Sverigedemokraterna

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
zvynx
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 660
Blev medlem: 15 september 2008, 20:52
Ort: umeå

Inlägg av zvynx »

mummel skrev:men fatta va dött sverige skulle vara utan invandrare???
inga pizzabagare
inga busschuförrer
inga kiosker
sverige kommer gå under utan invandrare
hoppas du inte är så dum så du tror att sveriges gränser kommer stängas och ingen kommer in , och sen kastas alla med invandrar bakgrund ut :shock:
Braap Braaaap
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Det är ju bra att dom vågar ta tag i frågorna om invandrare som faktiskt är negativa, som att slagsmål siffrorna stigit osv.

Men nu är det ju så att svenska folket har röstat in SD i riksdagen, så jag förstår inte varför de andra partierna är som dom är, men det är ju den förbannade alliansen!

Jag tror att hälften av er inte fattar vad SD gör egentligen, de kommer att infektera varåt land mera. Tror ni att slagsmåls siffrorna kommer att minska?
Knappast... De kommer ju inte precis att skicka hem alla invandrare, bra det!
Det är en hel del kunskap de har tagit med sig från deras egna kultur!
Så era stora töntar som tror att ni är coola för att ni gilla dem, skjut er!

Är det något som ska ut ur detta avlånga land så är det den f*rbannade allians j*veln!
Den där Fredrik som sitter och säger att alla rika ska bli rikare och ha det bättre? Va fan stick hem o putsa skallen, moderatj*vel!

Ska det inte finnas några jobb för de arbetslösa?

Är det något som ska ut ur landet är det som sagt alliansen, som inte kan styra landet!
Årets Styrelsemedlem 2013
runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

Skåningens-handelsbod skrev:
runners skrev:
Skåningens-handelsbod skrev:SD:s dolda agenda är inte alltför trevlig, en brun nazikulört sörja med anor ner till Hitler och dem gossarna.
Ge dem inte för mycket av näven om ni är rädda om skinnet.
får dem mer makt så lär en jävla massa folk få en ganska rask orsak att flytta utomlands och det jävligt snabbt. och då talar jag inte om bara invandrare, utan även vänsterfolk, kommunister, homosexuella, mm. vi har facit på hand redan vad som händer om högerextrema får hela näven.


Sedan är det här ett resultat av att de etablerade partierna inte vågat bemöta folks kritik mot de element av invandringen som sticker i ögonen.
Resultatet ser ni nu.

Sedan kom det in ännu värre rassar in i kommunfullmäktige i Grästorp, Svenskarnas parti, fich i en plats, den första på 40 år i en demokratisk församling som nassar fått plats i. svenskarnas rätta kulör är mer synlig i deras gamla namn folkfronten och nationell front.

jag röstade på SD på lokalnivå och landsting men på riksnivå? I helvete. I vara kan det vara bra att visa hobbyblattarna att dem har ögonen på sig. Utan att det blir för mycket godis i näven på SD-pojkarna.

Vi får vänja oss vid att ha dem med sina 20 mandat i riksdagen. Minns ni Ny demokrati? Med en hel del samma argument och mål? Resultatet var att de etablerade partierna skärpte tonen.
samma kommer att ske igen.
Vi får be till Gud att inte samma som skedde i tyskland 1933 sker här nu igen. Vi sitter i exakt samma båt som då nu.

Det skulle inte spela någon roll om vem som hade burit fram Sverigedemokraternas budskap, de hade angripits på samma sätt som SD gör i dag av "dig", de etablerade partierna och media, om att de är rasister och nazister osv.
Din gämförelse med Nydemokrati faller på din egen dumhet. Nydemokrati var ett starkt popualistiskt parti som var redan i förhand instabilt i grunden. Detta hade också ett transparent avslöjande med en person som Bert Karlsson som en av partiledarna.
Men du kan liksom hos de etablerade pariterna bara skrika rasister och nasizter omkring dig. Men fortfarande har vi en invandrarpolitik i Sverige som är hänsynslös mot sveriges ekonomi. Men ingetting kan beläggas av det du säger utan du är starkt påverkad av media utan egen uppfattning.
anklagandet är ungefär som att påstå att föräldrarnas barn är en sämre sorts människor bara för att fadern var alkolist. På samma sätt anklagar man Sverigedemokraterna dag.
Skojar du med mig?

SD: officiella policy är det dem låter skina fram, men att ALLA partier har en "grå agenda" dem ogärna talar om.

SD är inte mindre populistiskt än Ny demokrati. dem tjänar på publiciteten och att deras namn "svartfärgas". Det ger dem poäng på den fronten som är smutsbrun till färgen. poäng ingen av oss är road av.

Nej jag skojar inte med dig utan menar fullt allvar. Men kan du svara på frågan varför dina etablerade politiker inte tar invandrarfrågan i debatten??? Hur mottaganden av invandrare i flera tusental i åren ska försörgas när det inte finns arbeten åt dem vi redan tagit emot? Var och i från vilken finans ska byggandet av nya bostäder komma ifrån???
När det dras in personal i vård skola och omsorg samtidigt som att klienterna växer i antal?

Det är klart att Sverigedemorkaternas publicitet växer när dina etablerade pariti ser till att dem gör det. Det är ingen i Sverige som vill ha dina eller dina etablerades partiers öststadsdiktatur i Sverige där man förbjuder bort andra pariter eller kör med osanningsenlig smutskastning för att skrämma bort väljarna för Sverigedemokraterna när de inte anses föra samma mening som de själva.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Användarens profilbild
Stunt-Nisse
Svårstartad skrothög
Inlägg: 312
Blev medlem: 31 augusti 2008, 14:50

Inlägg av Stunt-Nisse »

nån sa i den här tråden att om jag åker till mitt hemland på semester så borde jag stanna där och det tycker jag är lite trist jag har ju byggt upp mitt liv här och mina föräldrar jobbar minst lika hårt som vilken annan normal svensk gör så bara för att vi vill hälsa på min familj så borde vi stanna där är lite tråkigt vi ser ju oss som svenskar men samtidigt så har vi ju våra rötter på balkan :(
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

DEA!! skrev:Det är ju bra att dom vågar ta tag i frågorna om invandrare som faktiskt är negativa, som att slagsmål siffrorna stigit osv.

