Skapa nytt ämne  Svara på ämnet
 Fetförslag för forumförbättring « Föregående ämne :: Nästa ämne » 
Författare Meddelande
p4ck
InläggPostat: tor jun 28, 2012 4:06 pm    Rubrik: Fetförslag för forumförbättring Svara med citat

Farsans gamla zündapp

Registreringsdatum: 03 mars 2012
Pictures: 5
Gallery pictures: 5
p4ck's gallery

Tjenare. Kom och tänka på ifall man inte kunde göra "tummenupp" på svar på trådar? Så att Trådskaparen får det bästa svaret längst upp? Skulle ju underlätta också så slipper man kolla igenom ifall folk håller med den personen osv, om ni förstår hur jag menar.

Och en "Bevaka" knapp så istället för att få mejl hela tiden det är ett nytt svar i en tråd man följer, så ploppar det upp kanske "Svar: Vilken cylinder är bäst?" i en kategori som kanske heter "Forum" uppe till höger, precis som "meddelanden"

Har sett detta på Hamsterpaj's forum och det är bra mycket enklare än att man får ett mejl stup i kvarten

Kolla gärna in mitt projekt på min Beta RR, ser tomt ut nu men kommer upp mer skit allt eftersom!
http://www.twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=49461
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
yamaha2pwn
InläggPostat: tor jun 28, 2012 4:07 pm    Rubrik: Svara med citat

Eleganten ifrån vidderna

Registreringsdatum: 18 augusti 2009
Pictures: 1
Gallery pictures: 1
yamaha2pwn's gallery

+1

(ja ni fattar va?)

Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.

Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd Wink
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post MSN Messenger
bensinskalle
InläggPostat: tor jun 28, 2012 6:29 pm    Rubrik: Svara med citat

Moderator
Registreringsdatum: 09 november 2007
Pictures: 52
Gallery pictures: 52
bensinskalle's gallery

Gilla knapp har varit på listan förut och det är något jag själv saknar väldigt mycket. Vet inte om det går men de vore fetingnajs.
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida MSN Messenger
meckARN96
InläggPostat: tor jun 28, 2012 6:46 pm    Rubrik: Svara med citat

Svårstartad skrothög

Registreringsdatum: 28 juni 2011
Pictures: 0

Håller med! På facebook kommer det ju upp en liten ruta med en summering av notifikationen i nedre vänstra hörnet, en sån skulle vara awesome =)

-Barney Stinson
Till överst på sidan
Arkstar
InläggPostat: tor jun 28, 2012 6:54 pm    Rubrik: Svara med citat

Asiat Kungen!

Registreringsdatum: 02 oktober 2011
Pictures: 4
Gallery pictures: 4
Arkstar's gallery

Bara jag som skulle vilja ha twostrokerider app ? Smile

För mig laggar det när man är ute via webbläsaren i mobilen "/
Numera ägare till en Audi A4 B8 -09! Cool
Klicka här för att komma till min biltråd!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Ekman
InläggPostat: tor jun 28, 2012 7:18 pm    Rubrik: Svara med citat

F.D Moderator

Registreringsdatum: 29 april 2010

Aerox97 skrev:

Fungerar hur bra för mig iaf.

Funkar dock inte att göra mobilversion då det är för gammalt forum.

Går väll dock om nån orkar sitta och göra om hela skiten Wink
Till överst på sidan
p4ck
InläggPostat: tor jun 28, 2012 7:36 pm    Rubrik: Svara med citat

Farsans gamla zündapp

p4ck's gallery

Spoiler:

vicke xX SMT skrev:
Aerox97 skrev:

Fungerar hur bra för mig iaf.

Funkar dock inte att göra mobilversion då det är för gammalt forum.

Går väll dock om nån orkar sitta och göra om hela skiten Wink

Grabbar grabbar grabbar, nu ska vi inte bli alltför carry'd away. Wink

Skulle dock vara nice så det bästa svaret kommer högst upp bland kommentarerna.

Kolla gärna in mitt projekt på min Beta RR, ser tomt ut nu men kommer upp mer skit allt eftersom!
Till överst på sidan
Ekman
InläggPostat: tor jun 28, 2012 8:14 pm    Rubrik: Svara med citat

F.D Moderator

Registreringsdatum: 29 april 2010

Jo +1 knappen eller "gilla" knappen har det varit tal om tidigare. Måste bara tvinga Jonas att kontakta någon kodaren osv. Är väll knappast gratis heller men Wink
Till överst på sidan
p4ck
InläggPostat: tor jun 28, 2012 8:23 pm    Rubrik: Svara med citat

Farsans gamla zündapp

p4ck's gallery

Citat:

