Polisen klarade inte av att växla rätt så jag klarade mig

Berätta dina roligaste/galnaste mopedhistorier.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Jonas
Legenden
Inlägg: 1973
Blev medlem: 21 maj 2007, 13:33
Ort: Stockholm

Polisen klarade inte av att växla rätt så jag klarade mig

Inlägg av Jonas »

Jag hade precis fått tillbaka min gilera h@k från polisen pga en kompis som körde \"Lite\" för fort... men jag hade smörat mej till att få behålla bakdrevet hos polisen och det fick jag med hem ;) men jag blev av med mitt MK :( haha då skaffade jag underliggande kundo hacker ist :D men när jag första dan skulle köra till skolan så hade det hänt nåt med den den bluddrade extremt mycket vid 4,5krpm men petade man ner en växel så gick den över och kom in i effekten ;)

Men jag blev stoppad av en polis MC så det va bara att stanna, jaha haru körkort och leg, japp kirrade det då kom en till mc :O och då sa han att han ville prov köra ;) sjklart sa jag och startade den åt honom :P men det sista sa jag att den är inte inkörd och du känner på den når du ska växla... haha sa han jag har väl också kärt moppe i mina dagar. \"okey tänkte jag\" men han körde iväg med den andra MC:n i häcken och jag hörde att han va noob

haha han fick inte upp den över 4krpm bludder bludder bludder växla men om han hade växlat fel så hade den ju lätt varvat 12,5krpm xD hhaa sopam fick upp den i hela 47km/h och sa att den gick lite för fort när han kom tebx, men han kollade allvarligt på mej när han såg regskylten... då kom det en kille springandees och skrek på hjälp till pa:s vi får tacka för ditt bemötande sade han och gör nu inget som du får ångra med körkortet. jag hade inte haft en gnutta tryck i min moppe jämfört med deras mc...

men nu äre sport cylinder och underliggande för mej och en blackbox ;) men gör man som polisen säger bara så blir det oftast inga problen sa han.

/twometerwalkingwall
Senast redigerad av Jonas den 19 februari 2009, 14:19, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Keeroy
Ktm 125!
Inlägg: 300
Blev medlem: 2 december 2007, 00:26
Ort: Skara

Inlägg av Keeroy »

Fin historia det där. Men måste bara fråga, hur gammal är du? och kör du fortfarande moped?
Signatur:
Det här är ett stycke text som kan läggas till automatiskt i slutet på alla inlägg du postar. Signaturen kan inte vara längre än 255 tecken.
Användarens profilbild
Jonas
Legenden
Inlägg: 1973
Blev medlem: 21 maj 2007, 13:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Jonas »

Den är tagen från en kommentar på en artikel som skrevs för ett tag sedan.
Aerox08
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 735
Blev medlem: 23 april 2008, 18:56

Inlägg av Aerox08 »

Kunde du inte fixat textern, va lite jobbigt o läsa ^^
Användarens profilbild
DraceN^
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 675
Blev medlem: 16 november 2008, 18:14
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av DraceN^ »

1/1000000
Rieju DRAC TILL SALU! PM MIG OR MSN JOHAN.25@LIVE.SE


kolla in mina projekt :) och skriv en kommentar
Rieju Drac
http://www.twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=9296
Kawasaki kx125
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=11544
Användarens profilbild
Jonas
Legenden
Inlägg: 1973
Blev medlem: 21 maj 2007, 13:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Jonas »

delade upp den lite.
Brexxy
Extra Avstängd
Inlägg: 30
Blev medlem: 27 december 2011, 15:14

Inlägg av Brexxy »

hahaha noooob
Skriv svar