Men nu är det ju så att svenska folket har röstat in SD i riksdagen, så jag förstår inte varför de andra partierna är som dom är, men det är ju den förbannade alliansen!

Jag tror att hälften av er inte fattar vad SD gör egentligen, de kommer att infektera varåt land mera. Tror ni att slagsmåls siffrorna kommer att minska?
Knappast... De kommer ju inte precis att skicka hem alla invandrare, bra det!
Det är en hel del kunskap de har tagit med sig från deras egna kultur!
Så era stora töntar som tror att ni är coola för att ni gilla dem, skjut er!

Är det något som ska ut ur detta avlånga land så är det den f*rbannade allians j*veln!
Den där Fredrik som sitter och säger att alla rika ska bli rikare och ha det bättre? Va fan stick hem o putsa skallen, moderatj*vel!

Ska det inte finnas några jobb för de arbetslösa?

Är det något som ska ut ur landet är det som sagt alliansen, som inte kan styra landet!


Högre skatter för rika -> Företag flyttar utomlands
Om företag flyttar utomlands vad händer då? Jo det blir färre jobb.

Alliansens politik gynnar dom allra flesta. Undantaget är de som lever på bidrag fast dom faktiskt kan jobba. Antingen att dom har varit sjukskrivna alldeles för länge och fattar ofta inte själva att dom faktiskt orkar jobba nu eller (min morsa är arbetsförmedlare, här vet jag verkligen vad jag snackar om) folk som går till arbetsförmedlingen och vill ha ett jobb - Bra att dom vill ha jobb! Problemet är att folk är så jävla lata. Man går dit och säger i princip "Ge mig ett jobb" och förväntar sig inte att man ska behöva göra nått själv efter det. Om dom får ett jobb på t.ex. mcdonalds ändå så är det många som inte tycker att det duger men det är väll för helvete bättre än inget? Sen finns det ju dom som inte ens vill ha nått jobb utan bara leva på a-kassa och måste gå dit en gång i månaden eller vad det är för att få ha kvar sin a-kassa.




Men man kanske inte ens ska försöka va resonlig med nån som tycker att folk som inte håller med honom borde skjuta sig...
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
lovet_93
Elmoped
Inlägg: 105
Blev medlem: 26 augusti 2008, 19:04

Inlägg av lovet_93 »

dom kallas rasister efter som nästan alla i partiet har en rasistisk bakrund, med håller med till 110% att vi ska dra ner på invandringen innan vi blir nya irak!!

Behåll svergie gult och blått<3
runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

Tuta skrev:
DEA!! skrev:Det är ju bra att dom vågar ta tag i frågorna om invandrare som faktiskt är negativa, som att slagsmål siffrorna stigit osv.

Men nu är det ju så att svenska folket har röstat in SD i riksdagen, så jag förstår inte varför de andra partierna är som dom är, men det är ju den förbannade alliansen!

Jag tror att hälften av er inte fattar vad SD gör egentligen, de kommer att infektera varåt land mera. Tror ni att slagsmåls siffrorna kommer att minska?
Knappast... De kommer ju inte precis att skicka hem alla invandrare, bra det!
Det är en hel del kunskap de har tagit med sig från deras egna kultur!
Så era stora töntar som tror att ni är coola för att ni gilla dem, skjut er!

Är det något som ska ut ur detta avlånga land så är det den f*rbannade allians j*veln!
Den där Fredrik som sitter och säger att alla rika ska bli rikare och ha det bättre? Va fan stick hem o putsa skallen, moderatj*vel!

Ska det inte finnas några jobb för de arbetslösa?

Är det något som ska ut ur landet är det som sagt alliansen, som inte kan styra landet!


Högre skatter för rika -> Företag flyttar utomlands
Om företag flyttar utomlands vad händer då? Jo det blir färre jobb.

Alliansens politik gynnar dom allra flesta. Undantaget är de som lever på bidrag fast dom faktiskt kan jobba. Antingen att dom har varit sjukskrivna alldeles för länge och fattar ofta inte själva att dom faktiskt orkar jobba nu eller (min morsa är arbetsförmedlare, här vet jag verkligen vad jag snackar om) folk som går till arbetsförmedlingen och vill ha ett jobb - Bra att dom vill ha jobb! Problemet är att folk är så jävla lata. Man går dit och säger i princip "Ge mig ett jobb" och förväntar sig inte att man ska behöva göra nått själv efter det. Om dom får ett jobb på t.ex. mcdonalds ändå så är det många som inte tycker att det duger men det är väll för helvete bättre än inget? Sen finns det ju dom som inte ens vill ha nått jobb utan bara leva på a-kassa och måste gå dit en gång i månaden eller vad det är för att få ha kvar sin a-kassa.




Men man kanske inte ens ska försöka va resonlig med nån som tycker att folk som inte håller med honom borde skjuta sig...

Jag tycker att du borde vara speciellt försiktig med dina uttalande om din mammas fördomar som du gör även till dina egna. Även om det finns sådana som utnyttjar systemet är inte detta något som ska generaliseras som tydligen dina mamma gör och därför du också. Jag har själva gått arbetslös under en längre period då innan jag började studera på högskola och bemötte en en arbetsförmedling som var i alla avseenden ofunktionell. Styrt direkt under regeringens diriktiv och många av arbetsförmedlarna bryr sig inte särskilt mycket om under vilka sådana diriktiv deras tjänster förutsätter i heller vilket tydligt påvisar dessa personers psykologiska natur. Många av dessa arbetsförmedlare som bär högskoleutbildningar kan påvisas att inte vara önskvärda inom den gren de skolats för av ena och andra anledningen, med tydligare ord olämpliga.
Varje dag möter jag ungdomar som inte får arbeten i min tjänst och allra minst hjälp av arbetsförmedlingen. Den smörjan du pratar borde du i stället undersöka vad det finns för belägg som stöder den. Kanske du borde skaffa lite andra åsikter än din mammas om du nu är vuxen mer än på utsidan och åldermässigt på pappert.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Tuta skrev:
DEA!! skrev:Det är ju bra att dom vågar ta tag i frågorna om invandrare som faktiskt är negativa, som att slagsmål siffrorna stigit osv.