Jo +1 knappen eller "gilla" knappen har det varit tal om tidigare. Måste bara tvinga Jonas att kontakta någon kodaren osv. Är väll knappast gratis heller men Wink

Ne men det vore fan så smidigt! Behöver det inte heller bli posthunt osv. Smile

Till överst på sidan
p4ck
InläggPostat: mån jul 02, 2012 10:45 pm    Rubrik: Svara med citat

Farsans gamla zündapp

p4ck's gallery

Även en "Anmäl" knapp vore bra! Wink

Till överst på sidan
DTdosan
InläggPostat: mån jul 02, 2012 11:47 pm    Rubrik: Svara med citat

Svårstartad skrothög

Registreringsdatum: 03 juni 2012
Pictures: 3
Gallery pictures: 3
DTdosan's gallery

iPhone/Android app. (Behöver ju inte vara något komplicerat.
Gilla knapp
och kunna "låsa" tråden om man fått svar på en fråga eller är klar med det man behövt hjälp med.

Det sista kanske redan finns bara att jag inte sett det, fortfarande ganska ny här.. Rolling Eyes
Till överst på sidan
Rexxy
InläggPostat: tis jul 03, 2012 12:01 am    Rubrik: Svara med citat

Moderator
Registreringsdatum: 15 juni 2007
Pictures: 9
Gallery pictures: 9
Rexxy's gallery

DTdosan skrev:
Gilla knapp
och kunna "låsa" tråden om man fått svar på en fråga eller är klar med det man behövt hjälp med.

Det sista kanske redan finns bara att jag inte sett det, fortfarande ganska ny här.. Rolling Eyes

Dumt... Bara för att DU fått svar på frågan, betyder inte att den ska låsas. Tänkt om det är någon som har en liknande fråga? Då måste den personen starta en ny tråd med samma innehåll. Slöseri...
DTdosan
InläggPostat: tis jul 03, 2012 11:44 am    Rubrik: Svara med citat

Svårstartad skrothög

Registreringsdatum: 03 juni 2012
Pictures: 3
Gallery pictures: 3
DTdosan's gallery

Rexxy skrev:
DTdosan skrev:
Gilla knapp

Dumt... Bara för att DU fått svar på frågan, betyder inte att den ska låsas. Tänkt om det är någon som har en liknande fråga? Då måste den personen starta en ny tråd med samma innehåll. Slöseri...

Sant.
Till överst på sidan
MrAndersson
InläggPostat: tis jul 03, 2012 12:46 pm    Rubrik: Svara med citat

TSR-Crew

Registreringsdatum: 13 juni 2011
Pictures: 1
Gallery pictures: 1
MrAndersson's gallery

DTdosan skrev:
Gilla knapp

Det bli komplicerat då du måste koda om hela forumet, och de är ju inte direkt gratis om man inte kan de själv! Sedan även göra en app!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Till överst på sidan
Generalgoods
InläggPostat: mån aug 28, 2017 11:58 am    Rubrik: Svara med citat

