Är Cpi gp en bra moped?

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 600
Blev medlem: 6 april 2012, 10:37

Är Cpi gp en bra moped?

Inlägg av derbeyy »

Tjena, ska antagligen köpa mig en cpi gp för ett bra pris men aldrig hört nått om dem.. Är det en bra moped? någon som har en eller haft som kan lägga en kommentar på vanliga fel osv och även posetiva kommentarer?

kass/bra motor?

verkar ändå fett najs scooter för en billig peng och verkar gå bra med ett effektrör iallafall :)

en sådan btw:

http://www.blocket.se/alvsborg/Cpi_arag ... ?ca=16&w=1

MVH :)
Användarens profilbild
Sammaboss
Svårstartad skrothög
Inlägg: 282
Blev medlem: 9 november 2013, 18:52
Ort: Västerås

Re: Är Cpi gp en bra moped?

Inlägg av Sammaboss »

derbeyy skrev:Tjena, ska antagligen köpa mig en cpi gp för ett bra pris men aldrig hört nått om dem.. Är det en bra moped? någon som har en eller haft som kan lägga en kommentar på vanliga fel osv och även posetiva kommentarer?

kass/bra motor?

verkar ändå fett najs scooter för en billig peng och verkar gå bra med ett effektrör iallafall :)

en sådan btw:

http://www.blocket.se/alvsborg/Cpi_arag ... ?ca=16&w=1

Testa så att allt fungerar, däcken är fina, all el funkar o att den går allmänt bra, så är det bara o köpa den! :)

MVH :)
[youtube][/youtube]
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina
Inlägg: 882
Blev medlem: 25 maj 2012, 20:44
Ort: Stockholm

Inlägg av jack.lofgren »

Jag har en :)
Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 600
Blev medlem: 6 april 2012, 10:37

Inlägg av derbeyy »

jack.lofgren skrev:Jag har en :)
och du är nöjd eller?? :) eller något som är kasst på dem? hur är kylningen på den? blir den väldigt slö när den blir varm? :)
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina
Inlägg: 882
Blev medlem: 25 maj 2012, 20:44
Ort: Stockholm

Inlägg av jack.lofgren »

Den rullar på har kört typ 300 mil. Värdelöst originalrör, lite högt där man har bena men helt ok, vad får du köpa den för?
Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 600
Blev medlem: 6 april 2012, 10:37

Inlägg av derbeyy »

jack.lofgren skrev:Den rullar på har kört typ 300 mil. Värdelöst originalrör, lite högt där man har bena men helt ok, vad får du köpa den för?
okej men är det lätt att dra pluggen i orginal röret? '

är inte den som jag länka men en likadan typ, han vill ha 2800 för den och då får jag med ett zx rör med..
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina
Inlägg: 882
Blev medlem: 25 maj 2012, 20:44
Ort: Stockholm

Inlägg av jack.lofgren »

derbeyy skrev:
jack.lofgren skrev:Den rullar på har kört typ 300 mil. Värdelöst originalrör, lite högt där man har bena men helt ok, vad får du köpa den för?
okej men är det lätt att dra pluggen i orginal röret? '

är inte den som jag länka men en likadan typ, han vill ha 2800 för den och då får jag med ett zx rör med..
länken fungerar inte, det är inte en plugg i det röret, så man måste köpa ett trrimrör :D
Skriv svar