Yamaha Aerox passande Led Ramp?

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
MacGyver84
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 547
Blev medlem: 12 oktober 2014, 18:15
Ort: Sandviken

Yamaha Aerox passande Led Ramp?

Inlägg av MacGyver84 »

Hej nån som kan tipsa mig var jag kan hitta en liten Led Ramp som jag kan ha fram på en Yamaha Aerox R 2011? jag har sett det på några aerox gärna en från biltema eller från nåt annat billigt ställe som passar rakt av under framlyset i hålen som finns. Rexxy har en sån på en av sina Aerox men det finns ingen länk på han Youtube video till just den han har han har bara skrivit namnet på sidan i kommentarerna.
Användarens profilbild
Rexxy
King of the street
Inlägg: 2540
Blev medlem: 15 juni 2007, 21:24
Ort: Västerås

Inlägg av Rexxy »

Användarens profilbild
MacGyver84
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 547
Blev medlem: 12 oktober 2014, 18:15
Ort: Sandviken

Inlägg av MacGyver84 »

Okej tack men måste man registrera konto där? jag har hittat en Led ramp på biltema som är nästan lika som din http://www.biltema.se/sv/bil---mc/bil-t ... 000030800/ lampa nr 10 är det i raden den är på 15w är det lika skruv på den tro tjocklek? hur fick du fast muttern bakom all plast och håller plasten för vikten kan jag ta ström från tutsladden och jord då lyser väl den hela tiden och även när tändningen är på?. Jag fixar inte att dra elen som dig jag hänger med en bit på videon bara sen är jag Lost tacksam för svar.
Användarens profilbild
MacGyver84
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 547
Blev medlem: 12 oktober 2014, 18:15
Ort: Sandviken

Inlägg av MacGyver84 »

Nån som vet om den från biltema passar på Aerox? Och kan jag koppla via tutsladen? och Rexxy har du bara använt det som följer med Led rampen? har du gjort nåt ingrepp i plasten?
Skriv svar