peugeot streetzone

Här kan du visa upp ditt projekt som inriktar sig på cross och supermotard. Inga frågor i detta forum!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Astof
Elmoped
Inlägg: 12
Blev medlem: 26 september 2016, 20:38

peugeot streetzone

Inlägg av Astof »

Tjena!
jag undrar om peugeot streetzone är något att ha? Jag har tänkt att åka en längre bit till skolan på den och försöka stunta lite.
K50
Elmoped
Inlägg: 42
Blev medlem: 27 augusti 2016, 14:10

Inlägg av K50 »

Jag kunde köra ganska långt bakhjul på min original slider och när jag skulle testa polarens streetzone så gick det inte alls. Är inte bra på att stunta men har kört långt på slangen med både ludix och slider men inte med streetzone :p

Finns bättre maskiner om du är ute efter att stunta. Har du lång väg till skolan så är det dessutom roligare med crossmoppe ;)
Astof
Elmoped
Inlägg: 12
Blev medlem: 26 september 2016, 20:38

Inlägg av Astof »

K50 skrev:Jag kunde köra ganska långt bakhjul på min original slider och när jag skulle testa polarens streetzone så gick det inte alls. Är inte bra på att stunta men har kört långt på slangen med både ludix och slider men inte med streetzone :p

Finns bättre maskiner om du är ute efter att stunta. Har du lång väg till skolan så är det dessutom roligare med crossmoppe ;)
Har kört Derbi i över ett år så vet att det är skoj med cross. men jag har hört att slider är lite "liten" och inte är så bra på en längre sträcka :D
Användarens profilbild
mojoxom
Svårstartad skrothög
Inlägg: 272
Blev medlem: 13 juli 2015, 08:33
Ort: Umeå

Inlägg av mojoxom »

Köp en Vivacity! :D :D
Peugeot Vivacity 06 Sportline
Topp hastighet: 120km/h
Cylinder: Polini Corsa 70cc
Rör: Rensat Orginal.
Förgasare: Dellorto 17,5mm
Reeds: Polini
Variator: Polini Hi-Speed
Vikter: Polini 7,7g
Koppling: Malossi Fly-Clutch
Vev: Jasil Evolution
Rem: Polini
Tryckfjäder: Polini Blå
Kopplingsfjädrar: Malossi röda
Drevning: Stage6 2.20RF=8.25
Låst