Hjälp! Trimproblem

Här kan du via upp ditt projekt som inriktar sig på scooter. Inga frågor i detta forum!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Edblom60
Elmoped
Inlägg: 9
Blev medlem: 11 april 2014, 17:48

Hjälp! Trimproblem

Inlägg av Edblom60 »

Hej! Min farsa tycker inte att jag ska trimma men jag har gett mig fan på att jag ska så vet ni nåt sett hur jag kan dölja att den är trimmad som går att fixa snabbt typ innan han provkör den eller så har man stor chans om man köper en begagnad att han inte märker att den är trimmad (kan ju bero på person a men) :shock: :? :? :? :?
Jag har andra frågor också som att:

1.Är det svårt att ställa in en black Box? Finns det nån affär som man kan köpa det utan att behöva köpa det online?

2.Finns det nåt ställe där man kan köpa trim löst
Utan internet?

3.när får man ett person ID är det när man är femton?
Motocross=becouse footballplayers need heroes too👌😏
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist
Inlägg: 1672
Blev medlem: 3 juni 2012, 10:13
Ort: Sundsvall

Re: Hjälp! Trimproblem

Inlägg av FreZz »

Edblom60 skrev:Hej! Min farsa tycker inte att jag ska trimma men jag har gett mig fan på att jag ska så vet ni nåt sett hur jag kan dölja att den är trimmad som går att fixa snabbt typ innan han provkör den eller så har man stor chans om man köper en begagnad att han inte märker att den är trimmad (kan ju bero på person a men) :shock: :? :? :? :?
Jag har andra frågor också som att:

1.Är det svårt att ställa in en black Box? Finns det nån affär som man kan köpa det utan att behöva köpa det online?

2.Finns det nåt ställe där man kan köpa trim löst
Utan internet?

3.när får man ett person ID är det när man är femton?
1: skit i blackbox om din farsa är något som hellst insat i motorer så kommer han fatta att något är fel + så funkar det inte heller på poliser längre.
Det finns någon guide här på forumet om hur du har en skruv i gas handtaget som du skruvar in så du inte kan vrida det fullt ut

2: twostroke.se säljer via postförskott du betalar då du hämtar ut paketet.

3: Person id? det har man ju alltid pass och sådant räknas som id, annars så finns det ID du kan få via banken kom ihåg att jag hade det förut.

och sedan det att han inte vill att du ska trimma, han säger det för han älskar dig och han vill inte att du ska köra ihjäl dig.
Morsan var exakt likadan men sedan då jag kört ett tag typ 2-3 månader varje dag typ så fattade hon ju att jag kunde köra moped och så blev hon väll lite less då jag alltid pratade om större cylindrar, förgasare och trimmrör.
Dessutom om du åker fast med en trimmad moped så kan din far tappa sitt körkort och det skulle väll inte vara så roligt då varken du eller honom då kommer ha körkort.
Sedan så tappar du lämpet med kommer dock inte ihåg hur lång tid det var, Inte så bra om du snart ska ta bil eller lätt mc kort.

Det kommer bara negativa grejor ur att köra trimmat som att du kan tappa ditt och farsans körkort, du drar ner värdet i din moped, det blir en värre krock och svårare skador, du är nog inte erfaren att köra i 70+ i trafik+så har du inte utbildning för det eller erfarenhet.
Quattro lyfe
Edblom60
Elmoped
Inlägg: 9
Blev medlem: 11 april 2014, 17:48

Inlägg av Edblom60 »

Tack för svaren! Är medveten om det! :/
Motocross=becouse footballplayers need heroes too👌😏
Låst