Men nu är det ju så att svenska folket har röstat in SD i riksdagen, så jag förstår inte varför de andra partierna är som dom är, men det är ju den förbannade alliansen!

Jag tror att hälften av er inte fattar vad SD gör egentligen, de kommer att infektera varåt land mera. Tror ni att slagsmåls siffrorna kommer att minska?
Knappast... De kommer ju inte precis att skicka hem alla invandrare, bra det!
Det är en hel del kunskap de har tagit med sig från deras egna kultur!
Så era stora töntar som tror att ni är coola för att ni gilla dem, skjut er!

Är det något som ska ut ur detta avlånga land så är det den f*rbannade allians j*veln!
Den där Fredrik som sitter och säger att alla rika ska bli rikare och ha det bättre? Va fan stick hem o putsa skallen, moderatj*vel!

Ska det inte finnas några jobb för de arbetslösa?

Är det något som ska ut ur landet är det som sagt alliansen, som inte kan styra landet!


Högre skatter för rika -> Företag flyttar utomlands
Om företag flyttar utomlands vad händer då? Jo det blir färre jobb.

Alliansens politik gynnar dom allra flesta. Undantaget är de som lever på bidrag fast dom faktiskt kan jobba. Antingen att dom har varit sjukskrivna alldeles för länge och fattar ofta inte själva att dom faktiskt orkar jobba nu eller (min morsa är arbetsförmedlare, här vet jag verkligen vad jag snackar om) folk som går till arbetsförmedlingen och vill ha ett jobb - Bra att dom vill ha jobb! Problemet är att folk är så jävla lata. Man går dit och säger i princip "Ge mig ett jobb" och förväntar sig inte att man ska behöva göra nått själv efter det. Om dom får ett jobb på t.ex. mcdonalds ändå så är det många som inte tycker att det duger men det är väll för helvete bättre än inget? Sen finns det ju dom som inte ens vill ha nått jobb utan bara leva på a-kassa och måste gå dit en gång i månaden eller vad det är för att få ha kvar sin a-kassa.




Men man kanske inte ens ska försöka va resonlig med nån som tycker att folk som inte håller med honom borde skjuta sig...
du har fel!
Årets Styrelsemedlem 2013
proler
Svårstartad skrothög
Inlägg: 271
Blev medlem: 10 juli 2008, 15:06
Ort: sjöbo

!!!

Inlägg av proler »

svenskarna har valt att inte gå i krig och inte gjort det i heller på många harrans år. så vi kan bo kvar i vårt vackra sverige där det inte dropas bomber var varanan dag. invandrarna kommer hit och för att få det bättre och inte vill dö i kriget. helt acceptabelt. men se då till att vara tacksamma. men sverige måste tänka om för vi lever i en lågkonjunkturs samhälle,svårt att få jobb för oss svenskar svårt att få lägenheter och det blir definitivt inte bättre om vi ska ta in ytterligare fler invandrare. nu tycker jag nästan sverige tar invandrarna i första hand ge dom himla massa pengar från socialen (svenskar går också på socialen) MEN det beror på att det inte finns JOBB FÖR OSS SVENSKAR VARFÖR I HELVETE SKA VI DÅ TA IN FLER. jag fattar det inte riktigt men.
jag hoppas SD får sverige att vakna och fatta va dom gjort för misstag

jag är inte rasist jag hatar inte alla invandrare men jag bor sjöbo och jag är jävligt stålt över att 17% av SD röster kom från sjöbo.
malaguti firefox F15

www.sjobomeeting.webb.se
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

runners skrev:
Skåningens-handelsbod skrev:
runners skrev:
Det skulle inte spela någon roll om vem som hade burit fram Sverigedemokraternas budskap, de hade angripits på samma sätt som SD gör i dag av "dig", de etablerade partierna och media, om att de är rasister och nazister osv.
Din gämförelse med Nydemokrati faller på din egen dumhet. Nydemokrati var ett starkt popualistiskt parti som var redan i förhand instabilt i grunden. Detta hade också ett transparent avslöjande med en person som Bert Karlsson som en av partiledarna.
Men du kan liksom hos de etablerade pariterna bara skrika rasister och nasizter omkring dig. Men fortfarande har vi en invandrarpolitik i Sverige som är hänsynslös mot sveriges ekonomi. Men ingetting kan beläggas av det du säger utan du är starkt påverkad av media utan egen uppfattning.
anklagandet är ungefär som att påstå att föräldrarnas barn är en sämre sorts människor bara för att fadern var alkolist. På samma sätt anklagar man Sverigedemokraterna dag.
Skojar du med mig?

SD: officiella policy är det dem låter skina fram, men att ALLA partier har en "grå agenda" dem ogärna talar om.

SD är inte mindre populistiskt än Ny demokrati. dem tjänar på publiciteten och att deras namn "svartfärgas". Det ger dem poäng på den fronten som är smutsbrun till färgen. poäng ingen av oss är road av.

Nej jag skojar inte med dig utan menar fullt allvar. Men kan du svara på frågan varför dina etablerade politiker inte tar invandrarfrågan i debatten??? Hur mottaganden av invandrare i flera tusental i åren ska försörgas när det inte finns arbeten åt dem vi redan tagit emot? Var och i från vilken finans ska byggandet av nya bostäder komma ifrån???
När det dras in personal i vård skola och omsorg samtidigt som att klienterna växer i antal?

