2.1 ljud till datorn

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

2.1 ljud till datorn

Inlägg av DEA!! »

Hej!

Håller på att flytta för tillfället och behöver skaffa ett annat ljud istället för mitt Logitech Z906 (vilket är skitbra, men finns inte utrymme till det).
Så nu vill jag ha nytt ljud till datorn. Satsar på 2.1 och är villig att ge 1500:-.
Så kom med era tips, råd och värderingar inom området.

MVH
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Arkstar
Gasres
Inlägg: 1760
Blev medlem: 2 oktober 2011, 08:54
Ort: Oxelösund
Kontakt:

Inlägg av Arkstar »

Logitech Z623 verkar vara den enda vad jag vet känns bra och rimlig i den prisklassen!
Har bara provlyssnat i affären och tycker att dem låter riktigt bra faktiskt men allt låter ju bättre i affären.. men tror inte att den kommer göra dig besviken! :)

Själv lirar jag Bose Companion 5 sjuk nöjd är jag men det ligger dock i en helt annan prisklass! :)
StuntRoxx Projektet! SÅLD! :shock:
Beta Ark Projektet! SÅLD! :shock:
Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! :roll:
Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15! 8)
Klicka här för att komma till min biltråd!
Användarens profilbild
TheGrimReaper
King of the street
Inlägg: 2424
Blev medlem: 28 februari 2012, 08:02

Inlägg av TheGrimReaper »

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=720978

Harman Kardon SoundSticks III
Bra ljud! Bör provspelas :)

peugeot 103 projekt
Aerox projekt Pågår
Roxon projekt Står still
Bild
AndenIflaskan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 311
Blev medlem: 21 maj 2014, 17:20

Inlägg av AndenIflaskan »

Logitech Z623 har jag, pangar på riktigt bra, brukar även ha den i bilen vilket gör så att allt vibrerar :D riktigt roligt faktiskt, lätt värt 1500kr
PGO T.REX
stage6 pro replica, 19mm förgasare, avstrypt luftburk, malossi multivar, 6,5g dr pulley vikter, malossi fly(gula fjädrar), gul tryckfjäder. ostrypt cdi, doppler membran. stage6 racing 70cc.
OBS: moppe tiden slut nu, moppen såld och bil införskaffats ist :D
Luddelump
Elmoped
Inlägg: 113
Blev medlem: 13 november 2015, 11:22
Ort: sollentuna

Inlägg av Luddelump »

själv har jag trust gxt 38 kostade 799 tror den ligger på samma fortfarande måste säga att jag är väldigt nöjd för den prisklassen men har ju å andra sidan inte haft så många innan men går ju att kolla på film med till tv:n också men inte lika bra som tv systemet men testade en gång bara för att. värt att kolla iaf tycker jag nästan halva prislappen:) finns o köpa på typ elgigante tror jag :) :)
"there are no speed limits on the road to success"
Användarens profilbild
Arkstar
Gasres
Inlägg: 1760
Blev medlem: 2 oktober 2011, 08:54
Ort: Oxelösund
Kontakt:

Inlägg av Arkstar »

TheGrimReaper skrev:http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=720978

Harman Kardon SoundSticks III
Bra ljud! Bör provspelas :)
Att jag glömde dessa, precis som Simon säger så är Harman Kardon Soundstick III bra! har lyssnat på dem då en bekant har en sådan. Klart ljud och basen va precis men vill du ha mer tryck så kanske Z623 att något att föredra! :)
Dock ligger ju Soundsticks över din budget med några hundra lappar och Z623 precis inom din budget.
StuntRoxx Projektet! SÅLD! :shock:
Beta Ark Projektet! SÅLD! :shock:
Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! :roll:
Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15! 8)
Klicka här för att komma till min biltråd!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Priser på harman kardon kanske sjunker under en mellandagsrean :roll: dom såg ju flashiga ut med :wink:
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
TS-Daniel
Medlem
Inlägg: 117
Blev medlem: 23 juli 2007, 10:21
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av TS-Daniel »

Vet inte exakt anledningen till att det inte får plats, men har du provat att bara plocka bort center och bakhögtalare i ditt nuvarande system? Tror inte du hittar bättre än vad du har nu för de pengarna, samt att du har en grymt billig uppgradering till 5.1 när det ev. blir dags för det igen :)
Vid frågor, önskemål eller synpunkter om/på TSR får du gärna höra av dig på info(at)twostrokerider.se
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

TS-Daniel skrev:Vet inte exakt anledningen till att det inte får plats, men har du provat att bara plocka bort center och bakhögtalare i ditt nuvarande system? Tror inte du hittar bättre än vad du har nu för de pengarna, samt att du har en grymt billig uppgradering till 5.1 när det ev. blir dags för det igen :)
Där sa du nåt! Att jag inte tänkte på det, får testa de :)
Årets Styrelsemedlem 2013
Skriv svar