Behöver hjälp med livet

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist
Inlägg: 1672
Blev medlem: 3 juni 2012, 10:13
Ort: Sundsvall

Behöver hjälp med livet

Inlägg av FreZz »

Tjena vet inte vad jag ska göra med mig själv vill bara skrika ut och slå sönder något, en vän dog idag då föraren var hög och full, vad i helvete ska jag göra är så arg och ledsen och jag vill bara inte vara någonstans just nu jag vill bara springa, springa ifrån allt och alla.
känner bara att jag måste skriva ut och få ut allt ur mitt system.
Quattro lyfe
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Re: Behöver hjälp med livet

Inlägg av david96 »

FreZz skrev:Tjena vet inte vad jag ska göra med mig själv vill bara skrika ut och slå sönder något, en vän dog idag då föraren var hög och full, vad i helvete ska jag göra är så arg och ledsen och jag vill bara inte vara någonstans just nu jag vill bara springa, springa ifrån allt och alla.
känner bara att jag måste skriva ut och få ut allt ur mitt system.
adrenalin kickar funkar för mig.
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
Hilmersson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 205
Blev medlem: 2 juli 2010, 12:22
Ort: Örebro

Inlägg av Hilmersson »

Sysselsättning är det viktigaste i just detta fall, du behöver få tiden att gå helt enkelt för att med tiden acceptera vad som har hänt. Kommer över det gör man aldrig helt utan det kommer alltid finnas stunder då du grubblar över det även om vardagen flyter på som vanligt i övrigt.

Garaget har alltid varit min fristad när annat strulat för mig och har varit i precis den situationen du befinner dig i nu allt för många gånger trots ett hittills kort liv. Det blir bättre!
Användarens profilbild
KrooxTheStyler
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 563
Blev medlem: 2 maj 2013, 22:09
Ort: Asmundtorp

Re: Behöver hjälp med livet

Inlägg av KrooxTheStyler »

FreZz skrev:Tjena vet inte vad jag ska göra med mig själv vill bara skrika ut och slå sönder något, en vän dog idag då föraren var hög och full, vad i helvete ska jag göra är så arg och ledsen och jag vill bara inte vara någonstans just nu jag vill bara springa, springa ifrån allt och alla.
känner bara att jag måste skriva ut och få ut allt ur mitt system.
Skaffa moppe istället så slipper du springa :)

Kanske inte tid för skämt, men tiden går och känslor försvinner. Det blir bättre med tiden!
CPI SM
Användarens profilbild
TheRavenBlue
Svårstartad skrothög
Inlägg: 302
Blev medlem: 23 november 2013, 17:41

Re: Behöver hjälp med livet

Inlägg av TheRavenBlue »

KrooxTheStyler skrev:
FreZz skrev:Tjena vet inte vad jag ska göra med mig själv vill bara skrika ut och slå sönder något, en vän dog idag då föraren var hög och full, vad i helvete ska jag göra är så arg och ledsen och jag vill bara inte vara någonstans just nu jag vill bara springa, springa ifrån allt och alla.
känner bara att jag måste skriva ut och få ut allt ur mitt system.
Skaffa moppe istället så slipper du springa :)

Kanske inte tid för skämt, men tiden går och känslor försvinner. Det blir bättre med tiden!
Nja allt blir inte bättre med tiden jag har social fobi och jag gick 3 år på högstadiet utan att prata med någon och så fort det blev grupparbete så skolkade jag och jag vågade aldrig be om hjälp i skolan så jag fick skit betyg och är livrädd inför gymnasiet. Och det blir bara värre och värre med tiden.

OnT: Börja gå till privat teraput och prata med dem de kan hjälpa dig. Gå inte till vanliga teraputer gå till lite dyrare privata de är mycket bättre . Det vet jag av egen erfarenhet.
derbi3
Elmoped
Inlägg: 22
Blev medlem: 5 september 2013, 08:50

Re: Behöver hjälp med livet

Inlägg av derbi3 »

Du behöver prata med någon, typ en terapeut, eller liknande. Att prata om det är som man delar med sig av det man känner, och att veta att någon förstår hur man känner.
Användarens profilbild
gashäng
Elmoped
Inlägg: 93
Blev medlem: 28 november 2013, 10:28

Inlägg av gashäng »

Ett sätt för mig kan va att skriva en låt eller en text, bara för att få ur sig
Sen så äre alltid sköönt att prata me nån, en nära Vänn eller mamma pappa mm

De käns säkert skit nu men detta kommer göra dig starkare me åren, va har du att förlora lixom, livet är kort så ge allt och ångra inget, gråt ut helt och skratta hysteriskt, va me folk du älskar och blir älskad av

Vill ba säga att denne förare borde åka in på lifstid!
Skriv svar