Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/twostrokerider.se/forum/includes/template.php(127) : eval()'d code:1) in /var/www/twostrokerider.se/forum/includes/page_header.php on line 150

Skapa nytt ämne  Svara på ämnet
 Moppe Böar så fort man lägger i växeln « Föregående ämne :: Nästa ämne » 
Författare Meddelande
Alfonz Backman
InläggPostat: fre jun 10, 2022 5:56 pm    Rubrik: Moppe Böar så fort man lägger i växeln Svara med citat

Elmoped

Registreringsdatum: 30 maj 2022
Pictures: 0

Tjenare, Har köpt en Derbi Senda Xtreme 05 som har gått bra osv. men ja var o provkörde lite då dog den och sen när man startade den så varvade den iväg. så vi fixade det genom att göra rent förgasare och byta bensinslang och nu går den bra fast jag skulle prova igen och då när ja skulle kö iväg så började den böa och inte orkade driva så ja skruva lite på luft och tomgång men inget ändrades?
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Speedmoppen
InläggPostat: sön okt 23, 2022 11:31 am    Rubrik: Re: Moppe Böar så fort man lägger i växeln Svara med citat

Elmoped

Registreringsdatum: 20 augusti 2022
Pictures: 5
Gallery pictures: 5
Speedmoppen's gallery

Alfonz Backman skrev:
Tjenare, Har köpt en Derbi Senda Xtreme 05 som har gått bra osv. men ja var o provkörde lite då dog den och sen när man startade den så varvade den iväg. så vi fixade det genom att göra rent förgasare och byta bensinslang och nu går den bra fast jag skulle prova igen och då när ja skulle kö iväg så började den böa och inte orkade driva så ja skruva lite på luft och tomgång men inget ändrades?

Fischer du nån ordning på detta?
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne  Svara på ämnet Sida 1 av 1

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet

Annons