Köpråd Scooter

Diskussioner och frågor om hemsidor, återförsäljare, affärer mm. Obs, inga annonser här!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, CaToXXo

Shark Monster
Svårstartad skrothög
Inlägg: 182
Blev medlem: 8 juli 2012, 12:39

Köpråd Scooter

Inlägg av Shark Monster »

Tjena!

Det är så att syrran ska ha moppe nu i vår, men hon är inte jätte mottaglig för att överta dracen min :lol:

Så jag letar efter prisvärda scootrar, maxpris, säg 10k, men gärna under det. Inget kina, och eu som gäller.
Mina första tankar är ju såklart aerox, jog, neos, jetforce, ark, osv
Inte jätte förtjust i typ speedfight 2 pga den klena framgaffeln men tror inte riktigt hon kör som jag :roll:
Dracfuckot som har svårt att skriva korta inlägg!

Once you go Drac, you never go back!
Användarens profilbild
Nojjan
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 423
Blev medlem: 19 maj 2014, 15:13
Ort: Hassela

Inlägg av Nojjan »

Slider ftw :)
Kolla inte mitt Slider Projekt vetja ;)
Användarens profilbild
Pasha
Svårstartad skrothög
Inlägg: 280
Blev medlem: 6 december 2013, 19:24
Ort: Luleå

Inlägg av Pasha »

Skulle nästan säga Neos, riktigt skön sadel och även körställning! Samma motor som på Aeroxen skillnaden är att Neos är vattenkyld!
Hampu
Avstängd
Inlägg: 1894
Blev medlem: 13 september 2013, 19:49
Ort: Baksidan

Inlägg av Hampu »

Pasha skrev:Skulle nästan säga Neos, riktigt skön sadel och även körställning! Samma motor som på Aeroxen skillnaden är att Neos är vattenkyld!
Luftkyld* ;)

Typ alla märkesmopeder håller ju bra kvalité så det är väl mest bara hon som bestämmer vad hon vill ha, tjejer bryr ju sig om hur den ser ut ;)

Men jag måste säga att de nya neosarna är nog ett riktigt bra val!
Riktigt sköna att köra, inga killar som sitter och trimmar de nyare neosarna så de lär va fräscha i motorn också!
En tjej i min förra klass hade en Neos 2013 och de andra tösarna blev ju dyngvåta när dem såg den ;)
Användarens profilbild
G-son
King of the street
Inlägg: 4115
Blev medlem: 6 februari 2008, 23:31
Ort: Vimmerby

Re: Köpråd Scooter

Inlägg av G-son »

Shark Monster skrev:Det är så att syrran ska ha moppe nu i vår...
Kan vara lämpligt att tänka på vikten också. En liten tjej får svårare att hantera en tung moppe, särskilt saker som att få upp den på centralstödet.
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
Användarens profilbild
Pasha
Svårstartad skrothög
Inlägg: 280
Blev medlem: 6 december 2013, 19:24
Ort: Luleå

Inlägg av Pasha »

Hampu skrev:
Pasha skrev:Skulle nästan säga Neos, riktigt skön sadel och även körställning! Samma motor som på Aeroxen skillnaden är att Neos är vattenkyld!
Luftkyld* ;)

Typ alla märkesmopeder håller ju bra kvalité så det är väl mest bara hon som bestämmer vad hon vill ha, tjejer bryr ju sig om hur den ser ut ;)

Men jag måste säga att de nya neosarna är nog ett riktigt bra val!
Riktigt sköna att köra, inga killar som sitter och trimmar de nyare neosarna så de lär va fräscha i motorn också!
En tjej i min förra klass hade en Neos 2013 och de andra tösarna blev ju dyngvåta när dem såg den ;)
Tänkte lite fel, får väl skylla på att jag är trött som du gjorde igår ;)
Skriv svar