GTA V-Tråden

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Lawast
Elmoped
Inlägg: 117
Blev medlem: 22 april 2013, 17:50

Inlägg av Lawast »

Derbi_pöjk skrev:Juste man blir bannad om man har mer än 8 miljarder. Har själv klarat mig länge med mina 3 miljarder :lol:
Men jag lirar på xbox å det ska väl inte vara någon skillnad mellan xbox och playstation ?? :o
Kan jag få en länk var du har läst eller hört om detta? Har då inte hört om någon ban för specifik summa pengar. För att citera rockstar

"In regards to reports of hacking and cheating in Grand Theft Auto Online, we are working on a fix that will remove any GTA$ gained through these blatant exploits, as well as prevent this from happening in the future. We'll also be taking appropriate measures very soon to punish anyone that we've discovered manipulating GTA Online in this manner (as we've stated previously, players who have received large sums of GTA$ but not engaged in any game manipulating through exploits can rest assured knowing they have nothing to fear).

If you have been gifted a large sum of money or collected a large bounty and would like to have the money removed from your account immediately, you can submit a request to us to have your balance properly adjusted. Otherwise, the money you've been gifted will be removed once our upcoming fix is in place."

Inga gränser. alla hackade pengar kommer tas bort och ägarna straffas
Användarens profilbild
derbi_pöjk
Svårstartad skrothög
Inlägg: 303
Blev medlem: 1 april 2013, 18:19

Inlägg av derbi_pöjk »

[quote="Lawast"][quote="Derbi_pöjk"]Juste man blir bannad om man har mer än 8 miljarder. Har själv klarat mig länge med mina 3 miljarder :lol:
Men jag lirar på xbox å det ska väl inte vara någon skillnad mellan xbox och playstation ?? :o[/quote]Kan jag få en länk var du har läst eller hört om detta? Har då inte hört om någon ban för specifik summa pengar. För att citera rockstar

"In regards to reports of hacking and cheating in Grand Theft Auto Online, we are working on a fix that will remove any GTA$ gained through these blatant exploits, as well as prevent this from happening in the future. We'll also be taking appropriate measures very soon to punish anyone that we've discovered manipulating GTA Online in this manner (as we've stated previously, players who have received large sums of GTA$ but not engaged in any game manipulating through exploits can rest assured knowing they have nothing to fear).

If you have been gifted a large sum of money or collected a large bounty and would like to have the money removed from your account immediately, you can submit a request to us to have your balance properly adjusted. Otherwise, the money you've been gifted will be removed once our upcoming fix is in place."

Inga gränser. alla hackade pengar kommer tas bort och ägarna straffas[/quote]



Men men... Han som gav mig pengarna sa att gränsen låg vid 8 miljarder.. O jag har klarat mig (hittils hehe)
:oops:
[Edit] Ber om ursäkt om jag kom med felaktig information.
Bild
Användarens profilbild
twostrokefille
Elmoped
Inlägg: 76
Blev medlem: 6 oktober 2013, 13:21

Inlägg av twostrokefille »

det rockstar kollar är om man har fått så mycket pengar utan att spela typ flera tusen timmar.
Bild
Användarens profilbild
twostrokefille
Elmoped
Inlägg: 76
Blev medlem: 6 oktober 2013, 13:21

Inlägg av twostrokefille »

http://www.youtube.com/watch?v=ebcsV65Hkl8
denna video kollade jag på för att veta mer

cool pearlascent på matt färg
http://www.youtube.com/watch?v=iJa9IWbkgTY
Bild
Erkovich
Svårstartad skrothög
Inlägg: 236
Blev medlem: 11 juli 2013, 15:04
Ort: Skellefteå

Inlägg av Erkovich »

Jag är ganska rädd för att bli bannad :roll: har cirka 80 miljarder och dom pengarna är verkligen inte ärligt framskaffade. Sen råkar det också vara så att ena dagen var jag level 38 sen dagen efter var jag 140
skier
Elmoped
Inlägg: 82
Blev medlem: 21 juli 2013, 20:43

Inlägg av skier »

