Snus tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Freppefreak
Svårstartad skrothög
Inlägg: 233
Blev medlem: 3 augusti 2013, 09:37
Ort: Stockholm

Inlägg av Freppefreak »

rasmusborg skrev:
Freppefreak skrev:Hur får ni tag på snuset? vill inte låta som en noob. Går ni o frågar någon pundare på stan eller fixar era föräldrar det?! :shock:
Jag har föräldrar som snusar för fullt , men det är de sista dom vill att jag ska börja med det men men. 8)
Går ju att fixa själv om man ser ut som man är 18 och liksom går in i en mindre kiosk och låtsas som man har köpt snus förut, typ stå där och kolla vilken man är sugen på och så liksom. Eller så frågar man någon äldre polare typ gör vissa också:)
Förstod faktiskt det nu när jag tänker efter, men tack ändå :D
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 648
Blev medlem: 1 juni 2012, 22:26
Ort: Skara

Inlägg av Xpressen »

Sitter med en dosa LD salmiak, not bad måste jag säga.
Gillar man lakris så är den att rekommendera!
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Freppefreak skrev:Hur får ni tag på snuset? vill inte låta som en noob. Går ni o frågar någon pundare på stan eller fixar era föräldrar det?! :shock:
Jag har föräldrar som snusar för fullt , men det är de sista dom vill att jag ska börja med det men men. 8)
kiosk, kopmisar/kontakter.. I mitt fall så är dock brodern 18 så får därigenom. Gör ju somsagt eget för tillfället men det var brodern som beställde det, vi delar ju med så ;)
Xpressen skrev:Sitter med en dosa LD salmiak, not bad måste jag säga.
Gillar man lakris så är den att rekommendera!
spyr.
rrxaffe
Elmoped
Inlägg: 58
Blev medlem: 22 augusti 2012, 13:07
Ort: jaåå

Inlägg av rrxaffe »

Xpressen skrev:Sitter med en dosa LD salmiak, not bad måste jag säga.
Gillar man lakris så är den att rekommendera!
gott en dosa sen är de inte gott!
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

rrxaffe skrev:
Xpressen skrev:Sitter med en dosa LD salmiak, not bad måste jag säga.
Gillar man lakris så är den att rekommendera!
gott en dosa sen är de inte gott!
Aldrig gott med lakris snus. Småland lakris är dock värst.
Användarens profilbild
el0l
Elmoped
Inlägg: 15
Blev medlem: 12 april 2014, 22:27
Kontakt:

Inlägg av el0l »

General Extra Stark Portion så jävla god och smaskig
Användarens profilbild
JagHarEnDerbi
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 598
Blev medlem: 22 november 2009, 20:09

Inlägg av JagHarEnDerbi »

Tyckte 13 var rätt värd ett tag, men började må illa vid tanken på den så fick gå tillbaka till 06 igen.
snooze
Elmoped
Inlägg: 6
Blev medlem: 28 april 2014, 08:38

Inlägg av snooze »

General lös är utan tvekan godast.. Men fyfan så dyrt, blir tyvärr till att snusa lågpris-portion.. :x
JoppeLindh
Elmoped
Inlägg: 46
Blev medlem: 25 oktober 2013, 09:56
Ort: Norrköping

Inlägg av JoppeLindh »

grov och kronan orginal rappe funkar ibland :)
snooze
Elmoped
Inlägg: 6
Blev medlem: 28 april 2014, 08:38

Inlägg av snooze »

Hittade en schysst lampa för snusare, men antik vettefan om den är..;)
oscaee
Svårstartad skrothög
Inlägg: 176
Blev medlem: 3 mars 2014, 22:13
Ort: stockholm

Inlägg av oscaee »

Freppefreak skrev:Hur får ni tag på snuset? vill inte låta som en noob. Går ni o frågar någon pundare på stan eller fixar era föräldrar det?! :shock:
Jag har föräldrar som snusar för fullt , men det är de sista dom vill att jag ska börja med det men men. 8)

kompisar som är 18 köper ut:)
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

snooze skrev:General lös är utan tvekan godast.. Men fyfan så dyrt, blir tyvärr till att snusa lågpris-portion.. :x
Bättre att snusa det som du tycker om än o ¨slänga iväg¨ pengarna på mindre omtyckt snus?

Skrivit det förut i tråden och skriver det igen, det är värt att lägga några extra kronor på ett gott snus! ;)
Användarens profilbild
Pantad
Elmoped
Inlägg: 128
Blev medlem: 21 april 2013, 16:55
Ort: Förorten till förorten till Göteborg

Inlägg av Pantad »

Persson97 skrev:
snooze skrev:General lös är utan tvekan godast.. Men fyfan så dyrt, blir tyvärr till att snusa lågpris-portion.. :x
Bättre att snusa det som du tycker om än o ¨slänga iväg¨ pengarna på mindre omtyckt snus?

Skrivit det förut i tråden och skriver det igen, det är värt att lägga några extra kronor på ett gott snus! ;)
skit i hur de smakar, så mycke nikotin som möjligt för lägsta pris går man ju på
oscaee
Svårstartad skrothög
Inlägg: 176
Blev medlem: 3 mars 2014, 22:13
Ort: stockholm

Inlägg av oscaee »

måste bara dela me mig om denna information. testade kronan lös idag och fyfan vad god den va för er som inte testat den är de värt o testa .billig och riktigt god, så numera äre general white/lös och kronan lös min nya favoriter:)
Nixxen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 512
Blev medlem: 11 mars 2013, 20:56

Inlägg av Nixxen »

Testade egengjort av pappas kompis idag, åfyfan va gott det va. Får ta och köpa hem mig en egen sats! :)
(Hoppas det är lika gott efter ett par prillor bara :roll: )
Åh Lilla Boone!
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Nixxen skrev:Testade egengjort av pappas kompis idag, åfyfan va gott det va. Får ta och köpa hem mig en egen sats! :)
(Hoppas det är lika gott efter ett par prillor bara :roll: )
Beställ en satts till mig med ;)

Dom där 2,5 kilona försvann ju fortare än man han blinka..

Blir dock förmodligen att göra eget lössnus igen när jag har tid och ork :)
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Nixxen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 512
Blev medlem: 11 mars 2013, 20:56

Inlägg av Nixxen »

Persson97 skrev:
Nixxen skrev:Testade egengjort av pappas kompis idag, åfyfan va gott det va. Får ta och köpa hem mig en egen sats! :)
(Hoppas det är lika gott efter ett par prillor bara :roll: )
Beställ en satts till mig med ;)

Dom där 2,5 kilona försvann ju fortare än man han blinka..

Blir dock förmodligen att göra eget lössnus igen när jag har tid och ork :)
Haha, får lägga en beställning till både mig och farsan imorgon.. :)
Det va bra med smak i den iallafall. Billigt och bra, kan det bli bättre? ;)
Åh Lilla Boone!
veteranmoppe
Elmoped
Inlägg: 72
Blev medlem: 26 januari 2014, 16:49

Inlägg av veteranmoppe »

Tja alla snusers ;)
Jag har snusat konstant i ett år nu , började med GR gick över till kaliber för att sedan gå över till ld lös, men häromveckan bjöd en kompis på Knox lös, fy fan va go... helt klart mitt nya favorit snus, några fler på forumet som kör Knox lös ? :)
Gud som haver b18 kär, se så gase glad jag är, vart än jag mig om i världen vänder , skal jag alltid lämna efter mig svarta ränder , amen , :)
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Eftersom det hemmagjorda är slut så gick jag till gottegrisen och köpte en stock general lös. Favoriten.. Men gr, Småland, röda lacket, grov lös osv är med fina. Aldrig provat Knox lös dock, kanske får bli när stocken är slut. Även om original portionen inte var så jäkla god..
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
veteranmoppe
Elmoped
Inlägg: 72
Blev medlem: 26 januari 2014, 16:49

Inlägg av veteranmoppe »

Knox portion är inte möe och ha , men deras lös e kanon fin som sagt kan verkligen rekomendera den :D
Gud som haver b18 kär, se så gase glad jag är, vart än jag mig om i världen vänder , skal jag alltid lämna efter mig svarta ränder , amen , :)
Användarens profilbild
draken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 546
Blev medlem: 29 oktober 2012, 12:02

Inlägg av draken »

ska ta o testa den! kör på LD enbär och salmiak nu och dom är helt klart värd pengarna tycker jag! dom är billig, god och man blir inte trött på dem! dock hatar jag lösen då den är för mjuk tycker jag och smakar gummi....
Derbi_pöjk skrev:
gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....
Användarens profilbild
alatan
Elmoped
Inlägg: 88
Blev medlem: 27 juli 2012, 20:09

Inlägg av alatan »

Börjat köra på ettan lös numera, bra mycket godare än blöjpåsarna å räcker längre :)

Enda nackdelen är ju att det kanske inte alltid går hem hos tjejerna ;/
Dom gör så rysligt fint på tomten.
Bild
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

alatan skrev:Börjat köra på ettan lös numera, bra mycket godare än blöjpåsarna å räcker längre :)

Enda nackdelen är ju att det kanske inte alltid går hem hos tjejerna ;/
Hihi, som en bonde som lämnade in bilen till oss på skolan. Stod en bit ifrån och bakade en lös undertiden som klasskompisarna tog imot honom, så gick han fram te mig och frågade varför jag gjorde den så liten. Sa ingenting direkt utan bara la till lite till. -Bättre kan du sa han, la till lite till och stoppade in. Han fick världens leende och sa glatt, såja! Det ska räcka hela dan! ;)

Alla i verkstaden började ju garvade som fan :lol:
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
Pantad
Elmoped
Inlägg: 128
Blev medlem: 21 april 2013, 16:55
Ort: Förorten till förorten till Göteborg

Inlägg av Pantad »

Persson97 skrev:
alatan skrev:Börjat köra på ettan lös numera, bra mycket godare än blöjpåsarna å räcker längre :)

Enda nackdelen är ju att det kanske inte alltid går hem hos tjejerna ;/
Hihi, som en bonde som lämnade in bilen till oss på skolan. Stod en bit ifrån och bakade en lös undertiden som klasskompisarna tog imot honom, så gick han fram te mig och frågade varför jag gjorde den så liten. Sa ingenting direkt utan bara la till lite till. -Bättre kan du sa han, la till lite till och stoppade in. Han fick världens leende och sa glatt, såja! Det ska räcka hela dan! ;)

Alla i verkstaden började ju garvade som fan :lol:
tyst Persson, alla vet att du snusar ld.

