Träning, kost & hälsa-tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

laxfanskap
Elmoped
Inlägg: 133
Blev medlem: 21 augusti 2013, 18:39

Inlägg av laxfanskap »

p0d1 skrev:
Freppefreak skrev:Ngn som vet vad denna övning heter? Och vilka muskler den tränar? :D

Bild:
[spoiler] Bild
Efter så reser man sig [/spoiler]

Tacksam för svar
Googlade på bilden, verkar vara en balansövning, du ska antingen sänka dig själv genom att böja på knät eller bara böja höften med överkroppen närmare golvet. Beroende på hur man ska göra tränar den olika muskler.

Alltså någon slags instagramfitnessbögövning som är till för fjortisar och annat löst folk som egentligen inte tränar för det är kul, utan för att kunna skryta om det och lägga upp bilder på instagram med taggar såsom #minresaräknas #aldrigvila osv.
Haha, tyvärr sant...
Men balansövningar kan vara bra om man t.ex kör cross eller liknande sporter. Vet att vissa crossåkare kör liknande övningar för att få bättre balans :)
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

laxfanskap skrev: Haha, tyvärr sant...
Men balansövningar kan vara bra om man t.ex kör cross eller liknande sporter. Vet att vissa crossåkare kör liknande övningar för att få bättre balans :)
Det är sant, men det bästa sättet att bli bra på något är att träna på det.
Sen självklart, tränar man så kan man lägga in balansövningar såsom den ovan, eller knäböj på balansboll(eller vad det nu heter) till exempel :)
snooze
Elmoped
Inlägg: 6
Blev medlem: 28 april 2014, 08:38

Inlägg av snooze »

MÅSTE börja träna igen, har inte gjort ett skit på 6 år. Nästa vecka då jävlar..
laxfanskap
Elmoped
Inlägg: 133
Blev medlem: 21 augusti 2013, 18:39

Inlägg av laxfanskap »

snooze skrev:MÅSTE börja träna igen, har inte gjort ett skit på 6 år. Nästa vecka då jävlar..
säg aldrig nästa vecka...... då händer det ofta inget.... Kör imorgon istället! :D
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Blir så jävla trött på detta.. Jag gymmar 4 ggr i veckan och äter inte mer än någon annan, men ändå går jag inte ner i vikt? Jag är rätt så stor och behöver mina kcal, men eftersom jag själv inte tror att jag uppfyller dom så går jag ändå inte ner i vikt? Sist jag deffade så gick jag ner sakta men säkert och armarna försvann HELT. Blev bra mycket klenare, men tappade inget fett på magen :twisted:
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

DEA!! skrev:Blir så jävla trött på detta.. Jag gymmar 4 ggr i veckan och äter inte mer än någon annan, men ändå går jag inte ner i vikt? Jag är rätt så stor och behöver mina kcal, men eftersom jag själv inte tror att jag uppfyller dom så går jag ändå inte ner i vikt? Sist jag deffade så gick jag ner sakta men säkert och armarna försvann HELT. Blev bra mycket klenare, men tappade inget fett på magen :twisted:
Förmodligen är buken de stället du har svårast att bli hård och torr på, fortsätt deffen så borde du se resultat!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

dessvärre så försvinner ju armarna som sagt :roll:
Årets Styrelsemedlem 2013
gurra88
Elmoped
Inlägg: 144
Blev medlem: 1 november 2012, 19:39

Inlägg av gurra88 »

Tips på hur jag ska komma igång och gymma ordentligt, gymmade förut men kom inte igång ordentligt utan gick mest runt och körde på lite olika maskiner.

