Låsningen av Felpost har gått överstyr

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Darian om någon ska bli bannad, hur kan 2stroke bli bannad för att han berättar sanningen om dina lässvårigheter osv!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott
Inlägg: 735
Blev medlem: 21 juni 2012, 10:00

Inlägg av Rangad »

Herregud, Sånna som darian borde inte få registrera sig på forumet, Ett under att han ens är 15 och har körkort :O
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

JAJAJA INGEN MER FLAMING MOT DARIAN ELLER MOT NÅGON ANNAN. Det hör inte hemma här, klassas både som Offtopic och stötande.
bibapeolola
Användarens profilbild
larsniklas
Svårstartad skrothög
Inlägg: 270
Blev medlem: 1 oktober 2009, 15:19

Inlägg av larsniklas »

Detta gick snabbt över styr, jag gjorde inte denna tråd i syfte att folk skulle börja bråka och trolla.

För att göra det hela lite tydligare:

Jag tycker som dom flesta att det är fel att posta en tråd i helt fel sektion. Men dock så ser jag att en hel del blir låsta för att dom ska vara i samlings trådar eller att dom får något svar som "Lär dig sök" och sedan får tråden låst.

Men vissa trådar passar också in i flera kategorier, vilket dom har blivit låsta när jag tycker att dom inte borde blivit det.

Ex: En användare frågar lite om pluggar i rören, variator ring samt trim och länkar till olika delar. I samma tråd frågar han och länkar också till Styling, länkar till kåpor, styren med mera.

Dessa trådar passar både in i "Övriga diskussioner - Tips, Chassi, Styling mm" och "Trimning".

Jag skulle nog placerat den i Övriga diskussioner, men på grund av just faktumet att alla har olika åsikter har några av dessa trådar blivit låsta, och personerna har inte fått någon hjälp över huvud taget. Det är just det här jag inte vill ska hända.

Låter det vettigare nu?
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew
Inlägg: 3295
Blev medlem: 13 juni 2011, 18:25

Inlägg av Roxxen96 »

Jag skulle vilja börja med att säga att det verkar vara vi i crew och moderatorer som får rätt mycket skit utav många medlemmar, pekar inte ut någon och kommer heller inte att göra det. Skulle vilja klara upp detta en gång för alla, jag har nämnt det i enstaka trådar, i chatten etc etc. Nu till saken, VI i crew och de moderatorer som håller till här på forumet är i grund och botten HELT vanliga människor, ja precis som ni andra. Det skiljer inte mycket egentligen, förutom att vi har fått mer tillit från Jonas / moderatorerna för att kunna hålla sidan flytande och relativt felfri. Den ända skillnaden egentligen är att vi kan låsa, flytta, ta bort trådar. Sedan skiljer det inte så mycket mer, visst det finns ju andra punkter men inget som behövs tas upp här. Varför vi fått våra platser bland crew, moderatorer, är pågrund av att vi har visat oss värdiga att styra upp sidan och hålla den så felfri som möjligt, att vi ens får höra, och se saker som är emot arbetet vi gör här på sidan är bara ruskigt tråkigt, för vi sitter faktiskt här på vår EGNA fritid, vi gör det här självmant för vi vill sidans bästa. Vi får inte betalt i någon form, utan precis som ni, hänger vi här på vår fritid. Tror ni att vi då tycker om att vårt arbete inte uppskattas från en rad medlemmar? Det är bara så tråkigt att se, för vi lägger mycket ork och möda för att just ni medlemmar ska vara på ett bra fungerande forum. Visst, reglerna eller kategorierna är INTE det bästa just nu, det kan jag inte alls argumentera mot om, men gällande reglerna, så ska en vanlig fjorton eller femton åring ha tillräckligt vett och mognad i skallen för att kunna läsa och följa de regler vi har. Även om de är lite otydliga ska det inte vara några problem överhuvudtaget. Vi alla har gjort felpost, och de fleta lär sig efter sin första eller andra, för man får reda på att man gör fel, då tänds något i hjärnan som kallas förståelse, en förståelse som säger att man gör fel, då är det upp till en själv att läsa reglerna och sedan förstå hur man ska gå tillväga för att göra en ny tråd t.e.x. Även jag berättar nu att det är pågång att skriva om reglerna fullt ut, det kommer komma helt nya fräscha regler, förhoppningsvis ännu tydligare än de som redan var, och reglerna kommer att vara tillämpade de nya kategorierna som komma skall. Först måste kategorierna göras om, för att sedan skall kunnas skriva in i reglerna om vad de alla har för betydelse, vad för saker som skall läggas där i osv, ja ni förstår. Det jag syftade på, är att läser man reglerna, har man vett i huvudet, så skall det inte vara några större problem att kunna posta lätt, för tillräckligt otydliga är reglerna INTE.

Som sagt så gör vi i crew och moderatorer vårt absolut yttersta varje dag, för att ni ska kunna vara här på Twostrokerider. Vi gör detta på fritiden, vi får ingen form av lön, utan det är vår egna tid och vilja som vi varje dag lägger. I gott syfte för att bygga vidare på Twostrokerider så att det blir ett så optimalt forum som möjligt, både ett forum med många kunniga, men även ett forum som alla kan komma överrens med varandra, och där vi även kan ha roligt tillsammans. Så att höra att vårat jobb inte uppskattas är inte alls roligt att se, för vi gör faktiskt detta av egen ren vilja. Tycker att det faktiskt borde uppskattas mera. Allt vi gör har en tanke och en orsak bakom. Bannar vi någon person så finns det självklart en orsak, vi bannar inte någon för vi tycker det är roligt, utan för att denne person i fråga har misskött sig och då inte har här att göra. Och ni som säger att det vore bättre utan regler, ja ni borde ta en rejäl tankeställare, Twostrokerider hade inte funnits om inte vi i crew och mods hade styrt upp allting, detta forum må iallafall ha funnits, men hade det varit ett forum som är seriöst, och ett forum som haft diciplin? NEJ, det hade det aldrig varit i närheten av, om det inte finns några som hela tiden styr upp det. Har ni inte tillräckligt med vett i skallen för att läsa regler, eller att posta rätt, då har ni fan inte här att göra rent ut sagt. Slutligen, vi låser inte utan en orsak, vi låser för att ni helt enkelt gör fel, så lätt är det. End of discussion, råx1 har sagt sitt.
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

fyfan va trött jag är på att ni ska böla om att ni är i crew självmant och gratis osvosv roxxen96 jag vet du hade gjort självmord om du blevit kickad från crew.

true shit.
Bild
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

Sedan så om ni inte använder samligstrådarna har ni inte läst reglerna alla samlingstrådar står i reglerna!

+1 Mura
Skriv svar