Det är klart att Sverigedemorkaternas publicitet växer när dina etablerade pariti ser till att dem gör det. Det är ingen i Sverige som vill ha dina eller dina etablerades partiers öststadsdiktatur i Sverige där man förbjuder bort andra pariter eller kör med osanningsenlig smutskastning för att skrämma bort väljarna för Sverigedemokraterna när de inte anses föra samma mening som de själva.
Invandringspolitiken har vart ett rött skynke för poliker oavsett partifärg, och ett politiskt självmål att angripa. Ett i synnerhet tabubelagt ämne.
Det har sedan årtionden ssagts att vi skall anpassa oss efter invandrarna, inte tvärtom. Nu slår det där tillbaka.
Och när politiker blir pressade in i hörnet så bussar dem mer än gärna skulden på någon annan, i detta fall SD.
hade politikerrna skött sitt jobb så hade inte SD blivit så här stora.
detta är klartext.
Med andra ord har dem gjort ett gigantiskt självbedrägeri mot sig själva genom detta misstag.
SD, att dem kom in kanske blir en ganska brutal wake up för dem som de kanske behöver.

jag är inte odelat positiv över att dem knallade in i riksdagen, men det var väntat, på gott och ont. Mest ont troligen.

Min medicin i frågan, sätt ivandrarna i jobb direkt, som det var på 60-talet, då lärde dem sig svenska och svenska seder på arbetsplatsen. Inte nåt helv..... SFI och ett mer eller mindre inbyggt bidragsberoende.
jobb först, sedan allt det andra.
Sedan att kräva att dem avsäger sig extrema religiösa falanger samt att dem tillerkänner sis de svenska grundvärdena som råder i vårt samhälle.
det är så man skapar goda MEDBORGARE.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Sa dom inte att om dom skulle komma till makten så skulle invandrarantalet minska med 90%, till samma summa av invandrare i resten av norden?! :P
Årets Styrelsemedlem 2013
runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

Skåningens-handelsbod skrev:
runners skrev:
Skåningens-handelsbod skrev: Skojar du med mig?

SD: officiella policy är det dem låter skina fram, men att ALLA partier har en "grå agenda" dem ogärna talar om.

SD är inte mindre populistiskt än Ny demokrati. dem tjänar på publiciteten och att deras namn "svartfärgas". Det ger dem poäng på den fronten som är smutsbrun till färgen. poäng ingen av oss är road av.

Nej jag skojar inte med dig utan menar fullt allvar. Men kan du svara på frågan varför dina etablerade politiker inte tar invandrarfrågan i debatten??? Hur mottaganden av invandrare i flera tusental i åren ska försörgas när det inte finns arbeten åt dem vi redan tagit emot? Var och i från vilken finans ska byggandet av nya bostäder komma ifrån???
När det dras in personal i vård skola och omsorg samtidigt som att klienterna växer i antal?

Det är klart att Sverigedemorkaternas publicitet växer när dina etablerade pariti ser till att dem gör det. Det är ingen i Sverige som vill ha dina eller dina etablerades partiers öststadsdiktatur i Sverige där man förbjuder bort andra pariter eller kör med osanningsenlig smutskastning för att skrämma bort väljarna för Sverigedemokraterna när de inte anses föra samma mening som de själva.
Invandringspolitiken har vart ett rött skynke för poliker oavsett partifärg, och ett politiskt självmål att angripa. Ett i synnerhet tabubelagt ämne.
Det har sedan årtionden ssagts att vi skall anpassa oss efter invandrarna, inte tvärtom. Nu slår det där tillbaka.
Och när politiker blir pressade in i hörnet så bussar dem mer än gärna skulden på någon annan, i detta fall SD.
hade politikerrna skött sitt jobb så hade inte SD blivit så här stora.
detta är klartext.
Med andra ord har dem gjort ett gigantiskt självbedrägeri mot sig själva genom detta misstag.
SD, att dem kom in kanske blir en ganska brutal wake up för dem som de kanske behöver.

jag är inte odelat positiv över att dem knallade in i riksdagen, men det var väntat, på gott och ont. Mest ont troligen.

Min medicin i frågan, sätt ivandrarna i jobb direkt, som det var på 60-talet, då lärde dem sig svenska och svenska seder på arbetsplatsen. Inte nåt helv..... SFI och ett mer eller mindre inbyggt bidragsberoende.
jobb först, sedan allt det andra.
Sedan att kräva att dem avsäger sig extrema religiösa falanger samt att dem tillerkänner sis de svenska grundvärdena som råder i vårt samhälle.
det är så man skapar goda MEDBORGARE.
Märk väl att alla som argumenterar mot invandringen är främlingsfientliga rassar. Vad sade man inte om Nydemokrati, vad sade man inte om Skånepartiet. Samma säger man om Sverigedemokraterna.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Användarens profilbild
YamahaPojken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 437
Blev medlem: 10 april 2009, 21:11

Inlägg av YamahaPojken »

SD FTW!
Derbi_senda93 skrev: Bara så du vet så åker kolven upp och ner även om du har växel i och frikopplar. Spelar ingen roll om motorn är igång eller inte heller.
Användarens profilbild
aerox_killen95
Avstängd
Inlägg: 355
Blev medlem: 19 juni 2010, 19:25
Ort: uddevalla

Inlägg av aerox_killen95 »

Stunt-Nisse skrev:nån sa i den här tråden att om jag åker till mitt hemland på semester så borde jag stanna där och det tycker jag är lite trist jag har ju byggt upp mitt liv här och mina föräldrar jobbar minst lika hårt som vilken annan normal svensk gör så bara för att vi vill hälsa på min familj så borde vi stanna där är lite tråkigt vi ser ju oss som svenskar men samtidigt så har vi ju våra rötter på balkan :(
Jag håller med dig helt. Alltså, ja, det är bra att SD har tagit upp frågan om att invandringen ska minskas, men, isåfall får väll fan ett annat parti ta lite mod till sig och ta tag i det, har inget emot att dom har en pytteplats i riksdagen, men det räcker så.

