1991 Yamaha TZR 125 2RL (oskruvad) ***BILDER***

Här kan du publicera all din media som du vill visa! Stuntmedia har en egen kategori.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Purple Haze
Elmoped
Inlägg: 19
Blev medlem: 31 maj 2013, 13:59
Ort: Borgholm, Öland
Kontakt:

1991 Yamaha TZR 125 2RL (oskruvad) ***BILDER***

Inlägg av Purple Haze »

Lite bilder på min 1991 Yamaha TZR 125cc 2RL som jag köpte förra våren (2013).

http://yamaha2stroke.atspace.eu
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Ser fräsch ut! Blev det inget med aprilian? :)
Användarens profilbild
Purple Haze
Elmoped
Inlägg: 19
Blev medlem: 31 maj 2013, 13:59
Ort: Borgholm, Öland
Kontakt:

Inlägg av Purple Haze »

Persson97 skrev:Ser fräsch ut! Blev det inget med aprilian? :)
Nej, jag har inte lagt ner tanken på att köpa en Aprilia. Men jag har lagt ner tanken på att köpa den som fanns i Fårbo, Oskarshamn. Dels tyckte jag priset var lite högt. Dels tyckte jag inte säljaren "bjöd till" tillräckligt mycket som säljare för att vara värd att få mig som köpare. Han kunde åtminstone ha satt på den i registret, skattat o försäkrat den.
Nu i efterhand har jag sett att han redan i höstas bjöd ut den på CITYBOARD o mig veterligen är den fortfarande osåld.

Aprilian är ju härlig att köra. Det enda jag reagerade på att man satt som på en träbänk. Dvs lite hård sadel. Samt "kanske" lite "liten" för mig som är 185 cm lång. Jämför med min Yamaha TZR 125cc är är väldigt behaglig att köra även längre sträckor.

Ska du köpa en 125cc till undrar någon? Va fan, kan man få en beg 125cc i bra skick för under samma belopp som många betalar i månadshyra för en lägenhet under en månad eller som vissa lägger på en krogkväll i en storstad så är det väl bara att slå till!
Dessutom är ju en beg 125cc betydligt billigare än vad motsvarande high end moped. 8)
Skriv svar