:*
veteranmoppe
Elmoped
Inlägg: 72
Blev medlem: 26 januari 2014, 16:49

Inlägg av veteranmoppe »

Tur att bruden man har pågång själv snusar lös :P ja behöver aldrig höra fan va äckligt , enda jag hör e "bjuder du på en " :p haha
Gud som haver b18 kär, se så gase glad jag är, vart än jag mig om i världen vänder , skal jag alltid lämna efter mig svarta ränder , amen , :)
veteranmoppe
Elmoped
Inlägg: 72
Blev medlem: 26 januari 2014, 16:49

Inlägg av veteranmoppe »

Tur att bruden man har pågång själv snusar lös :P ja behöver aldrig höra fan va äckligt , enda jag hör e "bjuder du på en " :p haha
Gud som haver b18 kär, se så gase glad jag är, vart än jag mig om i världen vänder , skal jag alltid lämna efter mig svarta ränder , amen , :)
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Pantad skrev:
Persson97 skrev:
alatan skrev:Börjat köra på ettan lös numera, bra mycket godare än blöjpåsarna å räcker längre :)

Enda nackdelen är ju att det kanske inte alltid går hem hos tjejerna ;/
Hihi, som en bonde som lämnade in bilen till oss på skolan. Stod en bit ifrån och bakade en lös undertiden som klasskompisarna tog imot honom, så gick han fram te mig och frågade varför jag gjorde den så liten. Sa ingenting direkt utan bara la till lite till. -Bättre kan du sa han, la till lite till och stoppade in. Han fick världens leende och sa glatt, såja! Det ska räcka hela dan! ;)

Alla i verkstaden började ju garvade som fan :lol:
tyst Persson, alla vet att du snusar ld.

:*
Ibland kanske.. :roll: Men inte gjort detta året iaf ;)
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
JoppeLindh
Elmoped
Inlägg: 46
Blev medlem: 25 oktober 2013, 09:56
Ort: Norrköping

Inlägg av JoppeLindh »

rape eller kronan orginal är ju de godaste och grov ;)
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Någon här som provat Röda lacket lös? E den god?
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
Tyshitzu
Elmoped
Inlägg: 6
Blev medlem: 14 augusti 2014, 12:19

Inlägg av Tyshitzu »

hembakad whiskey lös, Odens extreme och en fet gammal hederlig ETTAN LÖS! Inget snus kan ju slå den trion i käfta! :D
Min högsta önskan är att ha 50000 kronor och en honda zoomer.
Användarens profilbild
alatan
Elmoped
Inlägg: 88
Blev medlem: 27 juli 2012, 20:09

Inlägg av alatan »

Vad tycker ni om LD portion? Både salmiak och original.

Tycker original luktar anus och smakar lite udda. Salmiak spyr jag nästan av, smakar så otroligt illa.
Dom gör så rysligt fint på tomten.
Bild
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

alatan skrev:Vad tycker ni om LD portion? Både salmiak och original.

Tycker original luktar anus och smakar lite udda. Salmiak spyr jag nästan av, smakar så otroligt illa.
Salmiak är skit... original duger någon dosa nån gång ibland...

Dock bara köpt en dosa portion i år.. General original blev det då, men slutade med att man la in dubbla hela tiden och efter två dagar var den dosan slut, en dosa lös räcker iallafall tre dagar ;)
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
BondenUndercover
Elmoped
Inlägg: 52
Blev medlem: 10 september 2014, 18:46
Ort: STORSTAN

Inlägg av BondenUndercover »

Thunder xtreme, stark portion :lol:
fullt ös körkortslös!
AndenIflaskan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 311
Blev medlem: 21 maj 2014, 17:20

Inlägg av AndenIflaskan »

göteborgs rape´ lime. behöver inte säga mera...
PGO T.REX
stage6 pro replica, 19mm förgasare, avstrypt luftburk, malossi multivar, 6,5g dr pulley vikter, malossi fly(gula fjädrar), gul tryckfjäder. ostrypt cdi, doppler membran. stage6 racing 70cc.
OBS: moppe tiden slut nu, moppen såld och bil införskaffats ist :D
Användarens profilbild
xXxProScOpezzxXx
Elmoped
Inlägg: 39
Blev medlem: 16 april 2014, 16:30

Inlägg av xXxProScOpezzxXx »

AndenIflaskan skrev:göteborgs rape´ lime. behöver inte säga mera...
mein n-word :wink:
Skriv svar