Maxiscoot, någon som beställt där ifrån?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

a0z
Elmoped
Inlägg: 35
Blev medlem: 25 januari 2015, 20:39

Maxiscoot, någon som beställt där ifrån?

Inlägg av a0z »

Kort och snabbt, någon som har beställt från http://www.maxiscoot.com/ ?
Vad blev frakten för er? Och var det snabb frakt?

Tack för snabba svar på förhand!
:P
Användarens profilbild
Hilmersson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 205
Blev medlem: 2 juli 2010, 12:22
Ort: Örebro

Inlägg av Hilmersson »

Handlat därifrån ett flertal gånger, missnöjd. Verkar som de skickar de mindre bra exemplaren utomlands som mer eller mindre har skönhetsfel eller mindre defekter som annars inte kan säljas i över disk eller inrikes med risk för att kund inte vill ha produkten. Lättare och göra så kanske..leverans har varit smidig dock och gått på någon vecka. Rekomenderar UPS framför GLS som fraktalternativ. Föredrar dock och gynna svenska återförsäljare om möjlighet finns och TS har ju alltid varit bra!

Frakt omkring 150-200kr men då har jag klarat mig från tullavgifter!
a0z
Elmoped
Inlägg: 35
Blev medlem: 25 januari 2015, 20:39

Inlägg av a0z »

Hilmersson skrev:Handlat därifrån ett flertal gånger, missnöjd. Verkar som de skickar de mindre bra exemplaren utomlands som mer eller mindre har skönhetsfel eller mindre defekter som annars inte kan säljas i över disk eller inrikes med risk för att kund inte vill ha produkten. Lättare och göra så kanske..leverans har varit smidig dock och gått på någon vecka. Rekomenderar UPS framför GLS som fraktalternativ. Föredrar dock och gynna svenska återförsäljare om möjlighet finns och TS har ju alltid varit bra!

Frakt omkring 150-200kr men då har jag klarat mig från tullavgifter!
Ok, tror inte jag vågar beställa därifrån om dom skickar produkter med defekter, det är nog bäst och beställa från TS då. :)
Skriv svar