Nytt auktions system

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Karlan_
Elmoped
Inlägg: 110
Blev medlem: 10 december 2014, 13:34
Ort: Kalmar

Nytt auktions system

Inlägg av Karlan_ »

Jag tycker att man borde flytta aktionerna till chatten istället! Det skulle bli betydligt mer likt en riktig auktion då man slipper hålla på att ladda om sidan för att sedan bara skicka in ett svar som kanske kommer fram i tid, det skulle förmodligen bli roligare också. :) Och sen så är ju dom flesta auktionerna inte längre än 10min (?) iallafall på smågrejor.

Nackdelen är ju att det isåfall skulle behöva sitta en moderator i chatten varje gång det är en auktion (säg kl 21-22) och att man på nått sätt skulle kunna göra så att det inte är en massa annat folk som sitter och snackar om annat.(dock så är ju chatten gfanska död endå.. :? )

Jag tycker ialla fall ett det skulle vara kul!

Vad tycker Tsr crew?
Användarens profilbild
Rexxy
King of the street
Inlägg: 2540
Blev medlem: 15 juni 2007, 21:24
Ort: Västerås

Inlägg av Rexxy »

Folk skulle inte kunna hantera det och sitta och snacka skit istället, tyvärr. :P
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Jag säger inte att förslaget är dåligt, däremot så tror jag att det kommer bli mindre seriöst. Dessutom så bör det informeras att auktionen är igång (som t.ex förstasidan är lämplig till) och när den gör det kan man väl lika gärna skriva där kanske? Tror dock som du, det skulle säkert vara mkt roligare i chatten! Största nackdelen är dock att inget i chatten sparas... Så om någon bryter mot reglerna eller moderator inte kan sitta där just då och se vad som händer osv.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Karlan_
Elmoped
Inlägg: 110
Blev medlem: 10 december 2014, 13:34
Ort: Kalmar

Inlägg av Karlan_ »

Skulle man kunna "bygga" en special chatt i ett när det är auktioner då? Det jag tycker är dåligt med det nuvarande är att man måste ladda om sidan och sedan scrolla ner bara för att se om ngn annan har bjudit över
Skriv svar