Erkovich skrev:Jag är ganska rädd för att bli bannad :roll: har cirka 80 miljarder och dom pengarna är verkligen inte ärligt framskaffade. Sen råkar det också vara så att ena dagen var jag level 38 sen dagen efter var jag 140
80 miljarder!? Hur fan fick du så mycket? Jag har bara 800 miljoner.
Användarens profilbild
Rexxy
King of the street
Inlägg: 2540
Blev medlem: 15 juni 2007, 21:24
Ort: Västerås

Inlägg av Rexxy »

skier skrev:
Erkovich skrev:Jag är ganska rädd för att bli bannad :roll: har cirka 80 miljarder och dom pengarna är verkligen inte ärligt framskaffade. Sen råkar det också vara så att ena dagen var jag level 38 sen dagen efter var jag 140
80 miljarder!? Hur fan fick du så mycket? Jag har bara 800 miljoner.
Tror vissa räknar fel. Dom tror nog att 100 miljoner är 1 miljard. När egentligen 1000 miljoner är 1 miljard. :)

själv står mitt konto på $1,235,606,246. d.v.s 1 miljard, 235 miljoner, 600 tusen, 2 hundra 46...
Användarens profilbild
Freppefreak
Svårstartad skrothög
Inlägg: 233
Blev medlem: 3 augusti 2013, 09:37
Ort: Stockholm

Inlägg av Freppefreak »

Går det fortfarande att få pengar efter den nya patchen? :roll:
Användarens profilbild
twostrokefille
Elmoped
Inlägg: 76
Blev medlem: 6 oktober 2013, 13:21

Inlägg av twostrokefille »

nope alla dns koder är hotfixade men hackers försöker hitta på nya sätt att ge pengar
Bild
Erkovich
Svårstartad skrothög
Inlägg: 236
Blev medlem: 11 juli 2013, 15:04
Ort: Skellefteå

Inlägg av Erkovich »

Rexxy skrev:
skier skrev:
Erkovich skrev:Jag är ganska rädd för att bli bannad :roll: har cirka 80 miljarder och dom pengarna är verkligen inte ärligt framskaffade. Sen råkar det också vara så att ena dagen var jag level 38 sen dagen efter var jag 140
80 miljarder!? Hur fan fick du så mycket? Jag har bara 800 miljoner.
Tror vissa räknar fel. Dom tror nog att 100 miljoner är 1 miljard. När egentligen 1000 miljoner är 1 miljard. :)

själv står mitt konto på $1,235,606,246. d.v.s 1 miljard, 235 miljoner, 600 tusen, 2 hundra 46...
äsch någon nolla hit och dit ;)
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina
Inlägg: 882
Blev medlem: 25 maj 2012, 20:44
Ort: Stockholm

Inlägg av jack.lofgren »

vem vill lira lite ps3 nu?
Användarens profilbild
Törnan
Kinaraket
Inlägg: 900
Blev medlem: 8 mars 2013, 21:19
Ort: Värmdö

Inlägg av Törnan »

nån som vet om det finns nå lobbys där dom har car meets på gta v?
Always Törnan ;)

Avslutade projekt :)
Andra Dt50x:en ;)
740-traktorn ;)

Bild
adamwestman
Svårstartad skrothög
Inlägg: 186
Blev medlem: 15 juni 2012, 09:08
Ort: Sala

Inlägg av adamwestman »

Nån som vill spela på xbox? :)
Yamaha YZF R125
Användarens profilbild
derbi_pöjk
Svårstartad skrothög
Inlägg: 303
Blev medlem: 1 april 2013, 18:19

Inlägg av derbi_pöjk »

Någon som vill lira lite gta på xbox?

adda: sWaPz41 8)
Bild
Användarens profilbild
Akki
Svårstartad skrothög
Inlägg: 250
Blev medlem: 22 december 2012, 11:48
Ort: Skåne

Inlägg av Akki »

Adda AKKI-SR på PS3 :D
Ta en titt på denna pärla ifall ni är Neoshomos som jag <3

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... highlight=

Dracfac projekt!

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=52059
Användarens profilbild
Freppefreak
Svårstartad skrothög
Inlägg: 233
Blev medlem: 3 augusti 2013, 09:37
Ort: Stockholm

Inlägg av Freppefreak »

Nån som har en sida där man kan ladda ner typ en story mode fil med menu mod o sånt till single player så man bara kan klistra in i harddriven (xbox) ? :)
Skriv svar