Någon som lirar DayZ Standalone?

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

gileraN
Svårstartad skrothög
Inlägg: 326
Blev medlem: 7 maj 2012, 11:29

Någon som lirar DayZ Standalone?

Inlägg av gileraN »

Som rubriken lyder, om någon lirar detta som är med på att lira lite. Spelar ingen roll om du är nybörjare osv.. :) Är rätt så ny själv men lärt mig det man behöver (kring 25 timmars speltid) Hade varit trevligt att röja på någon server med ett gäng svenskar :lol:
Yamaha Aerox -05
Bigbore 86cc
Slidercalle123
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 350
Blev medlem: 27 april 2013, 20:43

Inlägg av Slidercalle123 »

Lirar inte standalone men vanliga dayz moddet kör jag! Vissa polare har köpt standalone men tycker de är skit eftersom det är pre-alpha eller vad det nu e. Tycker du borde prova vanliga moddet om du nu inte har gjort det iaf. :)
gileraN
Svårstartad skrothög
Inlägg: 326
Blev medlem: 7 maj 2012, 11:29

Inlägg av gileraN »

Slidercalle123 skrev:Lirar inte standalone men vanliga dayz moddet kör jag! Vissa polare har köpt standalone men tycker de är skit eftersom det är pre-alpha eller vad det nu e. Tycker du borde prova vanliga moddet om du nu inte har gjort det iaf. :)
Lirade moddet ett tag :) De är ju mkt mer laggfritt etc, men det krashade totalt... Fick det aldrig mer att funka :lol: Tycker dock att man ska köpa Dayz SA då man får chansen att vara med i hela utvecklingen :D
Yamaha Aerox -05
Bigbore 86cc
Användarens profilbild
tetesnubben
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 496
Blev medlem: 20 november 2012, 20:42
Ort: Värmdö

Inlägg av tetesnubben »

Kör lite med en polare men kommer nog börja köra mer när fordon kommer! :)
Du kan adda mig på steam: tetesnubben
gileraN
Svårstartad skrothög
Inlägg: 326
Blev medlem: 7 maj 2012, 11:29

Inlägg av gileraN »

tetesnubben skrev:Kör lite med en polare men kommer nog börja köra mer när fordon kommer! :)
Du kan adda mig på steam: tetesnubben
Done! Ba skriva om du/ni får lust att spela någon gång :)
Annars tar det ju inte SÅ länge att springa dit man ska ;)
Yamaha Aerox -05
Bigbore 86cc
Användarens profilbild
tetesnubben
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 496
Blev medlem: 20 november 2012, 20:42
Ort: Värmdö

Inlägg av tetesnubben »

gileraN skrev:
tetesnubben skrev:Kör lite med en polare men kommer nog börja köra mer när fordon kommer! :)
Du kan adda mig på steam: tetesnubben
Done! Ba skriva om du/ni får lust att spela någon gång :)
Annars tar det ju inte SÅ länge att springa dit man ska ;)

Självklart :) Blir nog lite dayz i helgen ;)
gileraN
Svårstartad skrothög
Inlägg: 326
Blev medlem: 7 maj 2012, 11:29

Inlägg av gileraN »

tetesnubben skrev:
gileraN skrev:
tetesnubben skrev:Kör lite med en polare men kommer nog börja köra mer när fordon kommer! :)
Du kan adda mig på steam: tetesnubben
Done! Ba skriva om du/ni får lust att spela någon gång :)
Annars tar det ju inte SÅ länge att springa dit man ska ;)

Självklart :) Blir nog lite dayz i helgen ;)
Finemang! :)
Yamaha Aerox -05
Bigbore 86cc
gileraN
Svårstartad skrothög
Inlägg: 326
Blev medlem: 7 maj 2012, 11:29

Inlägg av gileraN »

BUMP!
Yamaha Aerox -05
Bigbore 86cc
gileraN
Svårstartad skrothög
Inlägg: 326
Blev medlem: 7 maj 2012, 11:29

Inlägg av gileraN »

Bump!
Yamaha Aerox -05
Bigbore 86cc
snooze
Elmoped
Inlägg: 6
Blev medlem: 28 april 2014, 08:38

Inlägg av snooze »

Är DayZ i spelbart skick än? Har läst så otroligt mycket skit om stegar som inte går och klättra i utan att dö mm. Jag är brutalt sugen på spelet men pallar inte när det finns för mycket buggar..
Användarens profilbild
Rasges
Svårstartad skrothög
Inlägg: 168
Blev medlem: 18 april 2014, 23:45

Inlägg av Rasges »

snooze skrev:Är DayZ i spelbart skick än? Har läst så otroligt mycket skit om stegar som inte går och klättra i utan att dö mm. Jag är brutalt sugen på spelet men pallar inte när det finns för mycket buggar..
Vet inte om du syftar på dayz mod eller standalone nu. Buggarna på dayz mod har minskat stort iaf.
Användarens profilbild
Simon Mattila
Elmoped
Inlägg: 9
Blev medlem: 5 april 2014, 18:51
Ort: Göteborg

Inlägg av Simon Mattila »

Har spelat det länge samt det första, moddet alltså.

Det är inte värt just nu i Pre-Alphan tycker jag, samt tycker att de skulle valt Arma 3 motorn istället då Arma 2 motorn är buggig som bara den..
Min Rieju Drac 01 vill inte samarbeta! Hjälp uppskattas alltid till 110%! Tråd: http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 204#620204 :)
snooze
Elmoped
Inlägg: 6
Blev medlem: 28 april 2014, 08:38

Inlägg av snooze »

Tänker på standalone. Har varit såå sugen att köpa det på steam en längre tid. Men är trött på ofärdiga spel.:(
snooze
Elmoped
Inlägg: 6
Blev medlem: 28 april 2014, 08:38

Inlägg av snooze »

Och ja, jag vet att DayZ är i alpha, men vissa spel är ok även där. Det är nog alla dessa mmo:s som släppts ofärdiga som gjort att jag inte har tålamodet längre.
gileraN
Svårstartad skrothög
Inlägg: 326
Blev medlem: 7 maj 2012, 11:29

Inlägg av gileraN »

snooze skrev:Är DayZ i spelbart skick än? Har läst så otroligt mycket skit om stegar som inte går och klättra i utan att dö mm. Jag är brutalt sugen på spelet men pallar inte när det finns för mycket buggar..
Buggarna på Dayz SA finns ju hyffsat gott om, men det har blivit betydligt mindre än vad de var för 1-2 månader sen. Var en stor bug/visual update nyligen som gjorde spelet mkt roligare :) Lätt värt de tycker jag :)
Yamaha Aerox -05
Bigbore 86cc
Skriv svar