Tror ni denna sidan är bra?

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

susi
Elmoped
Inlägg: 72
Blev medlem: 22 augusti 2016, 21:23

Tror ni denna sidan är bra?

Inlägg av susi »

Hej jag vill köpa en Tolva till min Slider och undrar om denna siden ser trovärdig ut? Och om den är det tror ni den är bra Kvalitet. Det ståt aliminum det är la lätt att bryta och böja?
Här är sidan: http://www.xsh-parts.nl/wheeliebar-yama ... -9940.html
Raggarn1337
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 784
Blev medlem: 11 april 2015, 09:50

Inlägg av Raggarn1337 »

Tänker du möjligtvis på aluminiumfolie? ;)
Aluminium har fördelen att det är väldigt lätt, därför är det en väldigt vanlig metall!
Men bara för att den är lätt betyder det inte att den är lätt att bryta.
Visst, i jämförelse med gjutjärn så är aluminium inte lika starkt/hårt.
Men den där ska hålla!
Förutsatt att du inte sitter på 50+ hk och hade tänkt slå över med en väldans kraft och fart ;)

Angående sidan har jag inte en aning, hör av dig med deras kundservice först om de nu har någon och kolla så de har ordentlig frakt till Sverige osv så du inte behöver betala tull osv osv... :)
susi
Elmoped
Inlägg: 72
Blev medlem: 22 augusti 2016, 21:23

Inlägg av susi »

Raggarn1337 skrev:Tänker du möjligtvis på aluminiumfolie? ;)
Aluminium har fördelen att det är väldigt lätt, därför är det en väldigt vanlig metall!
Men bara för att den är lätt betyder det inte att den är lätt att bryta.
Visst, i jämförelse med gjutjärn så är aluminium inte lika starkt/hårt.
Men den där ska hålla!
Förutsatt att du inte sitter på 50+ hk och hade tänkt slå över med en väldans kraft och fart ;)

Angående sidan har jag inte en aning, hör av dig med deras kundservice först om de nu har någon och kolla så de har ordentlig frakt till Sverige osv så du inte behöver betala tull osv osv... :)
Okej ska höra med deras kundservice!
Skriv svar