kids där ute, jag har matat slag efter slag med full stryka, det som händer är lite missfärgningar som sedan försvinner efter en stund..
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Mitt LoL funkar inte, får Bugsplat varje gång jag laddar summoners (precis innan ett game) och har warning 1 för leavat pga det jävla lagget. satans piss till att inte funka
bibapeolola
Skriv svar