Vilken gopro?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Sockerkakan
Elmoped
Inlägg: 38
Blev medlem: 30 oktober 2015, 13:51
Ort: Karlshamn

Vilken gopro?

Inlägg av Sockerkakan »

Tänkte köpa mig en gopro.
Jag funderar på GoPro HERO3+ Silver Edition. Är den nåt att ha? :D

Vad för actionkameror har ni?
Användarens profilbild
ArthurRyZ
Elmoped
Inlägg: 16
Blev medlem: 16 mars 2015, 20:48
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av ArthurRyZ »

Hero 3+:en kan nog bli bra! Rätt så bra kvalla men ändå inte så dyr!
13jörk
Elmoped
Inlägg: 15
Blev medlem: 21 november 2015, 12:25

Inlägg av 13jörk »

Gopro Hero3+ silver skulle jag köpt för den är billig men har ändå det men behöver. Om du skulle köpa något dyrare så tyker jag du ska köpa Hero3+ Black men det ända riktiga skillnaden mellan dom två är att du får bättre kvalité och mer fps. Och ett tips är att köpa bengnat för det är billigare och många säljer gopro plus fästen. :D
Användarens profilbild
LennartTuning
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 548
Blev medlem: 1 oktober 2012, 22:16
Kontakt:

Inlägg av LennartTuning »

jag gillar ju min 3a black edition. 3+ har väl bättre operativsystem men det är ju inte markant skillnad. en 3a utan + kostar ju inte överdrivet mycket.
Lennart Tuning

Din Trimkonsult på Nätet! Rådgivning, Portning, Renovering Etc!

http://www.facebook.com/LennartTuning
Användarens profilbild
MotorAndMoore
Svårstartad skrothög
Inlägg: 331
Blev medlem: 18 januari 2016, 12:43
Ort: Falköping

Inlägg av MotorAndMoore »

Jag har Sony action cam funkar fin fint med Gps och greje lite dåligt med tillbehör men annars bra
"Underliggande rör lägre markfrigång pang sten röret skadat"
"Vespa är för kärringar som inte kan växla"
DBS Hercules, Puch Dakota, Motorhispania Furia,Yamaha Fs1, Puch Dakota, Yamaha Dt50mx, Apollo motorette

Titta gärna in projekt http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=63341
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Inlägg: 1596
Blev medlem: 6 maj 2010, 20:21
Ort: Bangkok
Kontakt:

Inlägg av Jetforce_Dahlin »

Jag har en 4 Silver. Black ger lite bättre kvalité på värstingupplösningarna, men det använder man så sällan ändå, för det slukar batteri och minne som bara den. Silvern har inbyggd display som är skönt, men inget måste. Silvern har också bättre batteritid, nästan oberoende av inställningar.

Ett tips är också att du ska skaffa GoPros app, den är guld.

EDIT: Skrev fel kamera tidigare.
Polis: Hur fort går den här mopeden då?
Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Användarens profilbild
Sockerkakan
Elmoped
Inlägg: 38
Blev medlem: 30 oktober 2015, 13:51
Ort: Karlshamn

Inlägg av Sockerkakan »

13jörk skrev:Gopro Hero3+ silver skulle jag köpt för den är billig men har ändå det men behöver. Om du skulle köpa något dyrare så tyker jag du ska köpa Hero3+ Black men det ända riktiga skillnaden mellan dom två är att du får bättre kvalité och mer fps. Och ett tips är att köpa bengnat för det är billigare och många säljer gopro plus fästen. :D
Har dock inte sett nån Hero+ Black faktiskt, har dom slutat säljas? Har kollat begagnat men finns ju tyvärr ingen i närheten, annars är det ganska mycket billigare.
Jag har en 4 Silver. Black ger lite bättre kvalité på värstingupplösningarna, men det använder man så sällan ändå, för det slukar batteri och minne som bara den. Silvern har inbyggd display som är skönt, men inget måste. Silvern har också bättre batteritid, nästan oberoende av inställningar.

Ett tips är också att du ska skaffa GoPros app, den är guld.
Ja, jag behöver ju inte nån värstingupplösning vad jag tänkt så hade nog inte behövts ändå. Men 4 Silver är den dyrare, finns den & köpa? :)
Användarens profilbild
Sockerkakan
Elmoped
Inlägg: 38
Blev medlem: 30 oktober 2015, 13:51
Ort: Karlshamn

Inlägg av Sockerkakan »

Kölby skrev:Jag har Sony action cam funkar fin fint med Gps och greje lite dåligt med tillbehör men annars bra
Okej! Är det bra inspelningsljud i den? Hur är batteritiden annars? :)
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Inlägg: 1596
Blev medlem: 6 maj 2010, 20:21
Ort: Bangkok
Kontakt:

Inlägg av Jetforce_Dahlin »

Hero 4 är ju den aktuella "serien", så den finns det gott om. GoPro Hero 4 Silver

Om du är ute efter 3+ Black så fanns det en återställd hos GoPro.
Detta är alltså en kamera som någon har reklamerat/ångrat köp etc. GoPro har återställt den och säljer den till reducerat pris. Dessa kameror finns längst ner på deras hemsida, om man klickar på "refurbished". Vilka modeller och hur många som finns är varierande.
Polis: Hur fort går den här mopeden då?
Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
PåDal
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 397
Blev medlem: 30 december 2015, 17:17
Ort: Dalsland

Inlägg av PåDal »

Skulle rekommendera att du kikar runt lite på google/youtube på olika recensioner, vet att det finns väldigt många som jämför olika action cams!
Cpi sm 06- SÅLD
Skriv svar