Mecka bort sig historier :D

Berätta dina roligaste/galnaste mopedhistorier.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
DraceN^
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 675
Blev medlem: 16 november 2008, 18:14
Ort: Stockholm
Kontakt:

Mecka bort sig historier :D

Inlägg av DraceN^ »

Tja tänkte vi kunde ha oxå en tråd om historier när man har meckat bort sig. Exempel om man inte får ihop nåt :P



Själv så kan man säga att jag gjorde lite fel med svänghjulet så att en krysskil gick.. :oops: :lol: :lol: :lol: e inte ensamm om det :wink: :lol: :lol: :lol:
Rieju DRAC TILL SALU! PM MIG OR MSN JOHAN.25@LIVE.SE


kolla in mina projekt :) och skriv en kommentar
Rieju Drac
http://www.twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=9296
Kawasaki kx125
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=11544
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Min störta tabbe är när jag satte en bricka till framhjulet fel, så bromsen låg emot. Och jag fick typ damp :)
Bild
KUL PÅ HJUL
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 517
Blev medlem: 19 november 2008, 16:40
Ort: Laholm

Inlägg av KUL PÅ HJUL »

jag skulle byta bakdrev och när jag hade av bakhjulet fick jag för mig att se om bromsljuset funkade. så jag startade moppen och provade och sen insåg jag att bromsklossarna hade tryckt sig mot varandra och jag kunde inte få upp dom. :oops:
Då fick jag snilleblixten att ta loss alla slangar för att få bort trycket men de funka inte då heller och nu var ja tvungen att lufta bromsarna men de gick inte så bra. Var lite pinsamt att lämna ut den på reparation sen :oops:
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

jag vet inte riktigt om det är mitt fel men tändhatten fastna nyss i tändkabeln och tändhatten är gängpaj så jag har ingen aning om hur jag ska få ut den :oops: :lol:
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Inlägg: 2749
Blev medlem: 10 november 2008, 21:35
Ort: laholm
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

KUL PÅ HJUL GJORDE INTE DET DÄR SJÄLV JAG HJÄLPTE TILL :o

säger bara toppen på fel håll fick inte på röret dampade och slog isönder det(hade ett till likadant) det va på dt´n
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Fråga istället vad jag inte har lyckats med ;)
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Moto_X
Svårstartad skrothög
Inlägg: 200
Blev medlem: 5 april 2008, 09:04
Ort: Alfta

Inlägg av Moto_X »

meanzick skrev:Fråga istället vad jag inte har lyckats med ;)
Vad har du inte lyckats med?
R.I.P DooD
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Flyttad till Mopedhistorier
Bild
KUL PÅ HJUL
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 517
Blev medlem: 19 november 2008, 16:40
Ort: Laholm

Inlägg av KUL PÅ HJUL »

Dt_pojken^^ skrev:KUL PÅ HJUL GJORDE INTE DET DÄR SJÄLV JAG HJÄLPTE TILL :o

säger bara toppen på fel håll fick inte på röret dampade och slog isönder det(hade ett till likadant) det va på dt´n
Hahaha själv hade jag bara hållt tyst och sett oskyldig ut men, men :wink: Det var Dt_pojkens ide' att prova bromsljuset men jag tryckte på bromsen så de va jämt.
Tomaz
King of the street
Inlägg: 3621
Blev medlem: 5 oktober 2008, 19:14

Inlägg av Tomaz »

Jag var nära på att byta ut hela cylindern bara för att moppen inte startade, typ 2 dagar efter jag köpt den.. Sen så var det bara tändstiftet som behövdes bytas. :roll:

Inte direkt så att jag "meckat bort mig" men det va inte långt ifrån. :wink:
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem
Inlägg: 5739
Blev medlem: 23 mars 2008, 17:11

Inlägg av Riejumrx »

lite pinsamt detta.. :oops:

Kvällen innan jag och massa polare skulle till frihamnen så skulle jag ut med några och åka lite på kvällen och "värma upp den" :wink:
men dagen innan kom jag på gatan och så bara dog den, men jag var hemma så sket i det och rullade bara in den.