Jag känner väldigt många med utländsk härkomst, och dom jag känner kan svenska och är hur schysta somhelst, och de flestas föräldrar jobbar minst lika hårt som vanliga ´´svenskar´´!
random mannen strikes again! ''nitrometan'' [HER]
sorex_senda
Svårstartad skrothög
Inlägg: 151
Blev medlem: 28 februari 2009, 19:06
Ort: vaggeryd

Inlägg av sorex_senda »

YamahaPojken skrev:SD FTW!
Derbi_senda93 skrev: Bara så du vet så åker kolven upp och ner även om du har växel i och frikopplar. Spelar ingen roll om motorn är igång eller inte heller.
emilg95 skrev:munstycket sitter i kröken av röret om jag inte minns helt fel
runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

aerox_killen95 skrev:
Stunt-Nisse skrev:nån sa i den här tråden att om jag åker till mitt hemland på semester så borde jag stanna där och det tycker jag är lite trist jag har ju byggt upp mitt liv här och mina föräldrar jobbar minst lika hårt som vilken annan normal svensk gör så bara för att vi vill hälsa på min familj så borde vi stanna där är lite tråkigt vi ser ju oss som svenskar men samtidigt så har vi ju våra rötter på balkan :(
Jag håller med dig helt. Alltså, ja, det är bra att SD har tagit upp frågan om att invandringen ska minskas, men, isåfall får väll fan ett annat parti ta lite mod till sig och ta tag i det, har inget emot att dom har en pytteplats i riksdagen, men det räcker så.

Jag känner väldigt många med utländsk härkomst, och dom jag känner kan svenska och är hur schysta somhelst, och de flestas föräldrar jobbar minst lika hårt som vanliga ´´svenskar´´!

Jag har också vänner som inte har svenskt påbrå och dessa är schysta också. De arbetar också men det är inte det som är problemet med invandringen i Sverige.
När invandrare kommer hit och inte har arbete här, så kommer deras försörgning bestå av socialbidrag. Dessa socialbidrag är inte pengar som bara finns utan dessa kommer från någonstans. Alltså de kommer från den skatt som drages från de som arbetar. Dessa pengar användes även till största del till den välfärd vi lever i som sjukvård, skola äldreomsorg osv. Men om vi blir för många i vårt land och en stor del är arbetslösa kan inte de som arbetar längre kunna försörga detta välfärdsystem genom skatteavdrag på lönen. Vad händer då? Jo då kommer socialbidragen att sänkas, privata sjukvårdsförsäkeringar införas och detta även för skola och omsorg. alltså klyftorna mellan rika och fattiga ökar, vilket vi redan ser i dag med den generösa invandringspolitik vi har.

När socialbidragen sänks kommer arbetslösa att bli till stora delar desperata på arbetsmarknaden. För att överleva tvingas de att erbjuda sin arbetskraft för mycket låga löner och när 1000-personer knackar på samma arbetsgivares dörr kan arbetsgivarna välja och vraka på billigaste arbetskraft. Fackföreningarna kan då inte stå emot och framhäva kollektivavtalen. Alltså då kommer Sverige att infört arbetsmarknadsanpassade löner där lönerna bestäms efter storleken på tillgången av arbetskraft, detta är bra för aktieägarna men inte för de svaga och fattigare i samhället. De låga lönerna medför fattigdom som för med sig ökad kriminalitet och detta ser vi också redan i dag en tydlig utveckling på i Sverige. Det är i denna riktning de etablerade pariterna har gemensamt att vilja föra sverige just för att vår välfärd är för hög i gämte mot de betydligt fattigare EU-länderna i Europa. De fattigaste länderna ska välfärden höjas ett snäpp, Sverige ska montera ned sin så att vår välfärd kommer ner till deras. Detta för att Europa ska kunna konurrera med amerikanska, Japanska och den framväxande Kinesiska marknaden. Invandringen är politikernas heligaste verktyg för att montera ner välfärden i Sverige, det handlar inte om vem som är schyst eller inte är det. Därför gör de etablerade partierna allt som står i deras makt att svartmåla Sverigedemokraterna.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
johans93
Svårstartad skrothög
Inlägg: 166
Blev medlem: 13 juli 2008, 20:17
Ort: kobbb

Inlägg av johans93 »

Användarens profilbild
Stunt-Nisse
Svårstartad skrothög
Inlägg: 312
Blev medlem: 31 augusti 2008, 14:50

Inlägg av Stunt-Nisse »

runners skrev:
aerox_killen95 skrev:
Stunt-Nisse skrev:nån sa i den här tråden att om jag åker till mitt hemland på semester så borde jag stanna där och det tycker jag är lite trist jag har ju byggt upp mitt liv här och mina föräldrar jobbar minst lika hårt som vilken annan normal svensk gör så bara för att vi vill hälsa på min familj så borde vi stanna där är lite tråkigt vi ser ju oss som svenskar men samtidigt så har vi ju våra rötter på balkan :(
Jag håller med dig helt. Alltså, ja, det är bra att SD har tagit upp frågan om att invandringen ska minskas, men, isåfall får väll fan ett annat parti ta lite mod till sig och ta tag i det, har inget emot att dom har en pytteplats i riksdagen, men det räcker så.

Jag känner väldigt många med utländsk härkomst, och dom jag känner kan svenska och är hur schysta somhelst, och de flestas föräldrar jobbar minst lika hårt som vanliga ´´svenskar´´!

Jag har också vänner som inte har svenskt påbrå och dessa är schysta också. De arbetar också men det är inte det som är problemet med invandringen i Sverige.
När invandrare kommer hit och inte har arbete här, så kommer deras försörgning bestå av socialbidrag. Dessa socialbidrag är inte pengar som bara finns utan dessa kommer från någonstans. Alltså de kommer från den skatt som drages från de som arbetar. Dessa pengar användes även till största del till den välfärd vi lever i som sjukvård, skola äldreomsorg osv. Men om vi blir för många i vårt land och en stor del är arbetslösa kan inte de som arbetar längre kunna försörga detta välfärdsystem genom skatteavdrag på lönen. Vad händer då? Jo då kommer socialbidragen att sänkas, privata sjukvårdsförsäkeringar införas och detta även för skola och omsorg. alltså klyftorna mellan rika och fattiga ökar, vilket vi redan ser i dag med den generösa invandringspolitik vi har.

