Vad för klistrade trådar vill vi ha?

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
Holma_
F.D Moderator
Inlägg: 700
Blev medlem: 25 december 2007, 15:19
Ort: Luleå

Vad för klistrade trådar vill vi ha?

Inlägg av Holma_ »

Har blivit en del snack om de trådar jag har skrivit om och klistat och så, så nu frågar jag er då det är ni som utgör forumet!
Grejen med en klistad tråd är att där samlar man alla frågor som handlar om just det tråden är menad till, ex avgasrörs - tråden.

Vad för klistarde "tråden" trådar vill vi ha?
Kom med förslag, de trådar ni vill ha klistrade kommer jag sätta mig ner och fin skriva och sedan klistra.
Användarens profilbild
jeppa
Svårstartad skrothög
Inlägg: 160
Blev medlem: 30 juli 2008, 12:09

Inlägg av jeppa »

Om vi klistrar tex. Förgasar tråd, kullager tråd etc så kommer det ju troligen inte upp någon ny tråd. så på det sättet så blir det "stillastående" i forumet (:

Sedan det här med "Vafan sök?!?!" så är detta faktiskt ett forum där man ska ställa saker, och alla kanske inte har tid, kan eller helt enkelt inte vill söka så de gör en tråd : > jag ser det som att forumet "fortfarande lever"

Puss hej lever pastej (:
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat.
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem
Inlägg: 5739
Blev medlem: 23 mars 2008, 17:11

Inlägg av Riejumrx »

klistra inga fler. blir bara kaos!
Nyxorzz
Notn4
Svårstartad skrothög
Inlägg: 334
Blev medlem: 12 september 2008, 19:01
Ort: Nykarleby (Finland)

Inlägg av Notn4 »

förgasar tråd skulle säkert sitta bra men vet ej fler. inte för många för då blir det en hel sida full med klistrade trådar =D
Bild
Användarens profilbild
Holma_
F.D Moderator
Inlägg: 700
Blev medlem: 25 december 2007, 15:19
Ort: Luleå

Inlägg av Holma_ »

jeppa skrev:Om vi klistrar tex. Förgasar tråd, kullager tråd etc så kommer det ju troligen inte upp någon ny tråd. så på det sättet så blir det "stillastående" i forumet (:

Sedan det här med "Vafan sök?!?!" så är detta faktiskt ett forum där man ska ställa saker, och alla kanske inte har tid, kan eller helt enkelt inte vill söka så de gör en tråd : > jag ser det som att forumet "fortfarande lever"

Puss hej lever pastej (:
Nej, det finns regler där det står att man ska söka först.
Det är inte till någon nytta att ha flera trådar med samma sak då det bara tar upp plats på servern.
Om man inte ids eller har tid så får man ta och klara sig utan att fråga.
Man ska inte slippa reglerna bara för att man är lat.
//Holma
Säljes!

Trim, Styling, Reservdelar:
http://www.blocket.se/vi/19119957.htm?ca=1_9_s

Gilera Stunt Stalker -03:
http://twostrokerider.se/koposalj/818
Låst