Känns inte värt att lägga 200kr i månaden utan att få resultat.
Spelar fotboll och innebandy men är spinkig och vill bygga upp lite.
Användarens profilbild
Ossian
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 379
Blev medlem: 29 september 2013, 20:43

Inlägg av Ossian »

Det här med att gymma...
Vad gör man egentligen? Är det pinsamt att vara där ensam (utan att var 3-4 polare)? Har under mina 16 år aldrig satt min fot på ett gym så jag är helt borta på det, så det hade varit schysst om någon kunde typ bara förklara vad man gör. Hur vet man vad man ska göra med de olika maskinerna?
Hade varit gött om någon orkar svara på några av frågorna :D
Kolla gärna mitt DT50r / sm projekt http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=51905
Användarens profilbild
Jakzu
TGR:s BIIIIAAAATCH
Inlägg: 716
Blev medlem: 13 januari 2013, 22:12
Ort: ulricehamn

Inlägg av Jakzu »

Lägg upp ett schema för vad du ska köra vilka dagar och vilka övningar så får du mer struktur på det. Jag föredrar fria vikter/övningar, känns bättre än maskiner. Och ha lite tålamod, har gymmat i ca 6 månader och tog typ 3 månader innan jag började se riktiga resultat. Man blir dock riktigt taggad att försätta när man väl får resultat. Se till att äta och sova ordentligt också;)
Lycka till!
Användarens profilbild
Jakzu
TGR:s BIIIIAAAATCH
Inlägg: 716
Blev medlem: 13 januari 2013, 22:12
Ort: ulricehamn

Inlägg av Jakzu »

Ossian skrev:Det här med att gymma...
Vad gör man egentligen? Är det pinsamt att vara där ensam (utan att var 3-4 polare)? Har under mina 16 år aldrig satt min fot på ett gym så jag är helt borta på det, så det hade varit schysst om någon kunde typ bara förklara vad man gör. Hur vet man vad man ska göra med de olika maskinerna?
Hade varit gött om någon orkar svara på några av frågorna :D
I början var jag lite skraj för att alla skulle kolla snett på mig för att man såg ut som en nybörjare och tandpetare. Men gick över ganska snabbt, skit i vad folk kanske tycker. Jag fördrar att träna ensam, blir effektivare kan ju dock va skönt att ha en kompis med sig ifall man känner sig lite osäker ensam, men stå inte och flamsa bara. Där jag tränar är det många i min ålder som går dit bara för att "gå dit". Apropå övningar osv så lärde jag mig det mesta ifrån att fråga folk som ser ut att ha bra koll på gymmet. Alla som jag har frågat har varit as schyssta och visat många bra övningar, på den vägen lär du också känna folk på gymmet:)
Användarens profilbild
Ossian
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 379
Blev medlem: 29 september 2013, 20:43

Inlägg av Ossian »

Jakzu skrev:
Ossian skrev:Det här med att gymma...
Vad gör man egentligen? Är det pinsamt att vara där ensam (utan att var 3-4 polare)? Har under mina 16 år aldrig satt min fot på ett gym så jag är helt borta på det, så det hade varit schysst om någon kunde typ bara förklara vad man gör. Hur vet man vad man ska göra med de olika maskinerna?
Hade varit gött om någon orkar svara på några av frågorna :D
I början var jag lite skraj för att alla skulle kolla snett på mig för att man såg ut som en nybörjare och tandpetare. Men gick över ganska snabbt, skit i vad folk kanske tycker. Jag fördrar att träna ensam, blir effektivare kan ju dock va skönt att ha en kompis med sig ifall man känner sig lite osäker ensam, men stå inte och flamsa bara. Där jag tränar är det många i min ålder som går dit bara för att "gå dit". Apropå övningar osv så lärde jag mig det mesta ifrån att fråga folk som ser ut att ha bra koll på gymmet. Alla som jag har frågat har varit as schyssta och visat många bra övningar, på den vägen lär du också känna folk på gymmet:)
Tack så mycket!
Kolla gärna mitt DT50r / sm projekt http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=51905
gurra88
Elmoped
Inlägg: 144
Blev medlem: 1 november 2012, 19:39

Inlägg av gurra88 »