Sen på kvällen innan ringde en kompis och ville att jag skulle emd ut så jag sa att han kunde komma till mig och så, men min moppe startade inte.
Hade bensinkranen på ON.
försökte kicka igång skiten i 20 min, med och utan choke.
Min polare kom, sen kom typ 6 pers till... :oops:
fick inte igång den, pappa var också med och kollade!!
tog loss tändstiftet, rengjorde, putsade, satte tillbaka, startade ej. :(

från ingenstans kom jag att tänka på att sätta på reserven.
2 kickar, sen startade skrället :oops:
Så grejen var att soppan tagit slut i orginaltanken så var tvungen att tanka :oops:
lite pinsamt när 7 polare var där och jag inte ens tänkte på de.. :lol: :oops:
Nyxorzz
proler
Svårstartad skrothög
Inlägg: 271
Blev medlem: 10 juli 2008, 15:06
Ort: sjöbo

haha

Inlägg av proler »

en av dom största tabbarna jag gjort var när jag lacka om min så plocka jag av allt annat för att rengöra sen när kåperna var klara satte jag dit allt igen sen när jag skulle starta den så ville den inte gå i gång så kolla jag allt men hitta inte varför men så visade sig att jag glömt sätta i tanken:D så det var ej så konstigt att den ej ville starta:D
malaguti firefox F15

www.sjobomeeting.webb.se
Användarens profilbild
blackmasai
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 736
Blev medlem: 5 juni 2008, 14:51
Ort: Brändö

Inlägg av blackmasai »

en lite tabbe som jag och min bror gjorde vi skruva bort cylindern från snöskotern (PLOARIS INDY ULTRA 680 3cyll) och kollade den var lite repig men vi villa köra en då så vi la tillbaks allt bara att ut och köra sen tittade vi i skruv burken så låg ett knaster kvar :oops: fyy faan vad jobbigt det var bara att skruva isär skiten igen och sätta dit lite jobbigt :x
Bild

Ruset av kraften under dig ska vara bättre än droger ;)

Quote jag har inga problem med alkoholen. jag har problem utan den.
Användarens profilbild
Extreme16
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 487
Blev medlem: 30 mars 2008, 21:46
Ort: De du ;)

Inlägg av Extreme16 »

Själv så satte ihop en hel motor, sättit på den på mopeden, då hade jag glömt växel axlarna i motorn -.-, hade lagt dom på bordet bredvid och glömt av det.... men jag hade också suttit i garaget i 7 timmar var rätt borta. slutade med att jag inte kunde få på en kork på packnings pasta tuben.. Då gick jag in och la mig och sov i vrede.
Riktiga män rakar pungen med vinkelslip!
Användarens profilbild
Dz2
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 498
Blev medlem: 23 februari 2008, 18:00
Ort: Bara

Inlägg av Dz2 »

Min största är nog när jag monterade av en motor från en ram , klöv. Rensade och gjorde vid lite. Tog bort rost/skit/olja från den mm.
Sen fortsatt samma dag (heldags "projekt" xD) så la jag in en org. vev i hopp om att det skulle funka (ganska sliten vev) så jag plockade ihop hela motorn. Sen satte på moppen. Säkert runt 10h meckande där allt som allt.
När jag märker att kicken är sju-in-i-helv*** seg :D
Då visade sig att veven är böjd .. nu igår när jag bokstavligen "rev" ner motorn igen då jag nyss inhandlat en vev så den andra kunde flyga och fara när jag bankade på den =D
Och jag tog nog mitt rekord. Ensam monterade jag av motorn , klöv och drog ut vev med "tillbehör" Samt han städa garaget efteråt på 57min! :D
~OWR~ One Wheel riders ;)
R.I.P DooD
Kolla mina projekt!
Användarens profilbild
wildhorse
Kinaraket
Inlägg: 821
Blev medlem: 11 juli 2008, 23:30

