Black Rider är nu igång

Information om sajten, meddelanden från redaktionen m.m.
hejaanton
Elmoped
Inlägg: 18
Blev medlem: 25 oktober 2008, 18:21

Re: Hallo

Inlägg av hejaanton »

Henry skrev:
hejaanton skrev:Heej alla, Antons flickvän här!
för det första så vill jag säga att Anton fuskar INTE. han åkte till spanien i natt, och har sagt till alla sing kompisar och rösta, jag har sagt till alla mina och Stefan har sagt till alla sina. Hallå det blir en del röster eller?
Men det betyder inte att han fuskar eller? Antagligen är det mycket folk som känner Anton och vill han väll. Han är världens bästa människa och skulle aldrig vilja fuska eller göra nån illa. Är det nån människa i denna värld som förkännar en ny moped så är det Anton

Lite kul att du är Antons flickvänn men på din profil står det att du är en "Man"! Hoppsan! ;)
kollade inte det innan jag blev medlem, orkade inte bry mig då jag inte vanligtvis är aktiv här, röstar bara med de kontot, men nu är det fixat
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

tror faktiskt inte anton fuskar. Han och några polare lägger tydligen ner allt för att anton ska vinna. Han har massor med kompisar som sitter och röstar. Har har en hel del bevis. förklarat allt på msn osv. Fick även nummret till anton + stefan_mrx föräldrar så jag kunde ringa och fråga om jag ville. men så lågt går jag inte :wink: Dock är det tråkigt att de ska ha med kompisar att göra och inte med motiveringen. Sen undrar man ju med den där marcus. han verkar vara lite i bakgrunden. säger inte mycke :lol:
Tillhör mille!
hejaanton
Elmoped
Inlägg: 18
Blev medlem: 25 oktober 2008, 18:21

Inlägg av hejaanton »

meanzick skrev:tror faktiskt inte anton fuskar. Han och några polare lägger tydligen ner allt för att anton ska vinna. Han har massor med kompisar som sitter och röstar. Har har en hel del bevis. förklarat allt på msn osv. Fick även nummret till anton + stefan_mrx föräldrar så jag kunde ringa och fråga om jag ville. men så lågt går jag inte :wink: Dock är det tråkigt att de ska ha med kompisar att göra och inte med motiveringen. Sen undrar man ju med den där marcus. han verkar vara lite i bakgrunden. säger inte mycke :lol:

äntligen nån som har lite vett i skallen, alla måste fatta han fuskar inte och skulle aldrig göra det, vi är ett par stycken som fixar röster åt han men fuskar gör vi inte.
MRX_Stefan
Avstängd
Inlägg: 132
Blev medlem: 9 mars 2008, 12:48

Inlägg av MRX_Stefan »

hejaanton skrev:
meanzick skrev:tror faktiskt inte anton fuskar. Han och några polare lägger tydligen ner allt för att anton ska vinna. Han har massor med kompisar som sitter och röstar. Har har en hel del bevis. förklarat allt på msn osv. Fick även nummret till anton + stefan_mrx föräldrar så jag kunde ringa och fråga om jag ville. men så lågt går jag inte :wink: Dock är det tråkigt att de ska ha med kompisar att göra och inte med motiveringen. Sen undrar man ju med den där marcus. han verkar vara lite i bakgrunden. säger inte mycke :lol:

äntligen nån som har lite vett i skallen, alla måste fatta han fuskar inte och skulle aldrig göra det, vi är ett par stycken som fixar röster åt han men fuskar gör vi inte.
Heja hanne! :D
hejaanton
Elmoped
Inlägg: 18
Blev medlem: 25 oktober 2008, 18:21

Inlägg av hejaanton »

MRX_Stefan skrev:
hejaanton skrev:
meanzick skrev:tror faktiskt inte anton fuskar. Han och några polare lägger tydligen ner allt för att anton ska vinna. Han har massor med kompisar som sitter och röstar. Har har en hel del bevis. förklarat allt på msn osv. Fick även nummret till anton + stefan_mrx föräldrar så jag kunde ringa och fråga om jag ville. men så lågt går jag inte :wink: Dock är det tråkigt att de ska ha med kompisar att göra och inte med motiveringen. Sen undrar man ju med den där marcus. han verkar vara lite i bakgrunden. säger inte mycke :lol:

äntligen nån som har lite vett i skallen, alla måste fatta han fuskar inte och skulle aldrig göra det, vi är ett par stycken som fixar röster åt han men fuskar gör vi inte.
Heja hanne! :D

Aa och det var nån jävel som trodde jag va kille fuck på han!
Heja Stefan, jag messa anton förut och sa att han låg etta, han typ dog
MRX_Stefan
Avstängd
Inlägg: 132
Blev medlem: 9 mars 2008, 12:48

Inlägg av MRX_Stefan »

hejaanton skrev:
MRX_Stefan skrev:
hejaanton skrev:
äntligen nån som har lite vett i skallen, alla måste fatta han fuskar inte och skulle aldrig göra det, vi är ett par stycken som fixar röster åt han men fuskar gör vi inte.
Heja hanne! :D

