Eskilstuna Moppemeet 2015 [100+] - Hemsida/Video/Race

Vad som är på gång och det som varit i mopedsverige!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Moseby
Elmoped
Inlägg: 32
Blev medlem: 1 augusti 2013, 15:37

Eskilstuna Moppemeet 2015 [100+] - Hemsida/Video/Race

Inlägg av Moseby »

Datum: 27/6 2014 Kan skifta beroende på väder

Samling 15.00

Vi börjar att röra på oss cirka 16.00-16.30

Plats: Gårdskällsgatan - Eskilstuna. Ett övergivet köpcentrum finns bredvid den stora rondellen, bredvid Ica Maxi. Där finns en riktigt stor parkering där alla samlas.

Typ: Meet, Race & Stunt

Distans (150/201/402m): 201 Meter

Finns polis/tävlingstillstånd?: Jobbar på att få ett polistillstånd för att åka. Hörde att ett sådant krävs för att få åka med minst 50 moppar

Vem är ansvarig för träffen?: Jag, Lukas samt min "kompanjon" Simon.

Övrig information av intresse:
Vi har en evenemang sida på Facebook som jag nyss startat, länken är här:
https://www.facebook.com/events/609269932521848/


--------------
Nya hemsidan är under konstruktion!
--------------


Träffregler:
- Åk inte om dem som ligger längst fram, på så sätt håller vi alla i ledet och alla åker i samma låga fart så att ingen behöver bli lämnad bakom
- Kör vettigt, ni vill inte skapa en annan persons eller din egen olycka eller smärta.
- Ha kul!

Träffinformation:
Denna träff kommer att vara en uppföljare på Eskilstunas största moppemeet 2014 och kommer inte vara mycket mer än att visa upp sina mopeder, träffa nytt folk, se på andras mopeder och dela med sig av sina kunskaper med mera.
Denna träff kommer att innehålla vanligt glid på vägarna, vi kommer inte åka så snabbt utan kommer glida runt i 30-40 för att alla ska hinna med samt att det kommer vara riktigt "häftigt"

Vill ni ha mer information besök Facebook-evenemanget eller hemsidan inom kort för att få mer info med mera.

En kontakttelefon kommer att skaffas när datumet närmar sig för dem som vill ha hjälp att hitta med mera.

Mer info med tiden kommer!

Med vänlig hälsning
//Lukas
Eskilstunas Största Moppemeet Genom Tiderna (Sommaren 2014)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=53080