Derbi Senda Black DRD Edition 2005 Projekt

Här kan du visa upp ditt projekt som inriktar sig på cross och supermotard. Inga frågor i detta forum!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Mark Ottsen Melin
Elmoped
Inlägg: 1
Blev medlem: 11 april 2016, 19:24
Ort: Helsingborg

Derbi Senda Black DRD Edition 2005 Projekt

Inlägg av Mark Ottsen Melin »

Hej jag heter mark!
Jag har för ett tag sen bytat min Rieju drac mot en Derbi Senda i bra skick, men den behövs ses över lite och skaffa lite nya delar till den och jag har kört den lite och den behöver lite förgasare inställning och så men annars går den bra och rent och utan problem!
Vill ha den som stunt så ska fixa stunt setup såsom mk thrower eller något lågvarvigt rör!
Det sjuka är att dracen var i dåligt skick och fulaste och vi nytade rakt av och jag fick behålla mitt mk prorace 3 rör istället för att köra med Derbi org rör! ;)
Setup :
org 50 cc
Mk prorace 3 Limited edition
Fiddyluftfikter från biltema
Sen OStrypt cdi
Ska köpas mycket till detta projekt då förra ägaren Bonnameckat ihop moppen
Har redan gjort en massa saker såsom styling och sånt på mopeden men uppdaterar så mycket jag kan!
ska beställa nya delar då sakerna gått i sönder när jag körde sen ska jag höja och styla den mer osv.
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Detta är mitt första inlägg här på tsr så önska mig lycka till!

Update
Ska beställa detta på fredag så då kan den bli fixad då jag pajade gummiinsuget så nu har jag beställt nytt insug och massa andra delar som behövs och då kommer den kunna gå igen sen ska den stylas när jag har mer pengar! det saknades massa saker som jag va tvungen att köpa så jag köper det nu!
Bild
Bild
Bild
Bild
ska också köpas tsr stunt team hoodie! :)
mer bilder kommer när jag fått sakerna och när dom är påsatta :)
Stay Tuned

Trådstart 11 april 2016