Tsr hoodie

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Hampu
Avstängd
Inlägg: 1894
Blev medlem: 13 september 2013, 19:49
Ort: Baksidan

Inlägg av Hampu »

Säkert att du inte kan ha small? Jag är 170-175 och kör small på ganska många klädesplagg, är väl ganska smal dock. :roll:
Hampu
Avstängd
Inlägg: 1894
Blev medlem: 13 september 2013, 19:49
Ort: Baksidan

Inlägg av Hampu »

pirat146 skrev:
Hampu skrev:Säkert att du inte kan ha small? Jag är 170-175 och kör small på ganska många klädesplagg, är väl ganska smal dock. :roll:
Jag vet inte, vill ju inte direkt chansa men vill ha den lite stor så jag kan ha den ett tag. Rädd att då kanske den sitter skit tajt.
Tycker att du borde testa en small, passar inte den får du väl byta ut den mot xl eller vad det var och blir det för stort får du väl köpa någon annan hoodie,
Hampu
Avstängd
Inlägg: 1894
Blev medlem: 13 september 2013, 19:49
Ort: Baksidan

Inlägg av Hampu »

pirat146 skrev:
Hampu skrev:
pirat146 skrev: Jag vet inte, vill ju inte direkt chansa men vill ha den lite stor så jag kan ha den ett tag. Rädd att då kanske den sitter skit tajt.
Tycker att du borde testa en small, passar inte den får du väl byta ut den mot xl eller vad det var och blir det för stort får du väl köpa någon annan hoodie,


Okej tack för svar :), kan man byta?
Det bör kunna, har själv aldrig gjort det hos twostroke men brukar ju gå hos typ alla butiker.

Edit; http://www.twostroke.se/info.asp?text=14
Skriv svar