Tack :D
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Ossian skrev:
Jakzu skrev:
Ossian skrev:Det här med att gymma...
Vad gör man egentligen? Är det pinsamt att vara där ensam (utan att var 3-4 polare)? Har under mina 16 år aldrig satt min fot på ett gym så jag är helt borta på det, så det hade varit schysst om någon kunde typ bara förklara vad man gör. Hur vet man vad man ska göra med de olika maskinerna?
Hade varit gött om någon orkar svara på några av frågorna :D
I början var jag lite skraj för att alla skulle kolla snett på mig för att man såg ut som en nybörjare och tandpetare. Men gick över ganska snabbt, skit i vad folk kanske tycker. Jag fördrar att träna ensam, blir effektivare kan ju dock va skönt att ha en kompis med sig ifall man känner sig lite osäker ensam, men stå inte och flamsa bara. Där jag tränar är det många i min ålder som går dit bara för att "gå dit". Apropå övningar osv så lärde jag mig det mesta ifrån att fråga folk som ser ut att ha bra koll på gymmet. Alla som jag har frågat har varit as schyssta och visat många bra övningar, på den vägen lär du också känna folk på gymmet:)
Tack så mycket!
fråga folk! alla jag pratat med har alltid varit glada och hjälpsamma!
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
laxfanskap
Elmoped
Inlägg: 133
Blev medlem: 21 augusti 2013, 18:39

Inlägg av laxfanskap »

Är det någon som har tips på någon Bcaa produkt som ger energi och smakar gott?
I en bra prisklass också :)
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

laxfanskap skrev:Är det någon som har tips på någon Bcaa produkt som ger energi och smakar gott?
I en bra prisklass också :)
GG egna, från star nutrition. Med smaken vattenmelon!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

Jakzu skrev:Lägg upp ett schema för vad du ska köra vilka dagar och vilka övningar så får du mer struktur på det. Jag föredrar fria vikter/övningar, känns bättre än maskiner. Och ha lite tålamod, har gymmat i ca 6 månader och tog typ 3 månader innan jag började se riktiga resultat. Man blir dock riktigt taggad att försätta när man väl får resultat. Se till att äta och sova ordentligt också;)
Lycka till!
Bästa är att välja ett populärt och välanvänt träningsschema i början som har en baktanke med allting, vilka övningar, dagar, grupper samt hur man ska försöka öka.
Ska en nybörjare sätta ihop ett eget schema så blir det bara pannkaka.

Stronglift är att rekommendera.
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

droppar i alla set och går itne ner märkvärdigt märker ju att det kommer, äter strikt diet,
1 vecka bistår av kycling/lax/nötkött(magert)/ris inget ris osv tar antioxidanter och vitaminer dagligen för mitt behov, väge ca 76 nu och gått ifrån 86 sedan jag börja med detta, är det normalt med dropp? börjar bli deppigt att gå till gymmet :(
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Dawidd
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 368
Blev medlem: 1 augusti 2011, 20:56
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Dawidd »

Jahapp, nu har man dragit 135 i böjen, va sjukt nära på 140!

Sen 110 i bänk och 170 i sumomark, kul när träningen går framåt! :)

10kg kvar tills 3x kroppsvikt i mark.
Senast redigerad av Dawidd den 18 juni 2014, 21:59, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Dawidd skrev:Jahapp, nu har man dragit 135 i böjen, va sjukt nära på 140!

Sen 110 i bänk och 170 i smalmark, kul när träningen går framåt! :)

10kg kvar tills 3x kroppsvikt i mark.
Så du väger alltså 60 och drar 110 i bänk? Mäktigt. Bild? Lär ju vara nåt jävulskt rå
bibapeolola
Dawidd
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 368
Blev medlem: 1 augusti 2011, 20:56
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Dawidd »

Axel skrev:
Dawidd skrev:Jahapp, nu har man dragit 135 i böjen, va sjukt nära på 140!

