Köpa papper till aprilia?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
alb1n
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 596
Blev medlem: 1 augusti 2012, 17:59

Köpa papper till aprilia?

Inlägg av alb1n »

Hej har en aprilia sr50 eu från 01, den är importerad och har ingen skylt eller papper. Någon som vet om någon säljer fejk papper eller vart man kan få tag i detta, transportstyrelsen kunde inte hjälpa mig
Tiggetigge
Elmoped
Inlägg: 73
Blev medlem: 26 mars 2013, 17:43
Ort: Hässelby

Inlägg av Tiggetigge »

Frågade du transportstyrelsen var man kunde köpa papper till den? :shock:

Jag skulle köpt en begagnad ram med papper bara, lär finnas på köp och sälj på Facebook för 500-1500 kronor. :wink:
Användarens profilbild
Thoz3
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 774
Blev medlem: 6 januari 2013, 17:59
Ort: whop whop

Re: Köpa papper till aprilia?

Inlägg av Thoz3 »

alb1n skrev:Hej har en aprilia sr50 eu från 01, den är importerad och har ingen skylt eller papper. Någon som vet om någon säljer fejk papper eller vart man kan få tag i detta, transportstyrelsen kunde inte hjälpa mig
kör som 30 moppe :D
Användarens profilbild
alb1n
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 596
Blev medlem: 1 augusti 2012, 17:59

Re: Köpa papper till aprilia?

Inlägg av alb1n »

Thoz3 skrev:
alb1n skrev:Hej har en aprilia sr50 eu från 01, den är importerad och har ingen skylt eller papper. Någon som vet om någon säljer fejk papper eller vart man kan få tag i detta, transportstyrelsen kunde inte hjälpa mig
kör som 30 moppe :D
Sant :D har inte kollat med transportstyrelsen om det. Hade kunnat köpa falska papper om man kan det :)
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Re: Köpa papper till aprilia?

Inlägg av bensinskalle »

alb1n skrev:
Thoz3 skrev:
alb1n skrev:Hej har en aprilia sr50 eu från 01, den är importerad och har ingen skylt eller papper. Någon som vet om någon säljer fejk papper eller vart man kan få tag i detta, transportstyrelsen kunde inte hjälpa mig
kör som 30 moppe :D
Sant :D har inte kollat med transportstyrelsen om det. Hade kunnat köpa falska papper om man kan det :)
De finns inga falska papper. Du kan inte fejka en registrering för det måste finnas i fordonsregistret.

Det enda du kan göra är att ta ramnummer och papper från en annan moped.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Skriv svar