Aa och det var nån jävel som trodde jag va kille fuck på han!
Heja Stefan, jag messa anton förut och sa att han låg etta, han typ dog
Jag ringde han 01:30 Xd han fatta itne så mkt då xD HAHHA
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

Återigen, lägg ner diskussionen då denna tråd inte är till för att smutskasta utan fasta bevis.
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

http://cyprazepam.bilddagboken.se/p/sho ... rectlink=1
http://logga-ut.bilddagboken.se/p/show. ... rectlink=1
http://stefandahlberg.bilddagboken.se/p ... rectlink=1

jag har fått mer av honom men här har ni lite på att jävligt många röstar. är de ngt mer ni undrar kan ni fråga mej å om inte jag vet så kan ni väll fråga honom eller så gö jag de åt er :wink:
Tillhör mille!
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

meanzick skrev:http://cyprazepam.bilddagboken.se/p/sho ... rectlink=1
http://logga-ut.bilddagboken.se/p/show. ... rectlink=1
http://stefandahlberg.bilddagboken.se/p ... rectlink=1

jag har fått mer av honom men här har ni lite på att jävligt många röstar. är de ngt mer ni undrar kan ni fråga mej å om inte jag vet så kan ni väll fråga honom eller så gö jag de åt er :wink:
Du lägger också ner tack.

Ingen vet något förrens jonas kollat.
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
hejaanton
Elmoped
Inlägg: 18
Blev medlem: 25 oktober 2008, 18:21

Re: Hallo

Inlägg av hejaanton »

Rabxorzz skrev:
hejaanton skrev:Heej alla, Antons flickvän här!
för det första så vill jag säga att Anton fuskar INTE. han åkte till spanien i natt, och har sagt till alla sing kompisar och rösta, jag har sagt till alla mina och Stefan har sagt till alla sina. Hallå det blir en del röster eller?
Men det betyder inte att han fuskar eller? Antagligen är det mycket folk som känner Anton och vill han väll. Han är världens bästa människa och skulle aldrig vilja fuska eller göra nån illa. Är det nån människa i denna värld som förkännar en ny moped så är det Anton
Jag tror knappast att ALLA era "vänner" röstar,,,
tro inte de då, men nu är det så att vi har vänner som man kan lita på och göra allt för en, då gör dom de.
hejaanton
Elmoped
Inlägg: 18
Blev medlem: 25 oktober 2008, 18:21

Heej

Inlägg av hejaanton »

hur orkar alla bry sig om nån röstar eller inte, det spelar ingen roll om ni kollar om Anton fuskar eller inte, visst ödsla tid på något meningslös som att kolla om han fuskar, ni lär ändå inte hitta något.
va kul när ni inte hittar nåt, åå vad jag kommer skratta. vi har inget att döjla kolla upp all lilla sak som finns, det kommer inte finnas en ändå lilla detalj som visar någonting på fusk.
Anton, Stefan, jag och massor fler har försökt fixa röster i många timmar nu, det är inte fusk att maknadsföra sig...
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Re: Heej

Inlägg av Henry »

hejaanton skrev:hur orkar alla bry sig om nån röstar eller inte, det spelar ingen roll om ni kollar om Anton fuskar eller inte, visst ödsla tid på något meningslös som att kolla om han fuskar, ni lär ändå inte hitta något.
va kul när ni inte hittar nåt, åå vad jag kommer skratta. vi har inget att döjla kolla upp all lilla sak som finns, det kommer inte finnas en ändå lilla detalj som visar någonting på fusk.
Anton, Stefan, jag och massor fler har försökt fixa röster i många timmar nu, det är inte fusk att maknadsföra sig...

Dubbelpost är inte tillåtet. Redigera allt till ett inlägg istället.
hejaanton
Elmoped
Inlägg: 18
Blev medlem: 25 oktober 2008, 18:21

Re: Heej

Inlägg av hejaanton »

Henry skrev:
hejaanton skrev:hur orkar alla bry sig om nån röstar eller inte, det spelar ingen roll om ni kollar om Anton fuskar eller inte, visst ödsla tid på något meningslös som att kolla om han fuskar, ni lär ändå inte hitta något.
va kul när ni inte hittar nåt, åå vad jag kommer skratta. vi har inget att döjla kolla upp all lilla sak som finns, det kommer inte finnas en ändå lilla detalj som visar någonting på fusk.
Anton, Stefan, jag och massor fler har försökt fixa röster i många timmar nu, det är inte fusk att maknadsföra sig...


Dubbelpost är inte tillåtet. Redigera allt till ett inlägg istället.

vad är duddelpost?
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

Då du gör två inlägg på rad utan att någon annan postar emellan :wink:
Användarens profilbild
redbullrose
Elmoped
Inlägg: 59
Blev medlem: 6 september 2008, 12:48
Ort: Norrköping

Inlägg av redbullrose »

Nog dags att låta nån moderator låsa den här tråden och se till att Jonas tar tag i det istället!!!
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Hur blir man kontaktad om man vunnit ? ;)
även om de bara är 10:de plats som de verkar för mej just nu ^^
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Du får ett PM där de står vad du har vunnit sen undrar din vilken storlek/färg du vill ha, samt adress :)

Iaf förra gången :P
Bild
Skriv svar