Tja
Har en DT50R 2007 som jag tänkte byta till 86cc på, men jag undrar om det är värt det och om det kommer att hålla för kolven är av aluminium och har hört att jag kommer få mycket problem med den.
Tacksam för svar!
Okej då vet jag
Jag har räknat lite på allt och jag kommer nog inte ha råd med allt jag har tänkt göra med moppen så det får nog bli 70cc istället, klarar originalveven 70cc?
Jag hade bytt vev på den med. En cylinder jag rekommenderar är airsal 70cc racing, där klarar du dig lätt med originalveven och den är relativt billig. Kombinera gärna med ett TK rör (Jag körde lacada) så ska du kunna få rätt bra fart i den!
Körkortet draget, ingen mer lek för mig på ett tag..
Audi A3 1.8T
Audi A3 1.8T (Krockad och skrotad)
Saab 9-3 2.0t (Skrotad)
Rieju Drac (Såld)
Honda MT5 (Såld)
Pgo Pmx
Speedfight 2
Puch Korado
Om det är den bästa vet jag inte, jag tycker den presterar bra och har ett bra pris. Har sett flera rekommendera polini med men vet inte hur den presterar gentemot airsalen.
Leovince går bra till airsal det med. Anledningen till att jag rekommenderade Turbokit är för att det lirar ruggigt bra ihop med den cylindern, men man kan ta valfritt rör efter preferens!
Körkortet draget, ingen mer lek för mig på ett tag..
Audi A3 1.8T
Audi A3 1.8T (Krockad och skrotad)
Saab 9-3 2.0t (Skrotad)
Rieju Drac (Såld)
Honda MT5 (Såld)
Pgo Pmx
Speedfight 2
Puch Korado