CoZeN's Derbi Senda x-trem SM hyper update 05/22 - 14

Här visas projekt som inriktar sig på mer avancerad racing. Endast utvalda projekt kommer få tillgång till den här kategorin.

vilken färgkombo?

mattsvart ram med vinröd metallic kåpor
19
33%
mörkgrå metallic ram med carbon films kåpor
9
16%
silver metallic ram med vinröda kåpor
6
10%
röd ram med carbon films kåpor
15
26%
silver metallic ram med carbon films kåpor
9
16%
 
Antal röster: 58

Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

det finns dom som har kört med Derbi / AM6 med underliggande, men visst blir det tajt :roll:
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
spaaals
Sunnanö mek & pul
Inlägg: 249
Blev medlem: 26 juli 2013, 12:06
Ort: Borlänge

Inlägg av spaaals »

liggande minarelli DD röstar jag på, blir intressant att se hur du löser det med en compactram :)
gött å se
cozen1990
Elmoped
Inlägg: 19
Blev medlem: 13 oktober 2013, 20:01

Inlägg av cozen1990 »

DEA!! skrev:det finns dom som har kört med Derbi / AM6 med underliggande, men visst blir det tajt :roll:
jao har ju mkt funderingar runt detta iomed att ja måste skaffa annat framgaffel för skiva i fram och modda om så ja får en helt annan bak uppsättning för svingen och osv. Visst skulle inte vara ett problem men är rädd för att den skulle se för bullig ut med alla dessa förstärkningar på ramen
liggande minarelli DD röstar jag på, blir intressant att se hur du löser det med en compactram :)

de lutar rätt mkt åt det hållet faktiskt att skaffa mig ett sådant block, och skulle de bli allt för mkt bök med cresent ramen så har ja en speedfight 2 ram liggandes med komplett kåpkit att börja bygga på :) ska bara modda om lite grann då på ramen att ja inte har standard framdämpare på utan sätta dit aerox dämpare eller helt å hållet styrkronan? om de är möjligt rakt av, och sedan fixa andra mootorfästen för liggande minartelli dd block :) för kylaren och slangar som är på speedfight annars funkar ju prima te motorn :) så vill ha ett annat stuk på den och annan motor som sagt :)
Skriv svar