När socialbidragen sänks kommer arbetslösa att bli till stora delar desperata på arbetsmarknaden. För att överleva tvingas de att erbjuda sin arbetskraft för mycket låga löner och när 1000-personer knackar på samma arbetsgivares dörr kan arbetsgivarna välja och vraka på billigaste arbetskraft. Fackföreningarna kan då inte stå emot och framhäva kollektivavtalen. Alltså då kommer Sverige att infört arbetsmarknadsanpassade löner där lönerna bestäms efter storleken på tillgången av arbetskraft, detta är bra för aktieägarna men inte för de svaga och fattigare i samhället. De låga lönerna medför fattigdom som för med sig ökad kriminalitet och detta ser vi också redan i dag en tydlig utveckling på i Sverige. Det är i denna riktning de etablerade pariterna har gemensamt att vilja föra sverige just för att vår välfärd är för hög i gämte mot de betydligt fattigare EU-länderna i Europa. De fattigaste länderna ska välfärden höjas ett snäpp, Sverige ska montera ned sin så att vår välfärd kommer ner till deras. Detta för att Europa ska kunna konurrera med amerikanska, Japanska och den framväxande Kinesiska marknaden. Invandringen är politikernas heligaste verktyg för att montera ner välfärden i Sverige, det handlar inte om vem som är schyst eller inte är det. Därför gör de etablerade partierna allt som står i deras makt att svartmåla Sverigedemokraterna.
jag förstår fullt vad du menar och jag håller med till 100% men det jag menade va att det va lite väl okysst att säga att jag borde stanna där när jag åker dit på semester :cry:
runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

Jag håller verkligen med, dessutom är det väldigt barnsligt uttryckt av den som sade det. Det finns inte någon anledning att ni ska stanna där därför att ni varit i ditt hemland på semester. De som är i Sverige ska inte avvisas, utan invandringen bör regleras efter landets arbetstillfällen, bostäder och ekonomi. :wink:
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

DEA!! skrev:Sa dom inte att om dom skulle komma till makten så skulle invandrarantalet minska med 90%, till samma summa av invandrare i resten av norden?! :P
Tyvärr tror jag det inte stannar där....., jag tror att ett antal infödda svenskar får goda borsaker att sjappa härifrån och det jävligt snabbt, t.ex. judiska läkare, intellektuella som har "fel politisk åsikt", homosexuella, romer, och så vidare.

Jag tror ni underskattar SD mycket grovt om vad de kan och vill göra EGENTLIGEN.
Nazisterna har aldrig varit närmare sitt fjärde rike än dem är nu. jag upplever det som att vissa inte lärt sig ett skit ifrån historien med Nazi-tyskland och vad det ledde till, folk är jäkligt snabba att anamma enkla lösningar som är populistiskt skräddarsydda.
Sedan vad som verkligen är dessa bruna partiers verkliga agenda något dem glömmer att ta reda på.....
Lika lite är dessa partier roade av att upplysa om det utåt, tills det "är dags att verkställa dem".

Ni som vurmar för SD borde ta och läsa på historieböckerna en aning och jag tror att ni kommer att hitta skrämmande likheter.

Jag kan bara ta upp lite saker:
Glöm ett relativt fritt internet, FRA och IPRED kommer att slå med full kraft mot internetanvändarna. Nya parametrar kommer garanterat läggas till, och regimkritik kommer att läggas till dem......

Glöm fri press och radiuo/TV

Det är något av det som kommer att ske som har en direkt relation till era liv i direktverkan.

Jag målar inte fan på väggen, men bakom den polerade fasaden hos SD lurkar betydligt mörkare krafter ni garanterat inte vill uppleva. Era farföräldrar upplevde dem under 30-talet oich som skrotades 1945. Fråga dem vad det innebar för vanligt folk.
I synnerhet om ni har tyskt påbrå. en något modernare applikation var DDR och STASI.... Same shit, different political color.
Jag tror att det ger en besk eftersmak i de flestas munnar Lägg till Nord-Korea och Folkrepubliken Kina,återigen samma skit men ett annat politiskt system. diktaturen lurar under ytan på mer än ett plan.

jag bara ber er att moderera vad ni säger.

Jag är själv inte vän av den närmast obegränsade invandringen, men jag tror att SD dock är fel väg att gå.
men inför tuffare krav, sätt dem i jobb, om det så är att sopa gatorna alt skotta snö, bara dem gör rätt för sig. liksom att skärpa kraven för svenskt medborgarskap.
Sverige är ett land av hårt jobbande arbetare och det betyder att även dem som kommer hit skall anpassa sig till att jobba hårt.
Sedan avislamisera landet. Dit men inte längre.
Forumets nippertippa! Puss på er!
runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

Skåningens-handelsbod skrev:
DEA!! skrev:Sa dom inte att om dom skulle komma till makten så skulle invandrarantalet minska med 90%, till samma summa av invandrare i resten av norden?! :P
Tyvärr tror jag det inte stannar där....., jag tror att ett antal infödda svenskar får goda borsaker att sjappa härifrån och det jävligt snabbt, t.ex. judiska läkare, intellektuella som har "fel politisk åsikt", homosexuella, romer, och så vidare.

Jag tror ni underskattar SD mycket grovt om vad de kan och vill göra EGENTLIGEN.
Nazisterna har aldrig varit närmare sitt fjärde rike än dem är nu. jag upplever det som att vissa inte lärt sig ett skit ifrån historien med Nazi-tyskland och vad det ledde till, folk är jäkligt snabba att anamma enkla lösningar som är populistiskt skräddarsydda.
Sedan vad som verkligen är dessa bruna partiers verkliga agenda något dem glömmer att ta reda på.....
Lika lite är dessa partier roade av att upplysa om det utåt, tills det "är dags att verkställa dem".