Gäst

SearchCap is really a daily e-mail newsletter recap of internet search engine news. It provides a directory of what happened from search at the conclusion of each working day. This consists of all tales from Internet search engine Land submitted that day time plus days news from sources over the web. dailyfinancemag
Popular company and financial magazines will help you and your company in several ways. It will help you conduct survey, or assist you to keep current with administration strategies, or provide you with tips as well as tactics on the way to handle your company. myfinancemag
With all of the innovative improvement happening on the market and the actual economy it is essential that monetary training ought to be available with regard to professionals within the financial field. ThefinancialTraining
The stage is which personal financial situation do need some function, but, perfection might not be desirable. There are plenty of people mixed up in processing from the various transactions both of us generates included in our financial lives. maydayfinance
The financial conferences address any of issues associated with financial issues. It offers several offices and all these branches have their very own issues, difficulties, and developments to become discussed. thefinancely
The reason being it is simply not worth it for that financial planners to consider these low-net-worth people as customers considering all of the paperwork, regulating scrutiny, continuing education, or costs to pay for their companies, licenses, along with other fees. ThefinancialDeals
The Titanic from the US economic climate and from the personal finances from the American loved ones is compromised in the same manner - insufficient lifeboats. titansfinance
One fashion to do that's by looking for the advice of the fiscal supervisor, together, not really separately. These monetary managers function alongside you to definitely produce appropriate financial focuses on, and also provide you with support within accomplishing your own financial objectives. adviceaboutfinance
It can also be important to possess a financial advisor, who will show you to find the best free rates based on your individual circumstances. Many pensioners are missing a much better retirement's income due to an illogical method of shopping around for top annuities. financefuture
The unfortunate facts are that, as the wealthy tend to be more immediately worried about finance, the most popular people are often the the majority of affected whenever extreme changes within the financial globe happen. The stock trading game crash associated with 1929 is really a prime instance of exactly how drastically monetary upheavals may effect everyone in the united kingdom. financematter
Project financing is really a matter associated with numbers. You have to be able in order to concretely say what will you need to be able to set up your company and produce your item. Think of what your needs is going to be and place a title and number from what you will have to buy. financeproject
Definitely, linear earnings streams are extremely reliable, but also, they are limited through time as well as talent. Even as we progress via life, we now have a great need to have more down time but wish to maintain the previous lifestyle as well as improve this. financialincome
So what's the solution? More cash is never a remedy to monetary stress, but everyone concludes in addition to being they are receiving financial difficulties. Often individuals think they require a brand new job or even better work which will pay more. financialproblem
One of the ways round this really is to visit the local finance organization. There are several in the neighborhood high road. Not just can these people change your hard earned money for a person instantly, however, many also charge simply no commission for that transaction. localfinance
Government Small company Loans : Visit or even call the local business collection or federal government agency. You are able to apply on the local, condition, and government level to find the money you have to commence as well as grow your company. smallfinance
Next discover their history and present projects which they been employed by for your own maximum fulfillment. It is essential to examine their operating area combined with the experience as well as their area of occupation. Hire the actual designers who are able to give the utmost output based on your desires and needs of obtaining luxurious as well as cost deserving quality inside designing as well as decoration. InteriorsDream
Lots of higher training plumbing programs include in-take system, waste as well as drain usage classes -- one meant for non commercial another for over the counter made reasons. gloucesterplumbing
People wish to wear all of them. This is something which can convert well for the company too. It does not matter if you are a local plumber, a cafe owner, or even an THIS consulting organization. Anyone can make the most of good style. batonrougeplumber
If you'll be able to do this particular, you won't ever need to buy SEO or even pay-per-click. What you need to do is keep writing and submitting articles constantly, and additionally not research an excessive amount of about another auto insurance providers on the web to counteract "Copy Scape" thelandscapeguys
So far they are only several do it yourself ideas which you can use to get advisable of what the brand new trend with this year will be. There tend to be other causes of information which you can use in order to discover other do it yourself and DO-IT-YOURSELF ideas. homeimprovementideas
Quite often, it is not the large, bright ideas that may make a person money. It's the small stuff that count. These little things consist of saving people effort and time in their own daily jobs. That is the reason why there are a lot of residential cleansing jobs obtainable even inside a recession. hosueideas
Beach home decor offers many thrilling and enjoyable designs that leave any house a exotic paradise. There are lots of unique items readily available for every room of the property from bathroom to your kitchen. housedecor

Reward baskets usually are versatile and also sure to be able to leave virtually any expectant or perhaps new mommy delighted. Nowadays, there are a lot of them which can be out there. However of you would like to create your own personal gift holder, it would have been a thoughtful idea at the same time diy mother hood
Life can run smoothly once we establish methods and workouts for items, but the situation comes any time things work too effortlessly and we all become blinded to be able to any tips, choices or perhaps that sit outside our program. All the particular stuff we all do each day becomes normal, runs about auto-pilot and also becomes our own whole planet. broad auto motive
As admitted, the devil is at the information, and there's no standard application to utilize to almost all situations. Deciding what direction to go and what things to delegate, and the way to best integrate with all the auto dealer's existing systems to minimize disruption, could be the key. Don't throw out the baby with all the bath h2o but planning on different results from your same action is an excellent definition regarding insanity. guess auto motive
It's very easy today to discover a speedy vehicle insurance quote to assist you find the proper insurance to suit your needs. Quite basically, in the old days you were required to call the business and speak to an realtor, which could sometimes take hours on end. my speedy auto
Some automobile scrubbers coming from other key manufacturers may be difficult to be able to fill and also empty. A vehicle scrubber recovers unclean water from your floor following your pump provides thoroughly wet the floor and scrubbed it. Two huge tanks inside the Champ accommodates both these systems together with ample safe-keeping for solution causing reduced load ups. auto champ
Produced by Mark Dulisse, Short Requirements Deluxe is certainly a plug-in in which incorporates every one of the tools wish to have and desperately must create pages and grow just about the most successful web marketers. auto deluxe
Styling cues may also be used to be able to prompt recognition of your particular product to other product lines of the identical brand. The cues add curve with the roofline, the specific design with the grille, plus the shapes and also lines with the vehicle. auto design
The key duty of your automotive experts is always to supply certain knowledge according to either industry perspective or perhaps scientific principle. They offer testimony on such basis as having witnessed plenty of accidents and encounter detailed data. automotive expert
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne  Svara på ämnet Sida 1 av 1

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet