Ang. Henry!

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
perre92
GHOSTRIDER
Inlägg: 1414
Blev medlem: 22 november 2007, 21:04
Ort: Bollnäs

Ang. Henry!

Inlägg av perre92 »

Henry snälla! du ska lämna en orsak innan du låser trådarna!! de va säkert du som låste tråden jag gjorde där folk kan skriva om Monster Energy! och varför har du rätt att låsa den? där hade folk kul, och snacka om den drickan och sen bara låses den utan orsak!
tomt
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

Förstår inte heller, men då den handlar om att berätta om sina fantasier, hur bra den smakar osv då den smakar identiskt med LIDL dryck för 5 kronor burken :roll:

Kanske lite väl komersiellt för en moppesida också?
Användarens profilbild
perre92
GHOSTRIDER
Inlägg: 1414
Blev medlem: 22 november 2007, 21:04
Ort: Bollnäs

Inlägg av perre92 »

Moddad skrev:Förstår inte heller, men då den handlar om att berätta om sina fantasier, hur bra den smakar osv då den smakar identiskt med LIDL dryck för 5 kronor burken :roll:

Kanske lite väl komersiellt för en moppesida också?
ja men tråden jag posta den i är Övrigt där man kan snacka allt som inte har med Mopeder att göra och de gjorde vi också!!
tomt
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

perre92 skrev:
Moddad skrev:Förstår inte heller, men då den handlar om att berätta om sina fantasier, hur bra den smakar osv då den smakar identiskt med LIDL dryck för 5 kronor burken :roll:

Kanske lite väl komersiellt för en moppesida också?
ja men tråden jag posta den i är Övrigt där man kan snacka allt som inte har med Mopeder att göra och de gjorde vi också!!
Om du läser det sista jag skrev kan det ha blivit lite väl komersiellt och tex. sponsorer kan bli sura över att man ger sådan reklam åt en produkt gratis.
Sendarajder
Varnad
Inlägg: 1020
Blev medlem: 7 januari 2008, 03:56

Inlägg av Sendarajder »

Moddad skrev:
perre92 skrev:
Moddad skrev:Förstår inte heller, men då den handlar om att berätta om sina fantasier, hur bra den smakar osv då den smakar identiskt med LIDL dryck för 5 kronor burken :roll:

Kanske lite väl komersiellt för en moppesida också?
ja men tråden jag posta den i är Övrigt där man kan snacka allt som inte har med Mopeder att göra och de gjorde vi också!!
Om du läser det sista jag skrev kan det ha blivit lite väl komersiellt och tex. sponsorer kan bli sura över att man ger sådan reklam åt en produkt gratis.
grabbar chilla nu börjar ni bråka över en läsk
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

hyosungsf50 skrev:
Moddad skrev:
perre92 skrev: ja men tråden jag posta den i är Övrigt där man kan snacka allt som inte har med Mopeder att göra och de gjorde vi också!!
Om du läser det sista jag skrev kan det ha blivit lite väl komersiellt och tex. sponsorer kan bli sura över att man ger sådan reklam åt en produkt gratis.
grabbar chilla nu börjar ni bråka över en läsk
Hihi bråk? : > Försöker bara förklara KANSKE varför tråden blev låst
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Moddad, om nu dom inte gillade detta, så får väll dom komma på något som är så bra så att man pratar om den saken då också ju. Och varför skulle dom som har sina Banners här bry sig om de?
För man ger ju inte reklam åt något företag i sverige precis, man gör reklam åt Monster Energy, som ligger i USA. Eller hur?
Bild
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

jag vill gärna ha en motivering varför jag helt plötslig har blivit varnad ! Ni kan ju tala om varför ! PM idag av er modds ;)
Senast redigerad av meanzick den 21 september 2008, 11:28, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

Rabxorzz; Är tex. Hebo svenskt tror du? Nej, de säljs bara i Sverige, vilket Monster Energy också gör. Självklart borde de skriva vad som var baktanken med att låsa. Men se det från sponsorernas perspektiv; Du betalar rätt bra med pengar för att få synas på en moppesida och wops så kommer ett annat företag och får samma publicitet gratis.

PS. Det var bara ett förslag till vad som kunde vara anledningen så ni behöver inte blint dissa det bara för att det inte är posetivt mot en energi dryck som ni gillar :roll:
Användarens profilbild
XPS_POJKEN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 434
Blev medlem: 12 mars 2008, 21:16

Inlägg av XPS_POJKEN »

Finns en idiot på epatraktor.org forumet som heter henry åkså som låser alla trådar och projekt där, hoppas verkligen inte att det är samma henry som här, Då blire däng
wiiie
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Men alltså, om man skulle ta bort alla trådar där man säger att en märke va bra, varför då ens skapa ett forum? Då skulle ju alla trådar som man frågar om ex "Hebo eller mk, vilket är bäst" osså säger en MK då är de en relkam tråd, då ska den låsas!
Bild
Användarens profilbild
perre92
GHOSTRIDER
Inlägg: 1414
Blev medlem: 22 november 2007, 21:04
Ort: Bollnäs

Inlägg av perre92 »

men om den låstes för att man ger reklam så läre man ju inte få skriva när man gör projekt tex. Yamaha Aerox, då gör man gratis reklam åt Yamaha! de e precis samma sak!
tomt
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

Kom ihåg att detta är ett moppeforum för mopperelaterade frågor. De exempel ni har gett är mopperelaterade och det är inte direkt så att det "Fan va tk är bra alltså". Då till denna tråd som låstes så är den allt annat än mopperelaterade på ett moppeforum. Dessutom är det ingen direkt fråga utan mer att folk berättar hur bra den är.

