Wanna be Anonymous?

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Ni är bra körda allihopa som säger "vi låser trådar som har med att man bryter lagen."

skitsnack.. Kommer gång på gång upp trådar där man visar hur man trimmar vilket är olagligt och kan göra så att fler än bara moppedisten kan mista sitt liv.

Tänk lite innan ni skriver.

Speciellt mod's osv..
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

difaren skrev:Ni är bra körda allihopa som säger "vi låser trådar som har med att man bryter lagen."

skitsnack.. Kommer gång på gång upp trådar där man visar hur man trimmar vilket är olagligt och kan göra så att fler än bara moppedisten kan mista sitt liv.

Tänk lite innan ni skriver.

Speciellt mod's osv..
Inte olagligt att trimma moppen och köra på bana eller annat inhägnat område väl?

Låser här då Jonas redan har polisanmält några och denna tråd bara spårar ur.
Användarens profilbild
KarlssoN^
F.D Moderator
Inlägg: 3462
Blev medlem: 4 oktober 2009, 16:41
Ort: Hällvadsholm

Inlägg av KarlssoN^ »

THeBaNDIT skrev:Jag vet vilka som gjort det och varför.

slider_Alex är en polare till mig, han släppte en guide på hur man Dos'ar och blir bannad.

Innan detta satt jag och Alex med ett par andra polare i skype, Alex höll just då på o prata med p0d1 o sa vad dom skrev till varann.

Okej anledningen att dom andra i samtalen flippade var just att p0d1 är ett dubelmoraliskt äckel, vilket han faktiskt är! så dom andra började dosa tsr direkt när dom hörde vad p0d1 skrev till Alex,

kan även säga att ni bannade Alex i onödan, Han har inget med dos'ningen att göra och det har inte jag heller.

Där fick ni veta varför, har även två meddelande från p0d1 på skype om ni skulle vilja veta vad han skrev.

Om ni bannar mig nu det skiter jag fullständigt i!

Bild



Om Alex inte har gjort något, kan du svara mig varför hans IP kommer fram flera hundra gånger på mindre än 1 minut ?
Låst