Inlägg av wildhorse »

Dz2 skrev:Min största är nog när jag monterade av en motor från en ram , klöv. Rensade och gjorde vid lite. Tog bort rost/skit/olja från den mm.
Sen fortsatt samma dag (heldags "projekt" xD) så la jag in en org. vev i hopp om att det skulle funka (ganska sliten vev) så jag plockade ihop hela motorn. Sen satte på moppen. Säkert runt 10h meckande där allt som allt.
När jag märker att kicken är sju-in-i-helv*** seg :D
Då visade sig att veven är böjd .. nu igår när jag bokstavligen "rev" ner motorn igen då jag nyss inhandlat en vev så den andra kunde flyga och fara när jag bankade på den =D
Och jag tog nog mitt rekord. Ensam monterade jag av motorn , klöv och drog ut vev med "tillbehör" Samt han städa garaget efteråt på 57min! :D
Nice! Du kan komma hit och klyva min motor om du vill :wink:
Användarens profilbild
Dz2
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 498
Blev medlem: 23 februari 2008, 18:00
Ort: Bara

Inlägg av Dz2 »

wildhorse skrev:
Dz2 skrev:Min största är nog när jag monterade av en motor från en ram , klöv. Rensade och gjorde vid lite. Tog bort rost/skit/olja från den mm.
Sen fortsatt samma dag (heldags "projekt" xD) så la jag in en org. vev i hopp om att det skulle funka (ganska sliten vev) så jag plockade ihop hela motorn. Sen satte på moppen. Säkert runt 10h meckande där allt som allt.
När jag märker att kicken är sju-in-i-helv*** seg :D
Då visade sig att veven är böjd .. nu igår när jag bokstavligen "rev" ner motorn igen då jag nyss inhandlat en vev så den andra kunde flyga och fara när jag bankade på den =D
Och jag tog nog mitt rekord. Ensam monterade jag av motorn , klöv och drog ut vev med "tillbehör" Samt han städa garaget efteråt på 57min! :D
Nice! Du kan komma hit och klyva min motor om du vill :wink:
Haha adå.. visst x)
~OWR~ One Wheel riders ;)
R.I.P DooD
Kolla mina projekt!
Användarens profilbild
jogat
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 421
Blev medlem: 20 maj 2008, 16:07
Ort: sollentuna

Inlägg av jogat »

detta var när jag precis hadde fåt min första moppe.

min mopped startade inte och jag kollade allt (trodde jag). så jag trodde det var något fel med kolven eller något liknande så jag tog bort cylindern osv utom kolven sen var jag tvungen att gå.
nästa dag så visade min lillebror min moped för sina kompisar, han skulle såklart leka cool och kickade lite kolven fastnade och gick i små delar och ramlade in i vevhuset,
så var tvungen att vända hela mopen upp och ner, och köpa ny kolv.


senare så upptäkte jag att jag inte satt på bensinkranen :oops: haha
//joel
Notn4
Svårstartad skrothög
Inlägg: 334
Blev medlem: 12 september 2008, 19:01
Ort: Nykarleby (Finland)

Inlägg av Notn4 »

har lyckats med att förstöra en org cylinder och en helt ny kolv =) skulle byta kolven och sen gick allt bra men efter 50km så hör jag ett jävligt tickande ur motorn och märkte att jag lagt kolven fel väg så att "skarvet" på ringarna va jyst vid avgasporten :) men det fick farsan att köpa helt ny cylinder så kanske det inte var så dumt. Har också haft många fler små problem när jag meckat och jag blir kanske lite lätt arg på saker som inte går som det ska :D om något ska ta 15min att laga och det tar 30min så börjar det flyga verktyg i skogen xD
Bild
Användarens profilbild
Pulliboy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 296
Blev medlem: 18 februari 2008, 20:09
Ort: Skärv.. så långt ut i skiten man kan åka =)