Ni som vurmar för SD borde ta och läsa på historieböckerna en aning och jag tror att ni kommer att hitta skrämmande likheter.

Jag kan bara ta upp lite saker:
Glöm ett relativt fritt internet, FRA och IPRED kommer att slå med full kraft mot internetanvändarna. Nya parametrar kommer garanterat läggas till, och regimkritik kommer att läggas till dem......

Glöm fri press och radiuo/TV

Det är något av det som kommer att ske som har en direkt relation till era liv i direktverkan.

Jag målar inte fan på väggen, men bakom den polerade fasaden hos SD lurkar betydligt mörkare krafter ni garanterat inte vill uppleva. Era farföräldrar upplevde dem under 30-talet oich som skrotades 1945. Fråga dem vad det innebar för vanligt folk.
I synnerhet om ni har tyskt påbrå. en något modernare applikation var DDR och STASI.... Same shit, different political color.
Jag tror att det ger en besk eftersmak i de flestas munnar Lägg till Nord-Korea och Folkrepubliken Kina,återigen samma skit men ett annat politiskt system. diktaturen lurar under ytan på mer än ett plan.

jag bara ber er att moderera vad ni säger.

Jag är själv inte vän av den närmast obegränsade invandringen, men jag tror att SD dock är fel väg att gå.
men inför tuffare krav, sätt dem i jobb, om det så är att sopa gatorna alt skotta snö, bara dem gör rätt för sig. liksom att skärpa kraven för svenskt medborgarskap.
Sverige är ett land av hårt jobbande arbetare och det betyder att även dem som kommer hit skall anpassa sig till att jobba hårt.
Sedan avislamisera landet. Dit men inte längre.

De etablerade partierna hävdar att invandrarna är ett tillskott för sverige och att all arbetskraft behövs i kommande pensions-försörgning. Men i verkligheten finns det inte arbeten för en mycket stor del av sveriges befolkning och långt mindre för nyanlända invandrare som hamnar i socialbidragsberoende. Alltså ekvationerna går inte samman med en generös invandrarpolitik i ett land som inte kan erbjuda arbetstillfällen, bostäder eller ekonomi. Som jag återupprepar: Har inte någon av de etablerade partierna nämnt ett endaste ord om vad Sveriges invandring kostar med svenskundervisningar, med försörgning av socialbidrag, pensioner, osv. Men man har väl redovisat siffror om vad sjukförsäkring kostar, sjukvård, skolor och konstaterar att flera miljarder måste tillsättas inom dessa fält. Men detta utan minsta framtidsperspektiv över hur det ska se ut om 10-år när befolkningen ökat i Sverige.

Jag har inte de åsikter som media och de etablerade pariterna i riksdagen framställer om Sverigedemokraterna. Det letas intensivt efter minsta anledning för att just göra Sverigedemokraterna till nazister just för skrämma bort väljarna. Detta framgår även när de föraktar valets 6-procent väljare som rösatde på Sverigedemokraterna, när de etablerade i riksdagen inte vill samarbeta med ett parti som valts in i riksdagen av svenska folkets vilja. Detta för tankarna till en sur doft av öststatsdiktatur. I en demokrati är inte ett parti utan sina väljare. Alltså är väljarna partiet och om ledningen inte anpassar sig efter väljarnas vilja kommer partiet sänka sig själva. I så fall är de 6-procent som röstat på Sverigedemokraterna nazister? Men om fallet nu hade varit på detta sätt kan frågan ställas: Varför har inte de etablerade pariterna agerat tidigare på annat sätt än genom smutskastning? Sanningen är som jag tidigare skrivit att invandringen ligger i en helt annan politisk grund än de etablerade partierna påstår att den är.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Användarens profilbild
i8yourcookie
Elmoped
Inlägg: 34
Blev medlem: 28 september 2008, 20:29

Inlägg av i8yourcookie »

Jag är emot Sverigedemokraterna pga deras hemska syn på kvinnor.

De vill begränsa den fria aborten för svenska kvinnor, och de vill ha kvar de "nedärvda" könsrollerna. Alltså stora skillnader mellan kvinnor och mäns rättigheter.

Den misslyckade invandringspolitiken tycker jag då inte att SD har en lösning på, att begränsa invandringen med 90% och skicka hem en massa muslimer kommer inte att göra saken bättre. Man måste integrera invandrare bättre, detta genom att de ska lära sig svenska direkt när de kommer hit.

En annan sak jag inte gillar med SD är att de är anti just islam, det är inget fel på invandrare från USA eller Kina tycker de, men kommer de från mellanöstern så ska de inte få komma hit, tycker de. Och det har de uttalat sig om offentligt i media.

"Islamisering", vilket jävla skitsnack.
Användarens profilbild
Robban_91_dakotan
Elmoped
Inlägg: 84
Blev medlem: 21 maj 2010, 14:38

Inlägg av Robban_91_dakotan »

I år var det allra första gången jag röstade. Jag är egentligen inte så politiskt intresserad men man måste ibland ta sig i kragen när det gäller saker, men det var iallafall inga stora funderingar som Vad ska jag rösta på (?). Jag är emot SD och förvånad över att de ens kom in i riksdagen. Jag tycker att de inte har någonting att gräva fram där. Sverige blev fruset den 19;e september, och man kan säga att det drog in en kallfront över landet som gjorde att människor stängde ut vissa personer. Det är synd. Det finns viktigare saker att bry sig om, anser jag.
Caught on a barbed wire fence
runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

Robban_91_dakotan skrev:I år var det allra första gången jag röstade. Jag är egentligen inte så politiskt intresserad men man måste ibland ta sig i kragen när det gäller saker, men det var iallafall inga stora funderingar som Vad ska jag rösta på (?). Jag är emot SD och förvånad över att de ens kom in i riksdagen. Jag tycker att de inte har någonting att gräva fram där. Sverige blev fruset den 19;e september, och man kan säga att det drog in en kallfront över landet som gjorde att människor stängde ut vissa personer. Det är synd. Det finns viktigare saker att bry sig om, anser jag.