Sen 110 i bänk och 170 i smalmark, kul när träningen går framåt! :)

10kg kvar tills 3x kroppsvikt i mark.
Så du väger alltså 60 och drar 110 i bänk? Mäktigt. Bild? Lär ju vara nåt jävulskt rå

Stämmer bra det. Har inte knäppt så många bilder den senaste tiden, men här är lite från den senaste tiden.

Kan fixa fler bilder om du är sugen!

Bild

Bild
Användarens profilbild
Jakzu
TGR:s BIIIIAAAATCH
Inlägg: 716
Blev medlem: 13 januari 2013, 22:12
Ort: ulricehamn

Inlägg av Jakzu »

Hejhej, har gymmat i ca 6månader nu och börjar se riktiga resultat. Skulle dock vilja bli av med lite fett på magen för att se lite mer "deffad" ut. Har tänkt att jag ska börja springa ett par km på mina vilodagar. Vad med min kost bör jag ändra? Antar att jag ska undvika socker. Äter annars normalt+protenin,kreatin. Är det något annat jag bör tänka på? Alla tips uppskattas:)
Mvh Jacob
Användarens profilbild
Heatz
Årets Projekt 2013
Inlägg: 141
Blev medlem: 21 december 2012, 01:07
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Heatz »

Tjena grabbar!

Behöver lite tips och hjälp gällande min träning!
Har nu haft ett uppehåll på ca 2år och ser att musklerna sakta börjar försvinna samt att jag inte är lika stark längre då jag knappt orkar med däckpressen längre haha
Har även börjat få ont i rygg/axlar mm för att, som sagt mina muskler börjar försvinna...

Jag själv har alltid vart väldigt sportig av mig då jag brottats i 4år och spelat handboll i 7år så jag är tyvärr van med hårda pass och och högt tempo men nu när jag gymmat ett antal gånger märker jag att det der inte lönar sig då det bara skadar mer än vad det hjälper. Fick alldeles för ont i kroppen sist så jag blev sängliggandes i en dag och hade ont i minst 4 dagar efter det.

Detta betyder att jag måste börja om på ruta 1 ungefär med lätta vikter och lugnare tempo, men jag kan ju inte detta så jag vill gärna veta vad ni tycker att jag ska göra och hur jag ska börja stärka musklerna igen. Förut tränade jag 3-4ggr veckan varav 1-2h per pass. Men jag vette fan om det är aktuellt längre haha! Målet är väl inte att bli bred som en häst utan bara bli stark igen och få tillbaka de starka konturerna på musklerna.
Vad säger ni? :)
Bild
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Heatz skrev:Tjena grabbar!

Behöver lite tips och hjälp gällande min träning!
Har nu haft ett uppehåll på ca 2år och ser att musklerna sakta börjar försvinna samt att jag inte är lika stark längre då jag knappt orkar med däckpressen längre haha
Har även börjat få ont i rygg/axlar mm för att, som sagt mina muskler börjar försvinna...

Jag själv har alltid vart väldigt sportig av mig då jag brottats i 4år och spelat handboll i 7år så jag är tyvärr van med hårda pass och och högt tempo men nu när jag gymmat ett antal gånger märker jag att det der inte lönar sig då det bara skadar mer än vad det hjälper. Fick alldeles för ont i kroppen sist så jag blev sängliggandes i en dag och hade ont i minst 4 dagar efter det.



