sitter på
Har hemma, men ska troligtvis inte på
ska fixa/Kanse kommer
Bak kåpan höjd ca 2cm
Kapade sidokåpor (Bak)
Hebo dekaler
Hebo öppet luft filter (Stora)
broms och koplings handtag (Kolfiber lack)
stage6 broms vätske behollar lock (Svart/silver)
Tnt rödloxerad kick
Tnt rödloxerad växelpinne
Genomskinlig slang till kylar sustemet (På vissa ställen)
Tnt rödloxerad olje plugg
Rödloxerade tärnings ventiler
polerade fälgar
polerade fot pinnar
fatbard styrfästen (Feta)
fatbard styre (svart)
polerad kylare
undertale (vit plåt)
rödloxerade sjuspinnar
röda slängar till olja och bensin (Nästan överallt)
Nytt bakdäck
HP - Framstänka (Super Motard) (Vit)'
Lakerade kylarvingar (Blank vit)
Lakerade bak kåpor (Matt svart)
Lakerat kylar skydd (blank vit)
bortkapat skydd för svänghjulet (Enbart kedjeskudd nu) (Vit)
Lakerat kedje skydd (bak) (Vit)
vit däck penna
polerat sväng hjul
polerad broms pinne
bortagen luft burk
bortagna strypningar
lackerat tank lock (Hammarfärg)
endel röda muttrar och skruvar
urpluggat orginal rör (Har ett extra orginal)
Massvis av smådelar polerade
Ktm framskärm
ktm platta (sliten)
tnt lyckta (sliten)
Hebo fågelpinne styre
Efeckt rör underligande mk troligtvis (Var dum nog och sålde mitt andra rör)
yz platta (Vit/svart)
malossi trim celynder (har inte bestämt mig än)
koso förgasere (Får se vad det blir för settup
lakera om bakkåperna
nya däck slicks
Har lite mer små modningar i huvet ochså
Ps målet är inte att bygga sverige snabbaste hyper för det finns det inte pengar till. vill enbart bara ha en rolig leksak under sommar månaderna och moppe meet´en
När den oslipade pärlan kom i mina händer
Efter att man varit ägare till moppen i två dagar så såg den ut så här
bild från LKPG meet 08
Så här såg den ut innan man vart tagen av två MC Snut jävlar!!! i sommras 08
1-2 månader sen unge fär. pilla lite med motorn och cylindern, lacka även alla kåpor då, plocka ner hojen i dela i samband med det.
I vintras (Olackade bak kåpor)
Så här står den ungefär nu
[/img]
kylarvingarna lackade vita.
Kapat bort svänghjuls kåpan och lackat kedjeskyddet vitt (Gammal bild)
Rengort lager mm, pga aktivitets brist
Lägger upp en bild så ni får se vart man holler på och skruvar
orginal cylindern var ju bra mycket finare än förväntat kan jag lova