AM Kort

Allmänna mopeddiskussioner helt enkelt. Allt mellan himmel och jord dock med inriktning på moped.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

MaxDerbi
Elmoped
Inlägg: 12
Blev medlem: 24 februari 2014, 19:13
Ort: Simrishamn

AM Kort

Inlägg av MaxDerbi »

Hallå! På torsdag drar jag och skriver upp Am provet, fett nervös. Men läser ut trafik regler ca 2 gånger om dagen och gör internet testerna. Hur tror ni det kommer o gå,o vad har ni för tips sen ni gjorde det?

Kolla på tråden på torsdag då jag kommer skriva hur de gick ;)
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 648
Blev medlem: 1 juni 2012, 22:26
Ort: Skara

Inlägg av Xpressen »

Am kortet var svinlätt att klara, allting är väldigt logiskt :)
Hampu
Avstängd
Inlägg: 1894
Blev medlem: 13 september 2013, 19:49
Ort: Baksidan

Inlägg av Hampu »

Jag gjorde nästan bara testerna på datorn under typ 3 dagar (några timmar om dagen) och jag fick 62/65.

När du gör provet bör du läsa frågan MINST 2 gånger och gå INTE tillbaka till någon fråga du redan svarat på.

Lycka till!
martilino
Elmoped
Inlägg: 4
Blev medlem: 10 juni 2014, 17:24

Inlägg av martilino »

Svin lätt bara kolla så att du vet vad dom flesta skyltarna betyder :)
MaxDerbi
Elmoped
Inlägg: 12
Blev medlem: 24 februari 2014, 19:13
Ort: Simrishamn

Inlägg av MaxDerbi »

Hampu skrev:Jag gjorde nästan bara testerna på datorn under typ 3 dagar (några timmar om dagen) och jag fick 62/65.

När du gör provet bör du läsa frågan MINST 2 gånger och gå INTE tillbaka till någon fråga du redan svarat på.

Lycka till!
Tack för tipset!! :) Satte provet med 59/65 :)
Användarens profilbild
emilnordman
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 549
Blev medlem: 9 juni 2014, 17:07
Ort: Norrnäs Finland

Inlägg av emilnordman »

Som nyfiken finländare måste jag bara fråga, hur fasiken kan ett prov på 65 frågor vara lätt? :shock:

Här har vi 10 textfrågor och 15 bildfrågor, och eftersom man skriver i ett obevakat rum med 15sek betänketid e de lätt att fuska också 8)
Hampu
Avstängd
Inlägg: 1894
Blev medlem: 13 september 2013, 19:49
Ort: Baksidan

Inlägg av Hampu »

emilnordman skrev:Som nyfiken finländare måste jag bara fråga, hur fasiken kan ett prov på 65 frågor vara lätt? :shock:

Här har vi 10 textfrågor och 15 bildfrågor, och eftersom man skriver i ett obevakat rum med 15sek betänketid e de lätt att fuska också 8)
Man får typ en timme på sig och alla frågorna vad enligt mig iprincip svinlätta och väldigt logiska.

Grattis till körkortet Max!
Skriv svar