Detta betyder att jag måste börja om på ruta 1 ungefär med lätta vikter och lugnare tempo, men jag kan ju inte detta så jag vill gärna veta vad ni tycker att jag ska göra och hur jag ska börja stärka musklerna igen. Förut tränade jag 3-4ggr veckan varav 1-2h per pass. Men jag vette fan om det är aktuellt längre haha! Målet är väl inte att bli bred som en häst utan bara bli stark igen och få tillbaka de starka konturerna på musklerna.
Vad säger ni? :)
har du ont i lederna? hur får du otn efter du tränat?

kör 12-20 reps eller kör 8-12 reps med koncentration . gör ingen form av kast, hellre lågvikt med bra form än hög vikt!

tycker du borde gå upp 5-10 kg du bör göra det utan problem utan att få någon kagge osv.

hur många gågner i veckan hade du tänkt träna? kör på split schema det är bäst och lättast! :)

och för gudsskull fokusera på marklyft/knäböj så kommer du bli extremt sexig! :*

rekomendera ala och omega tre som kosttillskott! :)
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
Heatz
Årets Projekt 2013
Inlägg: 141
Blev medlem: 21 december 2012, 01:07
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Heatz »

david96 skrev: har du ont i lederna? hur får du otn efter du tränat?

kör 12-20 reps eller kör 8-12 reps med koncentration att du inte gör några form av kast, hellre lågvikt med bra form än hög vikt!

tycker du borde gå upp 5-10 kg du bör göra utan problem utan att få någon kagge osv.

hur många gågner i veckan hade du tänkt träna? kör på split schema det är bäst och lättast! :)

och för gudsskull fokusera på marklyft/knäböj så kommer du bli extremt sexig! :*

rekomendera ala och omega tre som kosttillskott! :)
Får ont i både leder och muskler, blir stel som en planka efteråt haha. Får svårt för att använda de musklerna jag "tränat" för att det gör för ont...

Låter nog bäst att lyfta lätt men ordentligt i mitt tycke, har svårt för att gå upp i vikt när jag har hög ämnesomsättning (kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt) och att gå upp 5-10kg i muskelmassa kommer ta ett tag :P
När jag tränade som mest vägde jag 56kg, vilket är rätt bra för att vara 165cm lång. Nu pendlar jag mellan 49-51kg hela tiden :/

Vet inte hur ofta jag borde träna det ingår i min fråga lite grann, kommer troligen behöva ett par vilodagar. Split schema? Vad är det? :)

Kommer nog inte kunna fokusera på marklyft då min rygg troligen inte skulle palla det till en början och att sätta press på mitt högra knä är inge vidare pga reumatism...

Haha fyfan vilket problem jag är känner jag nu när jag skriver om mig x)
Bild
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Heatz skrev:
david96 skrev: har du ont i lederna? hur får du otn efter du tränat?

kör 12-20 reps eller kör 8-12 reps med koncentration att du inte gör några form av kast, hellre lågvikt med bra form än hög vikt!

tycker du borde gå upp 5-10 kg du bör göra utan problem utan att få någon kagge osv.

hur många gågner i veckan hade du tänkt träna? kör på split schema det är bäst och lättast! :)

och för gudsskull fokusera på marklyft/knäböj så kommer du bli extremt sexig! :*

rekomendera ala och omega tre som kosttillskott! :)
Får ont i både leder och muskler, blir stel som en planka efteråt haha. Får svårt för att använda de musklerna jag "tränat" för att det gör för ont...

Låter nog bäst att lyfta lätt men ordentligt i mitt tycke, har svårt för att gå upp i vikt när jag har hög ämnesomsättning (kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt) och att gå upp 5-10kg i muskelmassa kommer ta ett tag :P
När jag tränade som mest vägde jag 56kg, vilket är rätt bra för att vara 165cm lång. Nu pendlar jag mellan 49-51kg hela tiden :/

Vet inte hur ofta jag borde träna det ingår i min fråga lite grann, kommer troligen behöva ett par vilodagar. Split schema? Vad är det? :)

Kommer nog inte kunna fokusera på marklyft då min rygg troligen inte skulle palla det till en början och att sätta press på mitt högra knä är inge vidare pga reumatism...