Och ja, jag vet att den låg i Övriga ämnen.
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

haha :) reklam. jag säger inte att han ska göra de eller ngt men då borde ju inte ens Rabxorzz få ha sin signatur som han har nu. han gör ju reklam för en annan hemsida.

och chiefen borde inte få ha cykelkraft heller.
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

meanzick skrev:haha :) reklam. jag säger inte att han ska göra de eller ngt men då borde ju inte ens Rabxorzz få ha sin signatur som han har nu. han gör ju reklam för en annan hemsida.

och chiefen borde inte få ha cykelkraft heller.
Rabxorzz hemsida är ju inte efter att tjäna pengar eller liknande från de andra men du har en poäng på det där med cykelkraft. Dock finns det inte en hel tråd som berättar hur bra de är :roll:
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Moddad skrev:
meanzick skrev:haha :) reklam. jag säger inte att han ska göra de eller ngt men då borde ju inte ens Rabxorzz få ha sin signatur som han har nu. han gör ju reklam för en annan hemsida.

och chiefen borde inte få ha cykelkraft heller.
Rabxorzz hemsida är ju inte efter att tjäna pengar eller liknande från de andra men du har en poäng på det där med cykelkraft. Dock finns det inte en hel tråd som berättar hur bra de är :roll:
vet :P men reklam som reklam egentligen. okej, rabxorzz kanske va dålig jämförelse. fst nu menar jag inte att han inte ska få ha kvar de eller ngt sånt utan att de spelar väll ingen roll om de finns en tråd där man diskuterar hur god en energy dryck är :)
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

En tråd om en läsk är så riktigt onödig så ni kunde lika gärna disskutera myrornas sexliv.

Alltså, skittrådar hör inte hemma på detta forum.
Användarens profilbild
perre92
GHOSTRIDER
Inlägg: 1414
Blev medlem: 22 november 2007, 21:04
Ort: Bollnäs

Inlägg av perre92 »

Henry skrev:En tråd om en läsk är så riktigt onödig så ni kunde lika gärna disskutera myrornas sexliv.

Alltså, skittrådar hör inte hemma på detta forum.
men om den är så dålig vf skriver så mkt folk i den då? det va en övrigt tråd som man ska snacka allt utom mopeder och de gör man! och 2sidor elle va de va som folk skrev om den sen kommer du, EN person och tkr den är onödig och låser den de e så jävla dåligt! tänk hur andra tkr, alla ska inte anpassa sig hur du tkr om saker och ting!
tomt
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

perre92 skrev:
Henry skrev:En tråd om en läsk är så riktigt onödig så ni kunde lika gärna disskutera myrornas sexliv.

Alltså, skittrådar hör inte hemma på detta forum.
men om den är så dålig vf skriver så mkt folk i den då? det va en övrigt tråd som man ska snacka allt utom mopeder och de gör man! och 2sidor elle va de va som folk skrev om den sen kommer du, EN person och tkr den är onödig och låser den de e så jävla dåligt! tänk hur andra tkr, alla ska inte anpassa sig hur du tkr om saker och ting!
Bara för att folk skriver i den betyder det inte att den är bra, folk röstade på hitler han var inte bra.
Tror dessutom att det finns en "Dryckes-tråd" där man kan diskutera Monster Energy :roll:
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

Moddad skrev:Bara för att folk skriver i den betyder det inte att den är bra, folk röstade på hitler han var inte bra.
Tror dessutom att det finns en "Dryckes-tråd" där man kan diskutera Monster Energy :roll:

Precis!

Säg att Nils skulle lägga upp en tråd med porrbilder, klart som fan ni kåta 15åringar skulle spamma sönder den tråden.
Men är den bra för det? Nej!
Användarens profilbild
perre92
GHOSTRIDER
Inlägg: 1414
Blev medlem: 22 november 2007, 21:04
Ort: Bollnäs

Inlägg av perre92 »

Moddad skrev:
perre92 skrev:
Henry skrev:En tråd om en läsk är så riktigt onödig så ni kunde lika gärna disskutera myrornas sexliv.

Alltså, skittrådar hör inte hemma på detta forum.
men om den är så dålig vf skriver så mkt folk i den då? det va en övrigt tråd som man ska snacka allt utom mopeder och de gör man! och 2sidor elle va de va som folk skrev om den sen kommer du, EN person och tkr den är onödig och låser den de e så jävla dåligt! tänk hur andra tkr, alla ska inte anpassa sig hur du tkr om saker och ting!
Bara för att folk skriver i den betyder det inte att den är bra, folk röstade på hitler han var inte bra.
Tror dessutom att det finns en "Dryckes-tråd" där man kan diskutera Monster Energy :roll:
fan de här e ju helt otroligt! bye TSR kanske kommer tbx nån gång hare bra alla!
tomt
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Henry skrev:
Moddad skrev:Bara för att folk skriver i den betyder det inte att den är bra, folk röstade på hitler han var inte bra.
Tror dessutom att det finns en "Dryckes-tråd" där man kan diskutera Monster Energy :roll:

Precis!

Säg att Nils skulle lägga upp en tråd med porrbilder, klart som fan ni kåta 15åringar skulle spamma sönder den tråden.
Men är den bra för det? Nej!

Är du bra för detta forumet? Nej!


Då de är lika bra att du Låser dig själv!
Bild
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

Rabxorzz skrev:Är du bra för detta forumet? Nej!


Nog om dig.
Låst