Inlägg av Pulliboy »

Jag har gjort en riktig tabbe en gång...
jag skulle byta från 70cc til original cylinder på min Mt, för jag får inte ha trimmat för min morsa (fast det har jag endå)..
ahja, iaf så var det första gången jag skulle ta bort cylindern, jag var super-nervös xD :oops: haha
men borttagandet gick faktiskt jättebra, även om knastrerna alltid kan vara lite jobbiga :?
fick på originalcyllen och allt, skulle starta den, men inte startade den!! :(
jag hade absolut ingen aning om vad det var, så jag höll på med moppen många kvällar framöver å mixrade med förgasaren, men inget hjälpte verkligen.. :( haha
sen så en dag kollade jag på 70cc, och då såg jag att det satt något i insugssidan.. haha, plockade ut det å såg att jag inte satt i membranet XD
skäms fortfarande över detta :oops: haha

(har gjort många tabbar, så kan nog roa er mkt) haha :D :twisted:
Behöver ni hjälp, eller bara vill snacka om moppar eller annat skoj, så är det bara att adda: Adde_pauli@hotmail.com =)
Paddy_speeda
Elmoped
Inlägg: 19
Blev medlem: 20 oktober 2008, 16:21

Inlägg av Paddy_speeda »

Skulle ta v-ringen på en kompis moppe, skruva av allt ,tog v ringen och satte tillbacka allt igen. sen när han skulle prov köra den så kom den ingestans och då insåg vi att vi hade glömmde remmen :oops:
WiieroXx!
runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

Min motor skar på min crescent compact och lillebrorsan hade en Husqvarnamotor med snarlika motorfästen. Det enda som behövdes göras var att slipa ner motorfästena en aning eftersom att de var bredare än på sahcsmotorn. Men när jag fick bara på det ena motorfästet av någon anledning som jag inte riktigt minns varför. Men den satt där i alla fall, det trodde jag tills jag kom ut i trafiken och strax före trafikljusen tappade jag motorn på marken och alla omkring mig gapskrattade i bilar och på trottoaren. :oops:
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
xaljon
Elmoped
Inlägg: 71
Blev medlem: 12 oktober 2008, 12:40
Ort: Odensbacken

Inlägg av xaljon »

när jag och en polare skulle ut och crusa i byn så hade jag planerat att ta bort tändstiftet för att kolla blandningen. men jag hann ju inte ta bort stiftet förrän jag var tvungen å gå in på dass, och när jag skulle ut med polaren så starta inte den när man kicka så då försökte jag springa igång den men den ville inte starta. Jag sprang ca 4ggr fram & tillbaka på våran gata som e ca100m lång. sedan när jag satte mig på marken för att vila så såg jag att jag missat att sätta tillbaks tändhatten :oops:
Robiin937
Avstängd
Inlägg: 997
Blev medlem: 2 november 2008, 18:55
Kontakt:

Inlägg av Robiin937 »

runners skrev:Min motor skar på min crescent compact och lillebrorsan hade en Husqvarnamotor med snarlika motorfästen. Det enda som behövdes göras var att slipa ner motorfästena en aning eftersom att de var bredare än på sahcsmotorn. Men när jag fick bara på det ena motorfästet av någon anledning som jag inte riktigt minns varför. Men den satt där i alla fall, det trodde jag tills jag kom ut i trafiken och strax före trafikljusen tappade jag motorn på marken och alla omkring mig gapskrattade i bilar och på trottoaren. :oops:
HAHAHAHAHAH :lol: :D
Notn4
Svårstartad skrothög
Inlägg: 334
Blev medlem: 12 september 2008, 19:01
Ort: Nykarleby (Finland)

Inlägg av Notn4 »

när ja ännu körde med min svårstartade Derbi så var det helt normalt att springa igång den så en dag så kom den inte alls igång men sen när ja tittade närmare på saken så var nyckeln inte vriden till ON läge ;D satt o små garva ot mig själv + tyckte att jag var en sån idiot efter att ha sprungit med moppen över en halvtimme
Bild
Användarens profilbild
KarlzzoN1911
Elmoped
Inlägg: 63
Blev medlem: 11 juni 2009, 17:31
Ort: NYkvarn
Kontakt:

Inlägg av KarlzzoN1911 »

Hmm kmr ihåg min renovering av min gamla dt 50MX :roll:
Jag hade lyckats förstöra kol, cylinder, vev....ja hela skiten :evil:
Så jag började med att riva hela motorn(vilket gick bra) bytte ut ramlager och vev.
Sen när jag hade skruvat ihop motorn så montera jag ju på den på moppen. Nu vare bara motoroljan kvar :P Så man började ju hälla i oljan men motorn blev aldrig full :o Det tog ett tag innan min hjärna kom på vrf. Jag hade gjömt oljepluggen i botten så all olja hade runnit ner i avloppet rakt under moppen :oops:

(gick åt ganska mkt olja) xD
Användarens profilbild
wuedde
TSR SkåningeN
Inlägg: 651
Blev medlem: 30 september 2008, 17:14
Ort: svedala
Kontakt:

Inlägg av wuedde »

Min största tabbe var nog förra veckan när jag skulle till en polare..så drog jag ut moppen från garaget, men så starta den inte! så jag blev lite lack och började lixom kolla om den fick bensin,kolla gnistan kolla tändspolen och allt sånt skit...sen kommer jag på att jag hade glömt slå på tändningen!:P (måste tillägga att detta var på morgonen så jag var jävligt trött!:P)
TobbaN skrev: "Visa din ilska genom internet, ANVÄND CAPS LOCK!!" :D
Användarens profilbild
Thorsken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 375
Blev medlem: 30 juni 2009, 20:03
Ort: Skara

Inlägg av Thorsken »

ger en skoj historia dock inte meck eller jo var de till grunden.
min DT mx flöddr över om jag inte stänger av bensinkranen efter varje tur.. sen en dag glömde jag de så cylindern var full.. tänkte då kicka ur skiten genom att ta brt stiftet.. gissa vad som hände? :evil: jo moppen brann i typ 20 minuter hela skiten är svedd typ.. men roliga är att den fortfarande går. precis som innan. men lite fulare då

PS min gamla moped
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Inlägg: 2749
Blev medlem: 10 november 2008, 21:35
Ort: laholm
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

kolven skar föra veckan :(

körde ifrån pappa till mamma 5 km.
skjutsade min bror så typ efter exakt halva vägen så börjar typ moppen gå i 25 eller ngt.
Låter som att den ska dö(låter som den börjargå långsammare o långsammare).

sen kommer en fin nerförsbacke då går den hyffsat som vanligt
sen uppförsbacke igen o då tycker jagmopppen börjar åta konstigt
så jag ber brosan kolla om luftfiltre sitter kvar(har en dålig vana att tappa luftfiltret)
men när han hoppade av så typ släpte jaggasen (stod vi en korsning vid riksväg 24) o moppen har ganska dålig tomgång så självklart dog den.

så ledde jag den över vägen och inn på en annan äg somär på vägen mot min mamma ska testa starta den typ10 gånger statar juh inte
tarav v-kåpan kollar runt där o försöker fixa kicken som är lite jobbig ibland.

testar sen men går inte testar typ i 20 min o sitter i väg kanten o meckar med moppen sen är det typ ett motell 100 m bort därifrån jag sitter så är det massa folk som står o kollar så jag flippar efter ett tag(det är varmt, jag är trött moppen funkar inte) så jag räker fuck you åt dem o då kollar dom ner i marken o går därifrån sen monterar jag tillbaks allt tar min hjälm(billig köpte på ge-kås för 300 kr o har en till grex) så slänger i marken tar upp den o slänger den långt ut i skogen o börjar gå hemåt med moppen.