Haha fyfan vilket problem jag är känner jag nu när jag skriver om mig x)


http://www.mmsports.se/Halsokost/Husdju ... amine.html

gör under för leder och muskelverk! den +omega 3 :)

att du kör T.ex ben/mage en dag sedan bröst/tricep en annan och rygg osv, en del av kroppen per dag iprincip :)

fnns flera schema som du kan hitta på internet, googla typ bara så många dagar du vill träna typ 4 dagar iveckan så googlar du 4 split schema tjej :)


knäböj/mark pajar ej knän eller ryggen. du måste bara värma upp ordentligt och göra dem rätt. dem stärker rättare sagt dem delarna
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Dawidd
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 368
Blev medlem: 1 augusti 2011, 20:56
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Dawidd »

Heatz skrev:
david96 skrev: har du ont i lederna? hur får du otn efter du tränat?

kör 12-20 reps eller kör 8-12 reps med koncentration att du inte gör några form av kast, hellre lågvikt med bra form än hög vikt!

tycker du borde gå upp 5-10 kg du bör göra utan problem utan att få någon kagge osv.

hur många gågner i veckan hade du tänkt träna? kör på split schema det är bäst och lättast! :)

och för gudsskull fokusera på marklyft/knäböj så kommer du bli extremt sexig! :*

rekomendera ala och omega tre som kosttillskott! :)
Får ont i både leder och muskler, blir stel som en planka efteråt haha. Får svårt för att använda de musklerna jag "tränat" för att det gör för ont...

Låter nog bäst att lyfta lätt men ordentligt i mitt tycke, har svårt för att gå upp i vikt när jag har hög ämnesomsättning (kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt) och att gå upp 5-10kg i muskelmassa kommer ta ett tag :P
När jag tränade som mest vägde jag 56kg, vilket är rätt bra för att vara 165cm lång. Nu pendlar jag mellan 49-51kg hela tiden :/

Vet inte hur ofta jag borde träna det ingår i min fråga lite grann, kommer troligen behöva ett par vilodagar. Split schema? Vad är det? :)

Kommer nog inte kunna fokusera på marklyft då min rygg troligen inte skulle palla det till en början och att sätta press på mitt högra knä är inge vidare pga reumatism...

Haha fyfan vilket problem jag är känner jag nu när jag skriver om mig x)
Stretcha stretcha stretcha! Det är viktigt om du är stel, det har hjälpt min kompis som har haft problem, han kunde inte gå mer än 90 grader i böjen utan att han föll ihop, nu har han stretchat varje morgon/kväll och nu kan han köra ATG (ass to grass) i böjen.
Det gör dig även mer rörligare!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Hur går de med sommardeffen? Jag ska börja nu till nästa sommar o siktar på 95kg iaf :)
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Heatz
Årets Projekt 2013
Inlägg: 141
Blev medlem: 21 december 2012, 01:07
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Heatz »

Haha shit... 95kg! Det är nästan bubbla min nuvarande vikt :P
Bild
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Väger 105 i dagsläget :P
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
xXxProScOpezzxXx
Elmoped
Inlägg: 39
Blev medlem: 16 april 2014, 16:30

Inlägg av xXxProScOpezzxXx »

DEA!! skrev:Väger 105 i dagsläget :P
eat clen , tren hard, and test the limits så ska du se att de händer grejer :wink:
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Jaa denna gång ska det gå! De svåra är ju att intala sig att man blir klenare :(
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
xXxProScOpezzxXx
Elmoped
Inlägg: 39
Blev medlem: 16 april 2014, 16:30

Inlägg av xXxProScOpezzxXx »

föhelvete DEA snacka om att missa referenserna :lol:
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

xXxProScOpezzxXx skrev:föhelvete DEA snacka om att missa referenserna :lol:
Nu hänger jag inte med?
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
xXxProScOpezzxXx
Elmoped
Inlägg: 39
Blev medlem: 16 april 2014, 16:30

Inlägg av xXxProScOpezzxXx »

DEA!! skrev:Nu hänger jag inte med?
Eat clen, tren hard, test the limits

clen = clenbuterol

tren = trenbolone

test = testosterone
Skriv svar