Du måste inte slipa, men färgen kommer garanterat släppa om den inte har något att fästa i. Ju grovare desto bättre egentligen, MEN vid en viss grovhet börjar det synas genom färgen. Har för mig 400-600 är där de brukar funka
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
bensinskalle skrev:Du måste inte slipa, men färgen kommer garanterat släppa om den inte har något att fästa i. Ju grovare desto bättre egentligen, MEN vid en viss grovhet börjar det synas genom färgen. Har för mig 400-600 är där de brukar funka
Jag kör alltid P80 när jag lackerar mina avgasrör och de reporna syns inte igenom 4 lager lack för mig.
EDIT: eller det kanske var P180, kommer inte riktigt ihåg.
Kruxet med att lackera ett avgasrör är att de blir varmt = värmefärg rekommenderas starkt. Och värmefärg behöver härdas i höga temperaturer, stor ugn behövs
Vanlig lsvk brukar släppa direkt eller bränns väck.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.