sen kollar jag om den skurit o det hade kolven(kolvringen hade gått av vid avgsporten
jag tror jag skrevit fel överallt så ha överseeende med alla glömda punkter jag är trött(ingen rikti tabbe, menar mest det med hjälmen men ni fick hela historian)fan jag måste sluta skriva nu
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna
Inlägg: 2152
Blev medlem: 18 augusti 2009, 00:44
Ort: lyckeby

Inlägg av yamaha2pwn »

jogat skrev:detta var när jag precis hadde fåt min första moppe.

min mopped startade inte och jag kollade allt (trodde jag). så jag trodde det var något fel med kolven eller något liknande så jag tog bort cylindern osv utom kolven sen var jag tvungen att gå.
nästa dag så visade min lillebror min moped för sina kompisar, han skulle såklart leka cool och kickade lite kolven fastnade och gick i små delar och ramlade in i vevhuset,
så var tvungen att vända hela mopen upp och ner, och köpa ny kolv.


senare så upptäkte jag att jag inte satt på bensinkranen :oops: haha
the beuty of vakum kran ^^
Användarens profilbild
YamahaPojken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 437
Blev medlem: 10 april 2009, 21:11

Inlägg av YamahaPojken »

KUL PÅ HJUL skrev:jag skulle byta bakdrev och när jag hade av bakhjulet fick jag för mig att se om bromsljuset funkade. så jag startade moppen och provade och sen insåg jag att bromsklossarna hade tryckt sig mot varandra och jag kunde inte få upp dom. :oops:
Då fick jag snilleblixten att ta loss alla slangar för att få bort trycket men de funka inte då heller och nu var ja tvungen att lufta bromsarna men de gick inte så bra. Var lite pinsamt att lämna ut den på reparation sen :oops:
hänt mig med ;) men jag bara tog en kniv och bände upp en glipa sen så tog jag en plåt bit och bände upp det, men det tog ju lite tid om man säger så :P
Derbi_senda93 skrev: Bara så du vet så åker kolven upp och ner även om du har växel i och frikopplar. Spelar ingen roll om motorn är igång eller inte heller.
Användarens profilbild
Tobbe_gp1
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 485
Blev medlem: 16 februari 2009, 19:19
Ort: norrköping

Inlägg av Tobbe_gp1 »

själv har man ju meckat bort sig ett antal ggr en gång när alla polare stog och väntade på att vi skulle åka men då så skulle jag byta cylinder kit så jag skruvade ihop skiten och sen åkte vi sen när vi åkte typ 2km så kom jag på o tänka satt jag dit kolvbults låsningen hmm nae det gjorde jag inte kom jag på så åkte hem o två feta repor i den 2km körda cylindern. :oops:
michaelzwe
Varnad
Inlägg: 524
Blev medlem: 6 december 2009, 20:28

Inlägg av michaelzwe »

hade precis satt på ny kolv på moppen, sen så starta den inte så testa med startgas. Men den starta inte allafall, så fråga min farsa vad den kabel som hänger under moppen ska vara till så hade jag glömt att sätta på tändhatten.
Användarens profilbild
TK_DRAC
Gasres
Inlägg: 1356
Blev medlem: 30 september 2007, 18:13
Ort: Älmhult

Inlägg av TK_DRAC »

första gg jag skulle byta munstycke så lossade jag fögen från insuget å kollade in i hålet nehe där fanns inget sen tog jag bort luftburken å kollade där å där fanns inget heller xD sen kom farsan å visade xD
Användarens profilbild
Robban_91_dakotan
Elmoped
Inlägg: 84
Blev medlem: 21 maj 2010, 14:38

Inlägg av Robban_91_dakotan »

Det mest frustrerande jag gjort nyligen var när jag skulle ha bort kopplingskåpan på min puch. Fick bort alla skruvar (utom en jävel) och den satt stenhårt, gick inte med någon mejsel och självklart tog man i o slant så hela skallen på skruven förstördes. Men som tur är har man borrmaskin så det gick men tog ett tag. :lol:
Skriv svar