Jobbig strypning

Här pratar vi om allt angående motor/trimning för Cross/SM/RR/Veteran

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Kevann77
Elmoped
Inlägg: 57
Blev medlem: 12 september 2015, 00:00

Jobbig strypning

Inlägg av Kevann77 »

Nått bra ställe som tar bort strypningen på ECU boxar? (Rähu mrt)
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Inlägg: 1596
Blev medlem: 6 maj 2010, 20:21
Ort: Bangkok
Kontakt:

Inlägg av Jetforce_Dahlin »

Du har ju redan en tråd om det här? Dessutom med bättre rubrik.
Bara för att tråden inte ligger som 15 senast aktiva så är det inte borta. Nu bumpar jag ju denna tråd, men hoppas att du och andra då kan se att nya trådar inte behövs varannan dag.
Polis: Hur fort går den här mopeden då?
Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Kevann77
Elmoped
Inlägg: 57
Blev medlem: 12 september 2015, 00:00

Inlägg av Kevann77 »

Jetforce_Dahlin skrev:Du har ju redan en tråd om det här? Dessutom med bättre rubrik.
Bara för att tråden inte ligger som 15 senast aktiva så är det inte borta. Nu bumpar jag ju denna tråd, men hoppas att du och andra då kan se att nya trådar inte behövs varannan dag.
Fick ju inte svaret ja va ute efter... Och så va de ju ba han som svara
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Inlägg: 1596
Blev medlem: 6 maj 2010, 20:21
Ort: Bangkok
Kontakt:

Inlägg av Jetforce_Dahlin »

Kevann77 skrev:
Jetforce_Dahlin skrev:Du har ju redan en tråd om det här? Dessutom med bättre rubrik.
Bara för att tråden inte ligger som 15 senast aktiva så är det inte borta. Nu bumpar jag ju denna tråd, men hoppas att du och andra då kan se att nya trådar inte behövs varannan dag.
Fick ju inte svaret ja va ute efter... Och så va de ju ba han som svara
Personerna som svarade var ju på god väg, sen kanske du inte fick fler svar för att folk inte vet. Men i vilket fall, bara för att du inte får det svar du vill ha ska du inte starta en ny tråd (det gäller också frågor om drevning, munstycken, hur fort moppen kommer gå m.m.). 1. Svaret kanske inte finns på forumet, och om det gör det så är absolut inte alla online varje dag. 2. Svaret du vill ha är inte rimligt eller sant.

Om du ber dina föräldrar om soppapengar (nu vet jag inte om du gör det, men för sakens skull så säger vi det), och får ett nej. Ställer du exakt samma fråga då, och förväntar dig ett annat svar?

"The definition of insanity is doing the same thing over and over and expecting the outcome to be different" Den gamla godingen.

Ser jag ut som en grinkärring nu? Det är mycket möjligt. Men kom igen, vi har regler här på forumet för att det ska bli någon slags ordning, annars kan du ju starta den här tråden en gång i timmen om du vill.

Nog dumpat i den här tråden för mig. Jag hoppas att du förstår vad jag menar, och tar till dig det utan att känna dig trampad på, eller måla upp mig som en dryg wannabe-admin och skjuta ifrån dig allt.

Ha det fint.
Polis: Hur fort går den här mopeden då?
Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Skriv svar