Jag är inte förvånad över SD:s framgångar. Inte det minsta när vi ser invandringens konsekvenser i Sverige. Hur segerationen mellan fattiga och rika ökar. Hur kriminaliteten ökar av bidragande orsak av arbetslöshet och fattigdom. Där de fattiga blir fattigare och de rikare blir rikare. Det är denna segerationspolitik har alliansen lyckats åstankomma under de senaste fyra åren och värre blir det.

Vad jag vet och vad jag studerat SD så ligger det inte någon som helst grund för att SD skulle vara ett nazistiskt parti. De var en gång på 1980-talet nära att bli ett nazistiskt parti och det är väl en naturlig konsekvens att massor av verkliga nazister drages till ett parti som argumenterar mot en hänsynslös invandring. Men partiets inre kärna lyckades rensa ut paritet från dessa nazister. Ständigt är media framme vinklar, intalar de som inte kan tänka och se klart själva. Det tidningar skriver ska man definitivt inte tro på. De vinklar och i bland ljuger om saker och ting på sätt som samstämmer med deras egna åsikter.

Men även om Sverigedemokraterna skulle vara nazister så skulle de långsiktligt vinna framgång ändå. Kanske rent av bli ledande parti en dag i riksdagen och styra Sverige. Det handlar inte om integration, det handlar inte hur bra svenska invandraren kan eller om invandraren arbetar eller ej. Det handlar om landets ekonomi. Det finns inte pengar för Sverige att öka pensionerna för de fattigaste, det finns inte pengar för sjukvård, det finns inte bostäder, men det finns pengar att försörga hela världen med bidrag. Sverigedemokraterna deklarerar tydligt att de vill använda dessa pengar i stället för till en hänsynslös invandring till oss själva och egen välfärd.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Riktigt bra att dom kom in i riksdagen, absolut ingen smygrasist och tycker verkligen inte SD är så rasistiska som alla påstår..
Att minska invandringen, skulle låta dom som redan är här få en mycket bättre intregration ( eller hur fan det stavas ) och det skulle gynna ekonomin att inte så många abo länningar sitter o lever på bidrag i Rosengård.
+ att minska invandringen och låtit alla invandrare få en ärlig chans i samhället hade nog minskat brottsligheten ganska drastiskt, tyvärr men hur man än vrider o vänder på det är unga män med utländsk bakrund överpresterande i brott!
Hoppas bara Alliansen låter SD få ett finger med i leken så det blir lite ordning o reda! Att bara minska invandringen med 50% hade gett GRYMT stor inverkan på alla håll o kanter :)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

http://existenz.se/out.php?id=27567 ( inget ordentligt existenz material utan en snutt ur ett Efterlyst avsnitt, ni vet.. det som går på 5an :D )
Finns ju tyvärr många sånna här invandrare som ger andra dåligt rykte också :?
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

ktm_danielsson skrev:Riktigt bra att dom kom in i riksdagen, absolut ingen smygrasist och tycker verkligen inte SD är så rasistiska som alla påstår..
Att minska invandringen, skulle låta dom som redan är här få en mycket bättre intregration ( eller hur fan det stavas ) och det skulle gynna ekonomin att inte så många abo länningar sitter o lever på bidrag i Rosengård.
+ att minska invandringen och låtit alla invandrare få en ärlig chans i samhället hade nog minskat brottsligheten ganska drastiskt, tyvärr men hur man än vrider o vänder på det är unga män med utländsk bakrund överpresterande i brott!
Hoppas bara Alliansen låter SD få ett finger med i leken så det blir lite ordning o reda! Att bara minska invandringen med 50% hade gett GRYMT stor inverkan på alla håll o kanter :)
Sverige är väl generös med att ta in invandrare ja, helt korrekt uppfattat.
Sedan är vi alltför snälla mot utländska medborgare som gör grova brott i sverige.
Extrema muslimer kan gömma sig i Sverige och planera bombdåd, mm från Sverige.
Våldtäktsmän och rånare, döm dem och skicka dem tillbaka till deras hemländer och få tjäna sina straff där.

Fördomarna frodas i samhället, somalier och irakier ses som lata djävlar, iranier jobbar som svin, polacker är ohederliga, mm.

I alla grupper finns det svin som man kan plocka bort och skicka bort, ett ruttet äpple i en korg smittar ner hela korgen.
Det är dags att vårt rättssysdtem tar tag i problemen och inser att vi, du och jag har lerdsnat på att man stryker utländska medborgaore medhårs när dem gör brott här.
dem som hotade Wilks t.ex. släng ut dem, skicka dem vart som helst, bara dem inte inte hamnar i Europa. sätt dem i ett irakiskt fängelse så lovar jag att dem inte är sturska.
stick upp mot vakterna där betyder garanterat att man åker på spö

Extrema religiösa organisationer som nästlat in sig här, dem är inte många men dem är farliga. Bort med dem ut ur vårt land.
Förbjud burqan, samma med niqaben, och inför regler att skolan och arbetslivet skall vara fredad zon från religiöst präglad klädsel, vilket gott kan även gälla i offentlig miljö över huvudtaget.

finns mycket man kan göra för integrationen i det här landet, utan att ta in högriskpartier som SD in i riksdagen, vars svans av "kompispartier" som svenskarnas parti, m.fl. bara lurkar i kulisserna, och jag kan garantera att jag definitivt inte vill leva i deras Sverige, skulle dem få makt skulle jag snabbt som attan packa mina väskor och pick o pack och pysa härifrån.

så återigen, mitt varnande finger för SD hänger fortfarande i luften, min intuition säger att det härt går rätt åt helvete om vi inte ser upp.
SD är som en data-trojan i riksdagen och dem som avläser den är den verkliga extremhögern, som bara väntar på att ta över och jag kan garantera att ett stort antal av oss skulle få orsak att dra fort som fan ifrån sverige...

Jag tror även Michel och de flesta lite äldre har varnande fingret uppe nu för det SD kan komma att göra.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Skriv svar